۱۱۱۳۰۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بدشانسی طیبی و شکست بنفیکا در لیگ قهرمانان

تیم بنفیکا در حضور فوتسالیست ایرانی خود مقابل غیرت قزاقستان مغلوب شد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر اروپا صعود کند.

ورزش سه: تیم بنفیکا در حضور فوتسالیست ایرانی خود مقابل غیرت قزاقستان مغلوب شد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر اروپا صعود کند.

رقابت‌های فوتسال فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز با انجام یک مسابقه وارد مرحله یک چهارم نهایی شد که طی آن، تیم بنفیکا پرتغال با بهره‌مندی از حسین طیبی در جمع ۵ بازیکن ابتدایی بازی به مصاف تیم غیرت، قهرمان فوتسال قزاقستان رفت.

بدشانسی طیبی و شکست بنفیکا در لیگ قهرمانان

غیرت در دقیقه ۱۶ توسط گادیا موفق شد گل اول بازی را وارد دروازه بنفیکا کند، اما ثانیه‌هایی پس از آن یاران طیبی توانستند گل تساوی را با شوت خسوس به ثمر رسانند و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.

دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم حسین طیبی با دریافت کارت زرد جریمه شد و در دقیقه ۳۱ گومز موفق شد برای دومین بار غیرت را به گل برساند، اما برتری قزاق‌ها پابرجا نماند و بنفیکا که با بازی منسجم در لحظات پایانی به دنبال زدن گل مساوی بود، توانست با پاس‌کاری‌های پیاپی در دقیقه ۳۵ توسط بریتو به گل برسد.

تساوی ۲ بر ۲ دو تیم موجب شد تا کار به دو وقت اضافه پنج دقیقه‌ای کشیده شود و یاران طیبی برای رسیدن به برتری ۱۰ دقیقه دیگر زمان داشته باشند.

غیرت که در دقیقه ۳۲ هیگوئیتا، دروازه‌بان برزیلی و ستاره‌اش را بخاطر اخراج از زمین از دست داده بود، در لحظات پایانی نیمه دوم و همچنین وقت‌های اضافه با نمایش فوق‌العاده دروازه‌بان دوم خود هیچ گلی دریافت نکرد و یاران طیبی را ناکام گذاشت.

بنفیکا که با فرصت‌سوزی‌های پیاپی و البته بدشانسی در گلزنی همراه بود، در ثانیه‌های پایانی نیمه اول وقت‌های اضافه یکبار دروازه‌اش باز شد و در نیمه دوم هم پس از اینکه رو به پاورپلی (بازی با ۵ بازیکن آورد)، سه گل دیگر دریافت کرد و با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل غیرت شکست خورد.

حسین طیبی که طی چهار سال اخیر در غیرت قزاقستان عضویت داشت و در فصل همراه این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود، امسال همراه با بنفیکا نتوانست از سد تیم سابق خود عبور کند و به جمع چهار تیم برتر اروپا برسد؛ اتفاقی که ممکن بود تقابل دوباره او با بارسلونا را شکل دهد.

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال بنفیکا که حدود هفت هفته دور از میادین بود و برای دومین بازی پیاپی برای تیمش به میدان می‌رفت، در مسابقه امشب مقابل غیرت دو بار به تیرک دروازه زد و یکبار هم توپ او از روی خط دروازه برگشت داده شد تا با این عملکرد بیشترین نمره را در بین بازیکنان تیمش بگیرد.

گادیا، ملی‌پوش اسپانیایی غیرت قزاقستان که ستاره تیمش مقابل بنفیکا بود و علاوه بر زدن دو گل، در ایجاد موقعیت‌های مسابقه هم تاثیرگذار بود، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج