۱۱۱۱۹۴۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کونته: ۹۵ درصد مسیر قهرمانی را پیموده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی شاگردان در هفته سی‌و‌سوم سری A، فاصله زیادی میان تیمش تا رسیدن به اسکودتو نمی‌بیند.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته پس از پیروزی یک بر صفر اینتر مقابل هلاس ورونا در بازی‌های یکشنبه شب سری A به شبکه DAZN‌ گفت: توپ الان از هر زمان دیگری سنگین‌تر است. بسیاری از بازیکنان ما هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده‌اند و نمی‌شود انکار کرد که تعدادی از آنها تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته‌آند. دو بازی خوب برابر ناپولی و اسپتزیا انجام دادیم اما گفتند که روند نتیجه‌گیری ما متوقف شده است. امشب دیدیم که اینگونه نیست. ما در طول فصل تیم باثباتی بودیم. گاهی اوقات بیشتر تحت فشار قرار گرفتیم اما اکنون با تمام سرعت در حال حرکت هستیم.

کونته بابت تک گل بازی که توسط متئو دارمیان به ثمر رسید شدیداً شادمانی کرد. او در این باره هم گفت: توضیحش آسان است. من با این گل دیدم که ما ۹۵ درصد از مسیر بردن اسکودتو را پیموده‌ایم. فکر می‌کنم که ما روند مهمی را در پیش گرفته‌ایم اما هنوز قهرمان نشده‌ایم. به همین دلیل مهم بود برابر تیمی که سابقه دردسرسازی برای رقبایش را دارد، از نظر فیزیکی قوی است و چیزی هم برای ازدست دادن نداشت، بازی را ببریم. چنین پیروزی‌هایی ۹ امتیاز می‌ارزند. اگر ما این فصل قهرمان شویم، بازیکنان اینتر در مسیری قرار می‌گیرند که اسکودتو می‌تواند برای آنها اعتماد به نفس مضاعفی به همراه داشته باشد. این همان اتفاقی بود که برای من در یوونتوس با بونوچی، کیه‌لینی و بارتزالی رخ داد. آنها وقتی که من سرمربی‌شان شدم جوان بودند و چیزی نبرده بودند.

کونته در پایان درباره آینده‌اش در اینتر هم گفت: من آدمی هستم که در حال زندگی می‌کند. تا زمانی که چیزی قطعی نباشد نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم. این کاری احمقانه‌ای است. ما باید روز زمان حال صحبت کنیم. برای صحبت درباره فصل آینده و لیگ قهرمانان زمان خواهد بود. من دوست دارم در اینتر بمانم اما لازم است که ما شرایط و اتفاقاتی که قرار است رخ دهد را هم درک کنیم. می‌‌دانم که توقعات از من بالا رفته اما هر روز کار می‌کنم و امیدوارم که مدتی زیاد بتوانم به کارم ادامه دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشالاااااااه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج