۱۱۱۱۶۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

میرزاپور: همه چیز دست خود فولاد است

بازیکن سابق فولاد خوزستان گفت: فولادی‌ها تا اینجا هم کار بسیار بزرگی انجام داده‌اند چون فقط ۴-۵ بازیکن فولاد تجربه بازی‌های آسیایی دارند و بقیه جوان هستند.

ایسنا: ابراهیم میرزاپور درباره عملکرد فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ابتدا جا دارد یک خسته نباشید به چهار تیم خوب کشورمان بگویم. نماینده‌های ما تا اینجا توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند. در رابطه با فولاد باید بگویم با وجود این‌که خیلی از بازیکنان این تیم تجربه کافی برای حضور در این مسابقات را نداشتند، توانستند بازی‌های خیلی خوب و با کیفیتی را به نمایش بگذارند. در بازی اول مقابل مقابل السدی که بسیار قدرتمند و مدعی است به جز بیست دقیقه ابتدایی کنترل بازی را در دست گرفتند و حتی می‌توانستند برنده بازی باشند.

او ادامه داد: در بازی دوم مقابل تیم اردنی به پیروزی رسیدند و در آخرین بازی دور رفت مقابل النصر یک تساوی کسب کردند. متاسفانه در بازی چهارم در کمال شایستگی مقابل تیم خوب النصر شکست خوردند. من مطمئن هستم این شکست چیزی از ارزش‌های تیم خوب جواد نکونام و بازیکنان آن کم نمی‌کند و ان‌شاءالله بتوانند در دو بازی آینده نتیجه خوبی کسب کنند و از گروه‌شان صعود کنند.

بازیکن سابق فولاد خوزستان درباره کمبود بازیکن در این تیم گفت: متاسفانه به دلیل این‌که پنجره نقل و انتقالاتی فولاد بسته بود، این تیم نتوانست بازیکنی جذب کند و در خط حمله شروین بزرگ را داشتند که متاسفانه دچار مصدومیت شد و این موضوع در خط حمله این تیم تاثیر می‌گذارد. شیمبا بسیار مهاجم باتجربه و خوبی است و در تمام بازی‌ها هم با تمام وجود بازی می‌کند اما باتوجه به این‌که سن و سالش از بقیه بازیکنان بیشتر است طبیعی است که کمی دچار افت شود. با توجه به کمبود بازیکن مجبور هستند بیشتر از او استفاده کنند. البته تجربه او هم به فولاد کمک می‌کند.

او درباره بازی پیش روی فولادی‌ها مقابل السد قطر عنوان کرد: فولادی‌ها تا اینجا هم کار بسیار بزرگی انجام دادند چون فقط ۴-۵ بازیکن فولاد تجربه بازی‌های آسیایی دارند و بقیه جوان هستند. متاسفانه حردانی دفاع راست فولاد که از بازیکنان خیلی خوب این تیم بود دچار بیماری کرونا شد و نمی‌تواند در ادامه مسابقات به کمک فولاد بیاید. شرایط برای فولاد سخت است اما با این وجود خیلی خوب توانستند خودشان را با شرایط مسابقات وفق دهند و بازی‌های خوبی هم به نمایش بگذارند. بازی با السد سرنوشت ساز خواهد بود و همه‌چیز دست خود فولاد است. البته بازی با السد بسیار سخت خواهد بود و ان‌شاءالله بتوانند مثل بازی‌های گذشته بازی خوبی ارائه دهند و در این بازی هم برنده شوند تا شانس‌شان را برای صعود حفظ کنند.

میرزاپور با بیان این‌که نکونام در دوران بازیگری از لحاظ فنی بازیکن بسیار خوبی بود، گفت: او تجربه بین‌المللی دارد و سال‌ها در اسپانیا کار کرده است. همچنین بازی‌های ملی هم به او کمک کرده که از دانش فنی خیلی خوبی برخوردار باشد و در طول این ۲ سال که در فولاد بوده تحولات خوبی در این تیم به وجود آورده است. حضور نکونام باعث شده فولاد تا الان نتایج بسیار خوبی کسب کند.

او در پایان در رابطه با پیش بینی‌اش از ادامه رقابت‌ها خاطرنشان کرد: بازیکنان فولاد تا اینجا تلاش‌شان را کردند و اگر صعود هم نکنند چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌شود. ان‌شاءالله بتوانند در این دو بازی امتیازات لازم را کسب و صعود کنند ولی واقعا کار بسیار مشکلی است. در بازی بعدی شکست برای هر کدام از تیم‌های السد و فولاد شانس صعود را تا حدود زیادی برای‌شان کم می‌کند. به همین خاطر بازی بسیار سخت و غیر قابل پیش بینی خواهد بود اما امیدوارم شرایط به نفع تیم ما رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج