۱۱۱۳۰۸۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

پرسپولیس شاید به السد بخورد، استقلال به الهلال

برای بررسی تیم‌های صعود کننده به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا، باید به سراغ جدول احتمالات عجیب و غریب AFC برویم.

روزنامه ایران: برای بررسی تیم‌های صعود کننده به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا، باید به سراغ جدول احتمالات عجیب و غریب AFC برویم. جایی که از ۲۰ تیم مرحله گروهی، ۵ سرگروه صعود قطعی دارند و ۳ تیم هم به‌عنوان بهترین تیم دوم راهی یک هشتم نهایی می‌شوند. استقلال تاجیکستان، شارجه امارات، استقلال ایران، السد قطر و پرسپولیس ایران، صدرنشینان کنونی هستند و الهلال عربستان، الوحده امارات و النصر عربستان نیز به‌عنوان تیم‌های دوم موقعیت بهتری دارند.

در این شرایط، استقلال تاجیکستان باید میزبان النصر باشد. الشارجه با قرعه‌ای متعادل روبه‌رو شده و با الوحده بازی می‌کند. استقلال هم به مصاف الهلال عربستان می‌رود و آخرین بازی مرحله نیز بین پرسپولیس و السد به میزبانی پرسپولیس باید رودرروی هم قرار بگیرند.

تقابل دو نماینده ایران با دو تیم مدعی السد و الهلال در حالی احتمالاً اتفاق می‌افتد که پرسپولیس فصل گذشته نیز در این مرحله تیم ژاوی را شکست داد و استقلال هم دوئل‌های پرتعدادی را با آبی پوشان ریاض داشته است. این قرعه اگرچه حالا روی کاغذ نقش بسته اما شاید هم اتفاق نیفتد. چرا که استقلال تاجیکستان با وجود شگفتی‌سازی، شاید نتواند آلمالیق ازبکستان را هم شکست دهد و جای خود را به الهلال بدهد و از طرف دیگر بازی رودرروی السد و النصر، شاید به این منجر شود که تیم دوم گروهشان یعنی گروه D حذف شود.

بنابراین نباید به این قرعه دل بست؛ مگر این که دوباره اتفاقی غیرمعمول رخ دهد. اما نکته مهم این است که با شرایط فعلی دربی آسیایی تا حد زیادی منتفی است. الدحیل بدون پیروزی مقابل الاهلی صعود نخواهد کرد و استقلال با پیروز شدن الدحیل، صدرنشین نخواهد شد. در شرایط فعلی محتمل است که استقلال تاجیکستان با یک تساوی به‌عنوان تیم دوم صعود کند، الوحده یکی از تیم‌های دوم صعودکننده باشد و از بین تراکتور، الدحیل و النصر شاید در حالت خوشبینانه تراکتور از سد الشارجه بگذرد و به مرحله بعدی برود.

در این حالت، پرسپولیس با الهلال دیدار خواهد کرد، استقلال با همنام تاجیک، تراکتور با السد و الشارجه با الوحده امارات. حال اگر استقلال تاجیکستان تیم پیروز باشد، این پرسپولیس است که به مصاف این تیم می‌رود! اگر هم تراکتور از پس شارجه برنیاید یا النصر عربستان، السد را شکست دهد یا الاهلی مقابل الدحیل به پیروزی برسد، یک جدول کاملاً جدید پدید می‌آید که هر کدام حالت‌های خاص خود را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      چه جدولهای مزخرفی واقعا ،هیچ جای دنیا مثل آسیا شلم شوربا نیست

    • بدون نام

      استقلال شایدم حذف بشه

      پاسخ ها

      • علی پرویزی

        استقلال امسال جوز چهار تیم بالای جدول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج