۱۱۱۲۲۹۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جنجال در بسکتبال ایران به خاطر اعتراض دختران

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: اسپانسر فقط برای آقایان پاداش در نظر گرفته بود به همین خاطر دختران گروه بهمن ناراحت شدند. به هرحال در مملکت ما به آقایان بیشتر توجه می‎‌شود.

جماران: سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: اسپانسر فقط برای آقایان پاداش در نظر گرفته بود به همین خاطر دختران گروه بهمن ناراحت شدند. به هرحال در مملکت ما به آقایان بیشتر توجه می‎‌شود.

لیگ برتر بسکتبال ایران در دو بخش زنان و مردان علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسید به دلیل شیوع کرونا ‌نیمه تمام بماند اینگونه نشد. در بخش مردان تیم شهرداری گرگان و در بخش دختران گروه بهمن قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند اما قهرمانی که تفاوت‌هایی در آن وجود داشت.

پس از کسب مقام اول شهرداری گرگان اسپانسرها به بازیکنان این تیم گوشی همراه هدیه دادند و به تیم‌های دوم و سوم هم جوایز نقدی اهدا شد. این در حالی بود که در جشن قهرمانی بانوان چنین اقدامی صورت نگرفت و این کار واکنش بانوان بسکتبالیست گروه بهمن را در پی داشت و آن‌ها گلایه‌مندی خود را در فضای مجازی ابراز کردند.

پریناز طائرپور سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در این باره اظهار کرد: سال گذشته به تیم ما پاداش دادند اما امسال این طور نبود؛ به آقایان گوشی همراه دادند و این حرف‌ها به وجود آمد. من فکر می‌کنم کسی که بخواهد پاداش یا هدیه‌ای بدهد باید خودش دلش بخواهد این کار را انجام دهد و از نظر من نمی‌توان گفت که باید به ما جایزه بدهید.

او افزود: اسپانسر فقط برای آقایان جایزه درنظر گرفته بود و به همین جهت این جریان اتفاق افتاد. در هر حال بچه‌ها حساس هستند و احساس کردند میان دختران و پسران فرق گذاشته شده است. معمولا در مملکت ما آقایان از هر نظر بیشتر مورد توجه هستند البته به تازگی به زنان هم خیلی توجه می‌کنند.

طائر‌پور در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: هیچ وقت نمی‌توان هدیه را به زور گرفت. خود گروه بهمن به تمام بازیکنان پاداش خوبی هم داد اما دختران فکر می‌کردند این پاداش از طرف فدراسیون به آقایان داده شده است در صورتی که از طرف اسپانسر بود. باید کمی سنجیده تر عمل کرد. البته من خودم کاملا مخالفم که میان دختر و پسر تبعیض قائل شوند ولی ما نمی‌توانیم بگوییم باید به ما پاداش بدهید و من هیچ وقت دوست نداشتم بگویم برای ما کاری انجام دهید و اگر خودشان دوست داشتند انجام دادند. به هر حال یک بودجه خاصی داشتند و ترجیح دادند به آقایان بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج