۱۱۱۱۶۹۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هشدار گواردیولا به مدیران سیتی درباره سوپرلیگ

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیوستن این تیم به سوپرلیگ علیه تصمیم مالکان و مدیران باشگاه موضع گیری کرد، اما آنها همگی از ابتدا طرف او بودند.

ورزش سه: وقتی که پپ گواردیولا تنها یک روز پس از اینکه سیتی اعلام کرد به سوپرلیگ اروپا پیوسته است، علیه این پروژه صحبت کرد، به نظر می رسید که سرمربی سیتی شغل خود را به خطر انداخته باشد.

اما سرمربی سیتی فاش کرده است که پیش از اینکه آشکارا به اعلام مخالفت خود با این پروژه بپردازد، با فرن سوریانو، تکسیکی بگیریستین و خلدون آل مبارک، مدیران باشگاه درباره مخالفت خود با پروژه ناعادلانه سوپرلیگ صحبت کرده بود.

بعدا مشخص شد که سیتی چندان تمایلی برای پیوستن به این پروژه نداشت و از آخرین تیم های بود که به سوپرلیگ پیوست و گمان می رود که توسط روسای رئال مادرید و یووه متقاعد شده و تحت تاثیر پیوستن بارسا و منچستریونایتد و لیورپول، به این پروژه پیوسته است.

فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید و سوپرلیگ، پس از اینکه سیتی اولین تیمی شد که از این پروژه انصراف داد و به دنبال او دیگر تیم های انگلیسی نیز پا پس کشیدند و رویای سوپرلیگ درهم شکست، از سیتی به عنوان تیمی که از ابتدا چندان علاقمند به سوپرلیگ نبود یاد کرد.

اکنون گواردیولا، که از روزهای مشترک در بارسلونا با سوریانو و بگیریستین رابطه نزدیکی دارد، مشخص کرده که برابر کارفرمایان خود گردن کشی نکرده است و پیش از اعلام نظرش با آنها در این باره صحبت کرده و مدیران سیتی نیز با او موافقت کرده بودند.

سرمربی سیتی درباره ایده نادرست سوپرلیگ گفت: "وقتی رابطه ای بین تلاش و موفقیت و پاداش وجود نداشته باشد، این ورزش نیست. این ورزش نیست. اگر موفقیت از قبل تضمین شده باشد، این یک ورزش نیست. اگر باختن مهم نباشد، این یک ورزش نیست. "

اما گواردیولا پیش از اینکه این سخنان را علنا بر زبان بیاورد، با مدیرانش در این باره صحبت کرده بود و آنها نیز پس از موافقت با او پروسه انصراف از سوپرلیگ را آغاز کرده بودند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا پافشاری بر دیدگاه هایی که به نظر می رسد منتقد سلسله مراتب باشگاه باشد دشوار بوده است، گفت: "کار سختی نیست زیرا همه آنها را می شناسم. آنها همه دوستان من هستند. قبل از اینکه من در مورد نظر خودم را اعلام کنم، آنها کاملا با من موافقت کردند و به همین دلیل به شما گفتم.

گاهی اوقات وقتی کاری را انجام می دهید که به آن باور ندارید به تیم هم کمک نمی کنید. معمولاً وقتی به چیزی اعتقاد دارید این همان زمانی است که باشگاه با هم متحد می شود.

من عاشق این باشگاهم، فرن، تکسیکی، خلدون و همه کسانی که اینجا با هم کار می کنیم را دوست دارم. از زمانی که من در این باشگاه بوده ام ما در تمام تصمیم گیری ها با هم کار می کنیم.

همه گاهی اشتباه می کنند. ما واکنش نشان دادیم، عذر خواستیم و از مسئله عبور کردیم. حالا باید ببینیم قهرمان بعدی چمپیونزلیگ کیست."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج