۱۱۱۲۹۶۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شکوری: شانِ پرسپولیس اهانت کردن نیست

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: شاید بین تمام ایرانی‌ها تنها افرادی باشیم که در ۱۸ روز ۶ بار تست کرونا دادیم و با وجود منفی شدن پاسخ تمام این تست‌ها باز هم باید به قرنطینه برویم.

فارس: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ شاید بین تمام ایرانی ها تنها افرادی باشیم که در ۱۸ روز ۶ بار تست کرونا دادیم و با وجود منفی شدن پاسخ تمام این تست ها باز هم باید به قرنطینه برویم.

ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با الریان قطر اظهار داشت: تیم ما در چهار بازی ابتدایی خود قدرتمندانه به پیروزی رسید و صعود خود را با ۱۲ امتیاز قطعی کرده است اما نباید فراموش کرد که بازی‌ها هر سه روز یکبار برگزار می‌شود و فشار زیادی به بازیکنان می‌آید. فکر می‌کنم دلیل اصلی نتیجه نگرفتن پرسپولیس مقابل الوحده هم بدشانسی و فشار مسابقات بود . با این وجود بازیکنان ما به دلیل رفتار و فکر حرفه‌ای خود سعی می‌کنند بهترین ریکاوری را انجام دهند تا بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشند.

وی درباره مباحث مطرح شده مبنی بر اینکه پرسپولیس برای تقابل با حریفی ضعیف‌تر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دنبال پیروزی مقابل الریان و قطعی کردن صدرنشینی اش نیست، گفت: مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس مکتبی دارد که بازیکنانش در هر زمان با هدف برد به زمین می‌روند اما برخی مواقع شرایطی پیش می‌آید که یک تیم با وجود شایستگی‌هایش برنده نمی‌شود. افرادی که چنین صحبتی می‌کنند یا تفکر حرفه‌ای ندارند یا با بازی جوانمردانه و نوع سیستم پرسپولیس ‌آشنا نیستند. هرچند برد و باخت در فوتبال طبیعی است اما تنها با هدف کسب برد و تثبیت صدرنشینی مقابل الوحده به زمین می رویم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره قرنطینه شدن این تیم پس از بازگشت از هند به ایران گفت: تیم ما از زمانی که به هند آمده شش بار تست کرونا داده و بعید می‌دانیم حتی در خود ایران هم افرادی باشند که در طول ۱۸ روز به این تعداد تست کرونا داده باشند. همچنین پروتکل ها و حباب بهداشتی AFC بسیار سختگیرانه است. فکر نمی‌کنم در داخل کشورمان هم کسی باشد تا این اندازه تحت کنترل بوده باشد. قرنطینه تصمیمی است که وزارت بهداشت گرفته اما از کاروان پرسپولیس می‌بینیم و لمس می‌کنیم آن است که تمام اعضای تیم پرسپولیس در کنترل کامل قرار دارند.

شکوری خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها صحیح و سالم هستند. هر سه روز یکبار تست کرونا دادیم که پاسخ تمام این تست‌ها منفی بوده است. تیم ما از زمان حضور در هند تحت شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی قرار گرفت و با تلاش‌های مدیریت باشگاه، مدیریت تیم و کادر فنی نکات بهداشتی خاصی برای بازیکنان در نظر گرفته شد تا تمام اعضای تیم در قرنطینه قرار بگیرند. از زمان حضور در هند بچه‌ها تنها برای صرف غذا و برگزاری تمرین از اتاق‌هایشان خارج می‌شوند. امیدواریم مسئولان هم بهترین تصمیم را بگیرند.

وی درباره اینکه اعضای تیم پرسپولیس پس از بازگشت به تهران باید در مرکز ملی فوتبال به قرنطینه بروند، عنوان کرد: باز هم تأکید می‌کنم اعضای تیم ما مانند سایر تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تنها نفراتی در کل کشور هستند که در طول ۲۰ روز شش بار تست کرونا داده‌اند. با پرواز اختصاصی هم به ایران بازمی‌گردیم. با این شرایط امیدوارم تا جایی که امکان دارد تعداد روزهای در قرنطینه بودن تیم پرسپولیس کمتر شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان ما ۱۸ روز دشوار را در هند پشت‌سر گذاشتند. دوری از خانواده و مسائل دیگر از لحاظ روحی، روانی و جسمانی و فیزیولژیکی روی آنها تأثیر می‌گذارد و امیدواریم تصمیمی حرفه‌ای، علمی و منطقی اتخاذ شود تا نه بازیکنان پرسپولیس آسیب بینند و نه جامعه ایران.

شکوری درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان و مطرح شدن برخی شائبه‌ها درباره پیوستن حسین کنعانی‌زادگان به الاهلی قطر توضیح داد: به شکل مکتوب و شفاهی از بازیکنان درخواست کرده‌ایم برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند و طبق صحبت‌هایی که در اردو نیز با بازیکنان داشتیم، چند بازیکن هم اعلام کردند بلافاصله پس از بازگشت به ایران برای تمدید قرارداد در باشگاه حضور خواهند یافت.

شکوری ادامه داد: قبل از سفر به هند به شکل مکتوب و شفاهی از بازیکنان خواستیم درخواست خود را اعلام کنند اکنون از زمانی هم که به هند آمدیم خود من با نفراتی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد صحبت کردم، نظرات آن را گرفتم و این مسائل را به مدیریت باشگاه انتقال دادم. با توجه به قول‌های مساعدی که از بازیکنان گرفته‌ایم امیدواریم پس از بازگشت به ایران بتوانیم با نظر هیأت مدیره، مدیرعامل و خود بازیکنان قراردادها را تمدید کنیم. البته داشتن پیشنهادهای مناسب برای بازیکنان تیم قهرمان ایران و فینالیست آسیا کاملا طبیعی است.

وی درباره اینکه یکی از مسئولان لیگ مدعی شده یک مدیر باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در صورت به تعویق نیفتادن زمان دربی این سازمان و مدیرانش باید منتظر شنیدن اهانت از هواداران پرسپولیس باشند، گفت: فکر می‌کنم باشگاه پرسپولیس به قدری بزرگ است و بازیکنان، کادر فنی و مدیریت به قدری حرفه‌ای هستند که اصول و رفتار حرفه‌ای را به خوبی رعایت می‌کنند. طبق اصول اداری پیگیر نامه‌ای بودیم که ۱۵ روز پیش درباره رعایت عدالت و مساوات طبق اتفاقات نیم فصل اول به سازمان لیگ ارسال کردیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: باشگاهی به این عظمت و بزرگی باید پیگیر نامه‌اش باشد زیرا این خواسته هواداران است و ما نیز ملزم به پاسخگویی به آنها هستیم. فکر نمی‌کنم چنین موضوعی مطرح شده باشد زیرا شأن و شخصیت مکتب باشگاه بزرگ پرسپولیس به شکلی است که وارد چنین جنگ‌های رسانه‌ای نمی‌شود و تمام تمرکزمان را تنها روی کار گذاشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج