جاباما
۱۱۱۳۳۹۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

ادامه طرح «برخورد با پلاک‌های مخدوش» در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تداوم اجرای طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه امسال بیش از ۲۵ هزار و ۶۰۰ خودرو به دلیل مخدوش بودن پلاک، اعمال قانون شده‌اند.

ایسنا: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تداوم اجرای طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه امسال بیش از ۲۵ هزار و ۶۰۰ خودرو به دلیل مخدوش بودن پلاک، اعمال قانون شده‌اند.

سرهنگ علی همه‌خانی ، درباره اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش، گفت: معمولا به دلایل مختلفی نظیر ورود و خروج در محدوده طرح ترافیک، نداشتن معاینه فنی، تردد در ساعات منع تردد شبانه و ... شاهد ارتکاب تخلف مخدوش کردن پلاک از سوی معدود رانندگان هستیم.

وی با بیان اینکه برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی تغییر و دستکاری در ارقام پلاک خودرو جرم است، گفت: هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از شش ماه تا یکسال را برای متخلفین در پی دارد، در همین راستا نیز پلیس راهور تهران بزرگ طرح ویژه برخورد با پلاک‌های مخدوش را در دستورکار خود قرار داد و تیم‌های گشتی پلیس در تمام ساعات شبانه‌روز اعم از ساعت اجرای منع تردد شبانه و ... اقدام به رصد خودروها می‌کنند. علاوه بر آن دوربین های ثبت تخلفات نیز به طور ۲۴ ساعته این موارد را رصد می کند.

به گفته سرهنگ همه‌خانی، تنها در فروردین ماه امسال ۲۵هزار و ۶۸۹ دستگاه خودروسواری به دلیل تخلف مخدوشی و پوشش پلاک مورد اعمال قانون قرار گرفته و ۲۱۴۷ خودرو هم توقیف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه با بیان اینکه برخورد با پلاک‌های مخدوش در اردیبهشت ماه نیز با قوت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برخی از این خودروها از سوی ماموران و برخی دیگر نیز با استفاده از ظرفیت دوربین ها شناسایی می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TOOTii

      مردم را به سوی خلاف کاری سوق ندهید
      عاقبت این حرکات ناشیانه دولت آینده مملکت را نابود خواهد کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج