۱۱۱۲۶۲۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مسکو: در وین، ایده «برجام پلاس» کنار گذاشته شد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش گفت که احیای توافق هسته‌ای ایران تا پیش از ۲۱ ماه مه (۳۱ اردیبهشت) بسیار مطلوب خواهد بود.

خبرگزاری فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش گفت درباره چشم انداز احیای توافق هسته‌ای ایران خوش‌بین بوده اما تاکید کرد که این موضوع برداشت شخصی وی است.

دور اول نشست کمیسیون مشترک برجام که بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ و نماینده اتحادیه اروپا در گرندهتل شهر وین برگزار شد.

در این جلسه حاضران تصمیم به تسریع روند گفت‌وگوها گرفته و توافق شد فعالیت گروه‌های کارشناسی در دو حوزه لغو تحریم‌ها و هسته‌ای به صورت فشرده و سریع ادامه یابد.

مسکو: در وین، ایده «برجام پلاس» کنار گذاشته شد

همچنین تصمیم گرفته شد که گروه کارشناسی سوم با عنوان «گروه کارشناسی ترتیبات اجرایی» با هدف گفت‌وگو در خصوص ترتیبات عملی مورد نیاز برای اجرایی شدن لغو تحریم‌ها و سپس بازگشت آمریکا به برجام تشکیل شود.

اولیانوف در ادامه سخنانش افزود: «طرف‌های برجام حل یکی از مهمترین موانع برای دستیابی به توافق را مدیریت کردند. آنها ایده «برجام پلاس» را کنار گذاشتند».

نماینده روسیه در وین در ادامه گفت: «طرح برجام پلاس نخستین بار توسط آمریکا مطرح شد و هدف آن محدود کردن برنامه موشکی ایران و انتقال موشک به گروه‌های نظیر حماس بوده که این طرح غیرواقعی و غیر مفید بوده است».

وی اضافه کرد: «همانطور که یک ضرب‌المثل آمریکایی وجود دارد آنها تلاش دارند تا سه پرنده را فقط با یک سنگ بزنند اما پس از همه محدودیت‌ها، برنامه هسته‌ای ایران بسیار متفاوت از توسعه موشکی و موضوعات امنیت منطقه‌ای است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج