جاباما
۱۱۱۲۷۸۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

محمد صالح‌علا با رسول نجفیان گپ می‌زند

«آب و تاب» این هفته جمعه ۱۰ اردیبهشت با اجرای محمد صالح علا در گفتگو با رسول نجفیان روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

خبرگزاری صبا: «آب و تاب» این هفته جمعه ۱۰ اردیبهشت با اجرای محمد صالح علا در گفتگو با رسول نجفیان روی آنتن رادیو تهران می‌رود.
محمد صالح‌علا با رسول نجفیان گپ می‌زند
به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «آب و تاب» به گفتگوی زنده محمد صالح علا با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت مروری بر زندگی شخصی هنرمندان، آثار و رمز و رازهای موفقیت آن‌ها در حرفه تخصصی‌شان دارد.
معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی این برنامه است و جمعه این هفته از ساعت ۲۱:۲۰ تا ۲۲:۳۵ گفتگوی محمد صالح علا و رسول نجفیان از زادیو تهران پخش خواهد شد.
رسول نجفیان بازیگر، خواننده، نوازنده که در عرصه اجرا و نویسندگی هم فعالیت دارد، در سال ۱۳۳۸ متولد شد. نجفیان دارای مدرک کارشناسی روانشناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال ۱۳۵۶ است.
او در زمینه موسیقی نیز فعال است و تاکنون آلبوم‌های «رسم زمونه» و «با عاشورا می‌گریم» را منتشر کرده است. وی در تئاتر نیز حضوری فعال دارد و نمایش‌های «رستم و سهراب» و «بیژن و منیژه» را کارگردانی کرده است.
بازی بسیاری از نجفیان در سینما و تلویزیون روی آنتن رفته است که می‌توان به «دزد عروسک ها»، «آرایشگاه زیبا»، «خالتور»، «ساعت ۵ عصر»، «معمای شاه»، «در حاشیه» و… اشاره کرد.
برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران جمعه شب‎ها به تهیه‌کنندگی پروانه طهماسبی و اجرای محمد صالح علا از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج