۱۱۱۲۵۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ریاض محرز: ما مسی و رونالدو نداریم

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی از شکست فصل قبل تیمش مقابل لیون خیلی سرخورده شده است.

ورزش سه: ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی از شکست فصل قبل تیمش مقابل لیون خیلی سرخورده شده است.

منچسترسیتی برای اولین بار در دوران حضور پپ گواردیولا روی نیمکت موفق به راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده است. این تیم فردا شب در دیداری دشوار در فرانسه به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت و ریاض محرز در نشست خبری قبل از این مسابقه به تمجید از پپ گواردیولا پرداخته است.

ریاض محرز گفت: "حذف از لیگ قهرمانان در فصل گذشته ناامیدی بزرگی بود. مشکل این بود که بعد از حذف، مستقیم به تعطیلات رفتیم. فصول گذشته ما مجبور به تمرکز روی قهرمانی در لیگ بودیم، اما فصل گذشته و شکست مقابل لیون بزرگترین ناامیدی در دوران حرفه ای من بود. اما آن نتیجه در این فصل خیلی به ما کمک کرد، زیرا ما خیلی خوب بودیم و تصمیم داشتیم هر طور شده موفق شویم.

در فوتبال اروپا مهم ترین موفقیت را باید فتح لیگ قهرمانان دانست. ابتدا تلاش ما رسیدن به فینال خواهد بود و بعد می بینیم که چه اتفاقی رخ می دهد. فعلا مهم ترین موضوع ارائه عملکردی خوب برابر پاری سن ژرمن و عبور از این مرحله است. من همیشه می گفتم همه بازیکن سیتی خوب و باکیفیت هستند. ما ستاره های بزرگی مانند لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو نداریم، اما همه بازیکنان می توانند سرنوشت یک مسابقه را رقم بزنند.

وقتی بچه هستید رویای حضور در مراحل نیمه نهایی یا فینال را می بینید. حالا ما اینجا هستیم و باید مانند فینال جام اتحادیه یا دیدار مقابل آستون ویلا بازی کنیم. در گذشته هر اتفاقی افتاه و اگر در مقابل تاتنهام شکست خوردیم، فردا شب باید سعی کنیم بازی خود را انجام دهیم.

کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا؟ او کارهای زیادی در فوتبال انجام داده و شایسته ستایش است، ما می دانیم که گواردیولا برای ما چقدر مهم است. پپ از لحاظ تاکتیکی خیلی به ما کمک کرده و سعی می کند در مورد هر حریف به همه ما توصیه های خوبی داشته باشد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج