۱۱۱۱۶۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شورش کلوپ علیه لیورپول؛ چرا و به چه علت؟

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، پس از تساوی برابر نیوکاسل مدعی شد در صورت ادامه این روند، مرسی سایدی ها شایسته حضور در لیگ قهرمانان برای فصل بعد نیستند.

ورزش سه: آیا یک پای فینال چمپیونزلیگ در سال گذشته و قهرمان فصل ۲۰۱۹ این رقابت ها، واقعا نخواهد توانست با رسیدن به رده ای در تاپ فور برای فصل جایگاهی در چمپیونزلیگب رای خوددست و پا کند؟

گل دقیقه ۹۵ جو ویلوک برای نیوکاسل در آنفیلد نتیجه بازی را ۱-۱ کرد تا شاگردان کلوپ با از دست دادن دو امتیاز ارزشمند در این بازی اکنون چهار امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله داشته باشند و سرمربی آلمانی از خود بپرسد که آیا اصلا شایسته حضور در چمپیونزلیگ هستند؟

قرمزها اکنون در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارند، با یک امتیاز کمتر از وستهام و چهار امتیاز کمتر از چلسی.

کلوپ پس از بازی گفت: "پنج بازی دیگر پیش رو داریم و خواهیم دید که چه خواهد شد. یا از اشتباهات‌مان درس می گیریم یا در چمپیونیزلیگ بازی نمی کنیم. همین و بس."

انتظار ۳۰ ساله لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر سال پیش در همین روزها بود که به پایان رسید؛ شاگردان کلوپ هر تیمی که پا به آنفیلد می گذاشت را در هم می شکستند و در پایان به ۱۸ پیروزی از ۱۹ بازی خانگی خود رسیدند و آن یک بازی هم به پیروزی ختم نشد، تساوی برابر برنلی بود.

فصل گذشته لیورپول ۱۸ امتیاز از منچستریونایتد پیش بود اما در این فصل قرمزها ۳۰ امتیاز از شاگردان پپ گواردیولا عقب هستند.

اینکه قرمزها بتوانند همان فصل درخشان گذشته را تکرار کنند کار بعیدی بود اما افت شدید لیورپول در این فصل، مخصوصا رد بازی های خانگی، هشدار دهنده بوده است.

تنها فولام با چهار امتیاز خانگی، در لیگ برتر کمتر از لیورپول با پنج امتیاز در آنفیلد، در خانه امتیاز کسب کرده است.

کلوپ پس از تساوی برابر نیوکاسل گفت: "در بازی برابر تیم های پایین تر ما شانس های دیوانه واری داشته ایم و از آنها استفاده نکردیم. جز ما چه کسی را باید سرزنش کرد؟ هیچکس.

در حال حاضر ناامیدی به وضوح ۱۵۰ درصد است و من راهی برای بازگشت به مسیر درست پیدا خواهم کرد، اما در حال حاضر اوضاع بسیار سخت است. گرفتن آن امتیازات سخت است اما ما باید آنها را بگیریم."

لیورپول تنها تیمی نیست که در خانه و احتمالا به دلیل عدم حضور تماشاچیان، این فصل امتیازات زیادی را از دست داده است. لستر، آرسنال و تاتنهام نیز بیش از آنچه انتظار می رفت در مسابقات خانگی امتیاز از دست داده اند.

اما قرمزها این فصل در لیگ برتر شش بار در آنفیلد شکست خورده اند، به اندازه برایتون، برنلی و نیوکاسل. آنها امسال اختلافی ۲۷ امتیازی بین امتیازات کسب شده در آنفیلد و بزای های خارج از خانه دارند.

گل ویلوک در دقیقه ۹۵ بازی نباید کسی را متعجب می کرد چرا که لیورپول تنها در سه بازی خانگی در لیگ برتر در این فصل توانسته کلین شیت کند. آنها در هشت بازی اخیر خود در لیگ برتر در آنفیلد در هر بازی حداقل یک گل دریافت کرده اند.

لیورپول یک تیم چمپیونزلیگی است

اندرو رابرتسون، دفاع چپ لیورپول، اما در حال و هوای رد شانس صعود تیمش نبود، هر چند اعتراف کرد که حتی برد در تمام بازی های باقیمانده نیز برای صعود کافی نیست.

لیورپول هفته آینده در حساس ترین بازی باقیمانده از فصل خود باید در اولدترافورد به مصاف رقیب دیرینه، منچستریونایتد، برود.

رابرتسون گفت: "این باشگاه یک تیم چمپیونزلیگی است. ما امسال به یک چهارم نهایی رسیدیم و هنوز هم بابت آن ناراحتیم، در یک دوره چهار ساله دو بار به فینال این رقابت ها رسیده ایم و پارسال هم به راحتی قهرمان لیگ برتر شدیم. بنابراین حضور نداشتن در چمپیونزلیگ در سال آینده به کل باشگاه آسیب خواهد زد.

این باشگاه مبتنی بر مبارزه تا پایان و تا آخرین لحظه است و این همان کاری است که ما باید انجام دهیم. حتی اگر در پنج بازی بعدی پیروز شویم، باز هم ممکن است کافی نباشد اما باید این فشار را به تیم ها وارد کنیم.

در این فصل در بازی های بسیاری امتیازات زیادی از دست دادیم. اگر برابر شش تیم ته جدولی فقط پنج امتیاز خانگی بگیرید، آن وقت متاسفانه برای رسیدن به هدف خود کم خواهید آورد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج