۱۱۱۱۷۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وقتی مدیرعامل استقلال از مساوی راضی است!

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای گفته به نظر من مساوی با الدحیل هم نتیجه بدی نبود!

خبرورزشی: وقتی می‌گوییم مدیران باشگاه‌ها فوتبالی نیستند و حتی گاهی اوقات مسائل ابتدایی فوتبال را هم نمی‌دانند، عده‌ای ناراحت می‌شوند. استقلال در دو بازی رفت و برگشت مقابل الدحیل قطر که با فاصله زیاد از السد نایب قهرمان قطر شده بود، فقط یک امتیاز کسب کرد و فرصت صدرنشینی را به تیم حریف هدیه داد اما آقای مددی مدیرعامل محترم باشگاه استقلال در مصاحبه خود گفته به نظر من مساوی با الدحیل هم نتیجه بدی نبود!

اگر از نظر جدولی به قضیه نگاه کنیم، حرف مددی یک حرف کاملاً غلط است از نظر فوتبالی هم نباید مساوی با تیم دوم قطر برای فوتبال ایران و تیم بزرگ و پرمهره استقلال افتخارآمیز باشد. فراموش نکنیم که همین هفته گذشته فولاد خوزستان که به مراتب از استقلال کم مهره تر است، یقه السد و ژاوی را گرفت و واقعا می‌توانست این تیم را شکست بدهد اما حالا مددی از کسب یک امتیاز مقابل الدحیل قطر از مجموع ۶ امتیاز ممکن راضی است و این قضیه را رسانه‌ای هم می‌کند.

حالا تصور کنید که بازیکنان استقلال این مصاحبه را بخوانند و آن را تحلیل کنند. احتمالا وقتی آنها می‌بینند مدیر باشگاه‌شان از یک امتیاز در دو بازی مقابل الدحیل خوشحال است، انتظار پاداش هم دارند. استقلال وقتی الشرطه عراق را هم برد به حساب بازیکنان پاداش واریز شد که این هم یک کار کاملاً غلط محسوب می‌شود. استقلال با این نفرات و قدرت تیمی وقتی باید پاداش بگیرد که حداقل به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کند نه اینکه بردن الشرطه ۱۰ نفره و تساوی با الدحیل قطر افتخار محسوب شود.

شاگردان فرهاد مجیدی که در فاز هجومی خیلی خوب کار کرده‌اند، اما در فاز دفاعی ضعیف هستند، باید دو بازی آینده خود را ببرند و منتظر نتایج الدحیل باشند در حالی که اگر بامداد یکشنبه نماینده قطر را برده بودند کارشان به اگر و اما نمی‌کشید البته تا نظر جناب آقای مددی چه باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج