۱۱۱۱۶۴۱
۱۰ نظر
۵۹۱۰
۱۰ نظر
۵۹۱۰
پ

هالیوود در شوک؛ تغییر چهره غیرمنتظره زک افرون

گرایش به زیبا بودن و دقت و توجه به ظاهر امری بهنجار، پسندیده و حتی نشان‌دهنده سلامت روان است. جراحی زیبایی صورت برای مردان و زنانی که از ظاهر خود ناراضی هستند و یا علاقه‌مند برای بازگشت به دوران جوانی هستند مناسب است. اما اینکه چرا زک چنین عملی را انجام داده است، سوال خیلی از کاربران می‌باشد.

برترین‌ها: زک افرون یکی از ستاره‌های مطرح سینمای هالیوود، با حضور مجازی در یک برنامه خیریه، هوادارانش را در شوکی بزرگ فرو برد. افرون که شایعاتی پیرامون بیماری‌اش نیز در ماه‌های اخیر به گوش می‌رسید، با ظاهری جدید بعد از جراحی پلاستیک مقابل دوربین‌ها قرار گرفت. این تغییرات عجیب و غریب باعث شد تا هوادارانش واکنش‌های متفاوتی نسبت به چهره جدید زک داشته باشند. به همین بهانه قصد داریم در این مطلب به چرایی و دلایل گرایش مردم چه زن و چه مرد به عمل‌های زیبایی و جراحی پلاستیک بپردازیم. با ما همراه باشید:

هالیوود در شوک؛ تغییر چهره غیرمنتظره زک افرون

هالیوود در شوک؛ تغییر چهره غیرمنتظره زک افرون

تاریخچه جراحی زیبایی در جهان

هرساله ده‌ها هزار نفر به طور خود خواسته اقدام به جراحی زیبایی می‌کنند تا ظاهر جسمانی خود را تغییر دهند. برای مثال، در سال ۱۹۹۴، انجمن آمریکایی جراحان پلاستیک و ترمیمی بیش از ۳۹۰۰۰۰ جراحی زیبایی انجام دادند که بخش اعظم آن‌ها مربوط به لیپوساکشن، بزرگ کردن سینه، جراحی زیبایی بینی و کشیدن پوست صورت بوده است.

هالیوود در شوک؛ تغییر چهره غیرمنتظره زک افرون

این آمار کمتر از میزان واقعی آن برآورد شده است، چراکه جراحان عمومی و پزشکان سایر تخصص‌ها نیز جراحی زیبایی انجام می‌دهند. در نهایت اینکه این جراحی‌ها به منظور افزایش رضایت افراد از ظاهرشان صورت گرفته است و احتمالا در بسیاری از موارد برای افزایش عزت نفس بوده است.

چرا‌ این «بدن»‌ را‌ نمی‌خواهم؟

انتخاب شما چیست؟ یک بدن بدون چروک با چشم‌هایی که تا انتها کشیده شده و لب‌هایی که از شدت ژل‌های تزریق شده درحال انفجار است با شکمی که هنوز جای لوله‌های لیپوتیز روی آن جا مانده؟ یا! نه یک شکم نه چندان تخت که جای هیچ لوله و تزریق و بخیه و چاقویی روی آن نیست، اما شکلش با آنچه که این روز‌ها تحت عنوان استاندارد‌های زیبایی به شما قالب می‌شود، فرق دارد. آیا شما هم جزو آن دسته‌ای هستید که مدام تلاش می‌کنند تا خودشان را به این استاندارد‌های رایج نزدیک کنند یا انتخابتان همان بدن و ظاهرمعمولی است که با آن احساس راحتی می‌کنید؟

ایرانی‌ها حتی اگر در آمار‌ها هم رتبه اول را به نام امریکایی‌ها بزنند، همچنان یکی از کشور‌های بدنام در لیست جراحی‌های زیبایی هستند. چرا زیبا بودن تنها با معیار‌های مشخصی عرضه می‌شود و چرا فردی که نمی‌خواهد به این معیار‌ها تن دهد باید از سوی جامعه طرد شود؟ آیا تا به حال از زنی که مشتاق جراحی زیبایی است پرسیده‌اید که چرا به این عمل با وجود تأهل تن داده است؟ جواب این است که سلیقه برخی مردان هم از شکل و الگو‌هایی خاص که در رسانه‌ها از زن تبلیغ می‌شود، پیروی می‌کند. آیا وقتی فردی دچار چروک و شل شدن پوست می‌شود و وقتی هیچ کدام از این جراحی‌ها برایش جوابگو نیست؟ حتی از نظر مالی در مضیقه قرار دارد، باید برای خودش دنیا را تمام شده فرض کند؟ با این توصیف نباید سن ۴۰ سال به بالا را برای زنان با تمام شدن زندگی مصادف کرد؟

دلایل تمایل به جراحی زیبایی

مدرنیته، رشد سالمندی، فرد گرایی و افزایش تکنلوژی شرایطی را ایجاد کرده است که به قول جامعه شناسان امروز دیگر "بدن طبیعی" جای خود را به "بدن اجتماعی" داده است. همگان به ظواهر خود اهمیت می‌دهند و نتایج تحقیقات متعدد نشان داده است که زیبایی و ظاهر آراسته رابطه تنگاتنگی با اعتماد به نفس افراد در جامعه دارد.

از طرف دیگر علم پزشکی به یافته‌های زیادی رسیده است، رسانه‌هایی مانند ماهوراه و تلویزیون افراد را با شرایطی روبرو کرده است که قبلا امکان رویارویی با آن نبوده است. همه این‌ها باعث شده است که تمایل به جراحی زیبایی افزایش قابل توجهی داشته باشد.

هالیوود در شوک؛ تغییر چهره غیرمنتظره زک افرون

گرایش به زیبایی، نشان‌دهنده سلامت روان

گرایش به زیبا بودن و دقت و توجه به ظاهر در حد معمول امری بهنجار، پسندیده و حتی نشان‌دهنده سلامت روان است. جراحی زیبایی صورت برای مردان و زنانی که از ظاهر خود ناراضی هستند و یا علاقه‌مند برای بازگشت به دوران جوانی هستند مناسب است. در حال حاضر روش‌های متعدد جراحی زیبایی صورت وجود دارد که می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا اهداف زیبایی خود را برآورده سازند.

جراحی پلاستیک صورت می‌تواند همه چیز را شامل شود. از تغییر شکل بینی تا بلند کردن پوست شل و حذف چربی در زیر چانه برای بهبود ظاهر صورت انجام می‌شود. اگر شما هم در حال بررسی برخی از عمل‌های جراحی زیبایی برای تازه کردن و جوانسازی ظاهر خود هستید، ابتدا مهم است که همه شرایط را در نظر بگیرید تا بتوانید تصمیم کاملا آگاهانه بگیرید.

هالیوود در شوک؛ تغییر چهره غیرمنتظره زک افرون

مزایای جراحی زیبایی

افزایش اعتماد به نفس

اگر چروک‌های صورت یا دیگر نواقصی موجود در صورت که در ذهن شما همیشه خود را نشان می‌دهد. حذف این نگرانی‌ها از طریق درمان می‌تواند تأثیر عمیقی روی اعتماد به نفس شما داشته باشد و اگر این بدان معناست که شما می‌توانید در بیرون، محیط کار و یا مهمانی بدون نگرانی وارد شوید و لذت ببرید، رزرو یک مشاوره بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

زمان بازیابی بهبود یافته است

درک بسیاری از افراد در ارتباط با جراحی زیبایی صورت همچنان به صورت گذشته است، ولی باید گفت که این تفکر دیگر منسوخ شده و عمل جراحی صورت دیگر به مانندی گذشته نیست و عمل جراحی با درد و ماه‌ها مراقبت قبل و بعد از عمل صورت نمی‌گیرد. تکنیک جراحی و غیر جراحی کاملا بهبود یافته است.

از بین بردن چروک صورت

هر روز با تبلیغات کرم‌های جادویی، رژیم‌های ورزشی، ماساژ دهنده‌های لاغری مواجه می‌شویم و هر یک با تبلیغات ویژه سعی دارند برخی از مشکلات و خلل‌های وجودی ما را برطرف و پر کنند، اما باید گفت که بسیاری از این موارد تنها یک تبلیغ هستند و کارایی چندانی ندارند و پوست دارنده چروک تنها با عمل زیبایی صورت می‌تواند ترمیم و بهبود یابد.

همچین اگر وزن بیش از حد دارید و برای کم کردن وزن به باشگاه می‌روید، باید توجه داشته باشید که این وزن کم کردن بر روی سفتی و مقاومت پوست شما نقش بسیاری دارد و با باشگاه رفتن و ورزش کردن هم تاثیر چندانی بر مقاومت پوست شما نخواهد داشت برای مقاوم کردن پوست می‌توان از روش‌های جراحی و غیر جراحی استفاده کنید.

نتایجی قابل مشاهده و همیشگی

نتایجی که از جراحی زیبایی صورت حاصل می‌شود با توجه به پزشکی مدرن بلافاصله قابل مشاهده هستند و بسیار کم عارضه می‌باشند از همه مهم‌تر اینکه اکثر این دستاورد‌ها بعد از جراحی ماندگاری طولانی مدت دارند و یا شاید همیشگی را به دنبال داشته باشند.

هالیوود در شوک؛ تغییر چهره غیرمنتظره زک افرون

نتیجه؛ جراحی زیبایی خوب است یا خیر؟

فردی که مایل به عمل جراحی زیبایی یا جراحی زیبایی برای بهبود بخش خاصی از بدن یا چهره خود دارد، باید تحقیق کامل انجام دهد و اطلاعات زیادی در مورد جراحی زیبایی را قبل از دیدن جراح پلاستیک بدست اورد. اطلاعات در سایت‌های تخصصی و یا از افرادی که از جراحی پلاستیک استفاده می‌کنند، حتما اثر بخش خواهد بود.

جراحی پلاستیک، انتخابی است به جای یک روش اضطراری، بنابراین هیچ دلیلی برای تصمیم گیری عجولانه در مورد جراح مورد نظر وجود ندارد که قرار است روش و نوع جراحی مد نظر را انجام دهد. تصمیم به انجام عمل جراحی پلاستیک باید با دقت بررسی شود و قبل از برنامه ریزی، بیمار باید از تمام خطرات و عوارض پیش از برنامه ریزی، آگاهی کامل داشته باشد.

به یاد داشته باشید که جراحی پلاستیک دارای مزایا و معایب است و از طرف دیگر به نفع دیگران می‌تواند مانع از دستیابی به بهترین نتایج پس از جراحی شود.

هرگز فراموش نکنید که سلامتی شما با ارزش‌ترین دارایی شماست پس اگر تصمیم به انجام هریک از انواع جراحی‌های زیبایی گرفتید در انتخاب جراح پلاستیک خود دقت نمایید تا عوارض بعد از جراحی کاهش یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میتی از مشد

      جراحی زیبایی بخاطر نقص های مادرزادی یا نقایصی که بر اثر یک اتفاق رخ میدهد انجام می شود نه برای هدف دیگری . ... .

    • بدون نام

      زاک افرون هر کاری کنه خوش قیافه ست لامصب

    • نازنین

      خواسته خودشو شبیه راب لو بکنه

    • بدون نام

      مگه چه کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم متوجه نشدم

    • بدون نام

      شبیه گلزار شده از لحاظ فک و چونه و رنگ پوست

    • بدون نام

      چه خوشگلتر شده خیلی بهش میاد فک و زاویه

    • بدون نام

      نمیدونم همه جای دنیا این شکلیه یا نه.ولی چون ظاهر زیبایی نداشتم یا به تعبیری زشتم، احساس می کردم نادیده میگیرنم یا طرد می شدم.هر چقدر هم خواستم به روی خودم نیارم به زیبایی باطن و این جور حرف های قشنگ میل کنم باز در قیاس با افراد زیبا ولی بی شعور و بی شخصیت تمایل مردم به همنشینی با اونها بود.مردم همون اول چهره زشت که میبینن رو برمیگردونن و به ادامه ش به درک وفهم و دانش و شخصیت اهمیتی نمیدن.یه واقعیت درناکیه برام. هیچوقت نتونستم باهاش کنار بیام.

    • بدون نام

      داغون کرده خودشو

    • بدون نام

      قبلاً بهتر بود جوونتر میزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج