۱۱۱۳۳۷۷
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

رومن پولانسکی «کاخ» می‌سازد

رومن پولانسکی برای ساخت «کاخ» یک بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

مهر به نقل از ددلاین: رومن پولانسکی فیلمساز جنجالی بار دیگر پشت دوربین می‌رود و این بار قصد دارد فیلمی با عنوان «کاخ» بسازد. «کاخ» درامی است که داستانش در شب سال نوی ۱۹۹۹ در یکی از هتل‌های لوکس سوییس رخ می‌دهد و داستان زندگی چند تن از مهمانان به هم گره می‌خورد.

خبر ساخته شدن این فیلم دیروز (پنجشنبه) از سوی پائولو دل‌بروکو مدیر عامل شبکه «رای سینما» ایتالیا که به عنوان تولیدکننده فیلم در این پروژه حضور دارد، اعلام شد.

رومن پولانسکی «کاخ» می‌سازد

یرژی اسکولیموفسکی دیگر فیلمساز مشهور لهستانی فیلمنامه این فیلم را در کنار پولانسکی نوشته است. اطلاعات دیگر در مورد پروژه هنوز اعلام نشده است.

دل بروکو در مصاحبه خود گفت: اولین نسخه فیلمنامه چند روز پیش به دست من رسید. نمی‌توانم جزییات آن را فاش کنم چون پولانسکی اجازه این کار را نداده است. کارگردان‌های بزرگ از فیلم‌هایشان به‌شدت مراقبت می‌کنند. در پاییز فیلمبرداری شروع می‌شود.

فیلم قبلی پولانسکی یعنی «یک افسر و یک جاسوس» نیز از سوی همین کمپانی تولید شده بود و برای اولین بار در جشنواره ونیز اکران شد و جایزه بزرگ هیات داوران را کسب کرد و چندین جایزه سزار از جمله جایزه بهترین کارگردانی را هم از آن خود کرد.

بروکو گفت: می‌دانم که جنجال‌هایی در اطراف پولانسکی وجود دارد، اما ما از زاویه هنری به کار نگاه می‌کنیم و کیفیت داستان‌هاست که برای ما اهمیت دارد، نه داستان‌های شخصی. در جشنواره ونیز اکران «یک افسر و یک جاسوس» با اعتراضاتی همراه شد اما فیلم جایزه بزرگ هیات داوران را دریافت کرد.

این کمپانی از تولید سه فیلم دیگرش نیز در این نشست مطبوعاتی خبر داد که سازندگان آنها آلیس رورواچر، سوزانا نیکوآرلی و پیترو مارسلو هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج