۱۱۱۲۷۶۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

قلیچ: سوشا مکانی هر چه دارد از پرسپولیس است

پیشکسوت پرسپولیس: سپاهان کار پرسپولیس را در لیگ برتر سخت می‌کند.

ایلنا: وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی این تیم در برابر الوحده امارت گفت: به نظر من چون ۴ برد پشت سر هم به دست آوردیم و از طرفی هم چون استقلال و فولاد باختند و تراکتور مساوی کرده بود بازیکنان کمی مغرور شده بودند. خداراشکر این شکست به موقع بود و بازیکنان به خودشان آمدند تا ادامه رقابت‌ها را جدی تر بگیرند.

وی در خصوص اینکه عده‌ای می‌گویند که پرسپولیس به عمد از الوحده شکست خورد، اظهار داشت: من این حرف‌ها را قبول ندارم. هیچ تیمی از باخت خوشش نمی‌آید و نمی‌خواهد ببازد. الوحده از موقعیت‌ خود استفاده کرد برد و ما نتوانستم از فرصت‌های خود بهره ببریم و باختیم. الان در حال حاضر پرسپولیس بهترین بازیکنان ایران را در هر پست در اختیار دارد و به هیچ وجه نباید ببازد.

وی افزود: این پرسپولیس به راحتی تا فینال رقابت‌ها پیش خواهد رفت. در لیگ نیز سپاهان عملکرد خوبی داشته و همین کار ما را سخت خواهد کرد. ولی ما ۴ سال پیاپی قهرمان لیگ شدیم و مزه‌ قهرمانی را چشیده‌ایم. ما باید همه تلاش خود را بکنیم تا قهرمان آسیا شویم و به نظر م می‌شود لیگ را فدای قهرمانی در آسیا کرد.

سنگربان سابق پرسپولیس در مورد حواشی به وجود آمده از طرف سوشا مکانی دروازه‌بان سابق این، بیان کرد: من به خود او گفتم اگر اکنون لژیونر شده و دارد در اروپا بازی می‌کند همه و همه بخاطر حضور او در پرسپولیس بوده است و این دور از جوانمردی ست شما وقتی در یک تیم بازی کردی و مشهور شده‌ای حالا بیای از تیم رقیب حمایت کنی. البته باید بگویم هواداران نیز نسبت به سوشا نیز کم لطفی کرده‌اند. من شک ندارم او پرسپولیسی است و حرف‌های که می‌زند از سر لجبازی بوده است و او آدم بی چشم رویی نیست.

قلیچ در مورد فوت حمید جاسمیان نیز گفت: متاسفانه کرونا بار دیگر یکی از عزیزان ما، حمید جاسمیان نخستین کاپیتان تاریخ پرسپولیس را گرفت. خدا ایشان را رحمت کند و امیدوارم هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

سنگربان پرسپولیس در پایان در مورد سخنان سعید عزیزیان در مراسم تدفین مرحوم جاسمیان، اظهار داشت: سعید عزیزیان حق ندارد در مورد پیشکسوت‌های پرسپولیس صحبت کند. ایشان در استقلال بودند و در این تیم مربی‌گری کرده و اجازه ندارد در مورد پرسپولیسی‌ها حرف بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه بفرمایید. خود پرسپولیس چی داره...؟؟؟

    • نایب قهرمان آسیا

      باب اسفنجی هم آدمه؟ ازاولش هم معلوم بود اخلاق ورفتارش به کیسه میخوره

      پاسخ ها

      • تاجی

        برو تو اول حرف زدنتو یاد بگیر عمو سیبیل بعد بیا در مورد آسیا حرف بزن همچین میگه انگار تو یکی از تیمهای قهرمان آسیا بازی کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج