۱۱۱۲۰۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در آسیا

تیم فوتبال استقلال در پایان شب چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست در رده دوم جدول گروه سوم قرار دارد. در این تیم یک هافبک تاثیرگذارترین بازیکن است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال با کسب ۷ امتیاز و به لطفاً تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی و همچنین پیروزی در بازی رو در رو، بعد از الدحیل ۸ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و آنها در پنجمین حضور آسیایی خود می‌بایست مقابل میزبان این گروه، الاهلی به میدان بروند؛ آبی‌ها در شب نخست این رقابت‌ها با ۵ گل در مقابل ۲ گل، این تیم را شکست داده بودند.

در مجموع ۴ دیدار گذشته استقلال، دو بازیکن استقلال با حضور کامل در تمام دیدارهای این تیم، پرکارترین نفرات زمین هستند. رشید مظاهری و سیاوش یزدانی تنها نفراتی هستند که در هر ۴ بازی گذشته آبی پوشان در زمین حضور داشته و در تمام ۹۰ دقیقه نیز مورد استفاده قرار گرفته و جایگزینی نداشتند. مظاهری و یزدانی با ۳۶۰ دقیقه حضور در میدان، پر کارتر ین نفرات این تیم در آسیا هستند.

پس از یزدانی و مظاهری، مهدی قایدی با ۳۴۷ دقیقه حضور در میدان در رتبه سوم قرار دارد. این مهاجم ریز نقش نیز در ترکیب ثابت همه دیدارهای تیمش حضور داشته و تنها در دومین دیدار مقابل الشرطه از دقیقه ۷۷ زمین بازی را ترک کرده است.

مظاهری، یزدانی و قایدی به همراه فرشید اسماعیلی و محمد نادری ۵ بازیکنی هستند که در هر ۴ دیدار قبلی در ترکیب ثابت قرار گرفته‌اند؛ و این ۵ بازیکن به همراه وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، میلیچ و دیاباته، نفراتی هستند که در هر ۴ دیدار گذشته به میدان رفته‌اند.

در جدول تاثیرگذاری بازیکنان استقلال نیز باید فرشید اسماعیلی را در صدر قرار داد. اسماعیلی با ۳ گل، ۲ پاس گل و کسب یک پنالتی مستقیماً روی ۶ گل از ۱۳ گل تیمش تاثیر گذاشته است. پس از وی هم مهدی قایدی با ۳ گل و ۲ پاس گل و تاثیر گذاری مستقیم روی ۵ گل در رده دوم قرار می‌گیرد. شیخ دیاباته که با ۴ گل زده بهترین گلزن آسیایی آبی پوشان است، با ۴ گل و یک پنالتی در رده سوم این جدول قرار دارد.

جدول میزان دقایق حضور بازیکنان استقلال در آسیا

تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در آسیا

جدول تاثیرگذاری بازیکنان استقلال در فاز تهاجمی

تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در آسیا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج