۱۱۱۲۷۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لواندوفسکی و افسوس غیبت برابر PSG

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، هنوز افسوس غیبت در دو بازی حساس در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر PSG را می‌خورد.

ورزش سه: رابرت لواندوفسکی مصدوم شد! این بدترین خبر برای بایرنی ها بود که در مقطعی حساس در بوندسلیگا و چمپیونزلیگ قرار داشتند و برای پیروزی دل به ساق های جادویی لوا بسته بودند.

در تعطیلات بازی های ملی رابرت لواندوفسکی در جریان برتری ۳-۰ لهستان برابر آندورا در مرحله مقدماتی جام جهانی دچار مصدومیت شد. او زننده یکی از گل های لهستان دراین بازی بود ولی در نیمه دوم به دلیل مصدومیت تعویض شد و بلافاصله به آلمان بازگشت.

با معاینات بیشتر مشخص شد که مصدومیت او بیش از حدس و گمان های ابتدایی است و لواندوفسکی حداقل چهار هفته باید از میادین دور باشد و قادر به همراهی با بایرن مونیخ نیست. به این ترتیب لوا تعداد یاز مهمترین بازی های این فصل بایرن، از جمله دو دیدار رفت و برگشت برابر پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ را از دست داد.

اکنون لواندوفسکی به ترکیب بایرن مونیخ بازگشته است، اما همچنان افسوس غیبت در آن دو بازی حساس برابر PSG را دارد که منجر به حذف باواریایی ها از چمپیونزلیگ شد.

لواندوفسکی گفت: "این موضوع که در آن دو سه هفته حساس و سرنوشت ساز در مهمترین بازی ها حضور نداشتم خیلی اذیتم می کند. من نتوانستم وقتی که خیلی اهمیت داشت، به تیم کمک کنم. اگر در آن دو بازی برابر پاریس در زمین بودم ما هنوز در چمپیونزلیگ بودیم؟ کسی چه می داند!

تیم خیلی سخت جنگید و نتایج خوبی به دست آورد. اما اینکه دقیقا در آن زمان من مجبور شدم از میادین دور باشم، خیلی تلخ بود. هنوز برای من دردناک است که ما دیگر در چمپیونزلیگ نیستیم."

لواندوفسکی در پاسخ به این سوال که آیا این فصل برای بایرن فصل موفقی بوده است، گفت: "فقط در پایان فصل است که می توانید این موضوع را بررسی کنید. ما حالا زمان استراحت بیشتری داریم. چهار بازی در پنج هفته داریم که خیلی کم است. تقریبا شبیه به تعطیلات است! اما این احتمالا به ما کمک می کند تا برای یورو استراحت کرده باشیم."

لواندوفسکی که بازی بایرن برابر PSG را از تلویزیون تماشا کرده بود دراین باره گفت: "من خیلی عصبی بودم و اضطراب داشتم. تماشای بازی از تلویزیون خیلی آزاردهنده بود. احساس ناتوانی می کردم. خیلی سر و صدا و داد و هوار کردم و سر گل ها هم خیلی خوشحالی کردم. از اینکه نتوانستم آنجا باشم خیلی اذیت شدم."

لواندوفسکی درباره چوپوموتینگ، هم تیمی اش که اخیرا در ترکیب بایرن درخشان ظاهر شده، گفت: "چوپو همیشه وقتی به او نیاز هست، خیلی عملکرد خوبی دارد. قبل از بازی برگشت در پاریس به او گفتم: چوپو حالا باید دو تا گل بزنی". او باز هم گل زد و نمایش خیلی خوبی داشت. او به محض پیوستن به بایرن در تیم جا افتاد. او خیلی به کار بایرن می آید، چه به عنوان یک بازیکن و چه به عنوان یک شخص."

درباره بهترین بازی‌اش در این فصل

لواندوفسکی: "احتمالا برد ۴-۳ برابر هرتا برلین که چهار گل زدم."

درباره شکستن رکورد گرد مولر

لواندوفسکی: "این که ما به عنوان یک تیم چقدر عطش پیروزی و گلزنی داریم، تعیین کننده خواهد بود و اینکه آیا موقعیت هایی ایجاد می کنیم و بازی خوبی انجام می دهیم؟ اگر پس از برتری ۱-۰ و ۲-۰ همچنان با ۱۰۰ درصد توان‌مان بازی کنیم، من هم قادر خواهم بود که به این رکورد برسم، هرچند که نمی خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم."

درباره هانسی فلیک

لواندوفسکی: "او نه تنها یک مربی بزرگ که یک انسان بزرگ هم هست. شما می توانید درباره مسایل شخصی هم با او صحبت کنید. ما با هانسی تاریخ سازی کردیم. این با فاصله بهترین زمان حضور من در بایرن بود. او همیشه به ما برنامه واضحی درباره اینکه چه انتظاراتی دارد می داد."

درباره یولیان ناگلزمان

لواندوفسکی: "من یولیان ناگلزمان را خوب نمی شناسم اما چیزی که می توانم بگویم این است که او همیشه موفق شده تا تیم هایش را به سطحی برساند که انتظار نداشتید. تیم های ناگلزمان نمایشی فراتر از حد انتظار و فراتر از کیفیت و توانایی تک تک بازیکنان‌شان داشتند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج