جاباما
۱۱۱۳۳۵۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

نماینده مجلس: ظریف فرد منفعلی است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به اینکه محمدجواد ظریف در اظهارات منتشر شده‌ اخیرش عمق وجود خود را برای مردم به نمایش گذاشت گفت: ظریف فرد منفعلی است که در اظهاراتش به جان‌کری حق می‌دهد و جمهوری اسلامی ایران را محکوم می‌کند.

فارس: حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف که در یک فایل صوتی منتشر شده است، گفت: اظهار نظر اخیر وزیر امور خارجه نشان داد که دیپلماسی دولت در هشت سال اخیر تا چه اندازه متزلزل بوده و هست و این اظهارات عمق این تزلزل را نشان داد.

وی با بیان اینکه ظریف بین میدان و دیپلماسی فرق قائل است، افزود:‌ دولت آقای روحانی مثل آقای دولت آقای بازرگان اعتقادش بر این بود که ما باید مثل واتیکان همه رزم و سیستم دفاعی خودمان را با رژیم صهیونیستی و آمریکا و ... کنار بگذاریم و با آنها دوستی داشته باشیم و حمایت از مستضعفین و محرومین جهان که یکی از بزرگترین راهبردهای جمهوری اسلامی است را کنار بگذاریم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: هدف آقای ظریف ارتباط با غرب و استعمارگران و رها کردن فلسطین، سوریه، یمن و ... است. آقای ظریف سر جنگی با شهید سلیمانی دارد و می‌گوید که چرا شهید سلیمانی آن کارها را در سوریه و عراق انجام داده است؟

نوروزی خاطرنشان کرد:‌ رویکرد آقای ظریف در رابطه با اروپا و آمریکا و مخالفت با ارتباط با کشورهای مستقلی همچون روسیه است و با حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم سوریه و دیگر کشورهای منطقه مخالف است.

وی افزود:‌ آقای ظریف نمی‌گوید که چرا آمریکا سردار سلیمانی را در کشوری که در آنجا مهمان بوده به شهادت رسانده؟ بلکه می‌گوید چرا زمانی که می‌خواستند حمله کنند به من نگفتند؟ خوب طبیعی است که اهداف نظامی به یک دیپلمات گفته نمی‌شود آن هم به دیپلماتی که با این مبارزات مخالف است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آقای ظریف فرد منفعلی است که سعی دارد در اظهاراتش جمهوری اسلامی ایران را محکوم کند و سعی می‌کند تا به جان‌کری حق بدهد.

نوروزی خاطرنشان کرد: سعی آقای ظریف بر این است که بگوید ما در برجام و در ارتباط با آمریکا موفق شدیم و سردار سلیمانی مانع این کار بود که این یک تهمت بزرگ از سوی آقای ظریف به شهید سلیمانی است.

وی افزود: آقای ظریف در این فایل صوتی عمق وجود خود را برای مردم ایران به نمایش گذاشت؛ جان، روح و فکر مردم ایران مرد قهرمان جهان شهید سپهبد سلیمانی است که یک تنه و با نیروهای هم‌پیمان خودش در مقابل داعش ایستاد و آن را از بین برد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: ما در مجلس اظهارات اخیر آقای ظریف را به طور جد پیگیری می‌کنیم و آن را مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داری پیگیری میکنی به وضعیت ۷۵ میلیون مردم هم رسیدگی کن
      قیمت ها هر روز بیشتر از دیروز
      آدم‌ها تا کمر تو سطل زباله
      تن فروشی ۱۰ سال
      اینا فقط دو تا از هزاران بدبختی مردم است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج