۱۱۱۳۵۹۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس در فاز تهاجمی بدون نقص عمل می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خیلی رضایت دارم؛ فقط بازیکنان در بازی برگشت مقابل الوحده امارات، با غرور در زمین ظاهر شدند.

میزان: ناصر ابراهیمی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل الریان قطر در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: صعود پرسپولیس از گروهش خیلی طبیعی بود و جز این هم انتظاری نبود. از عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خیلی رضایت دارم، فقط در بازی برگشت مقابل الوحده امارات، با غرور در زمین ظاهر شدند. هر چند کشورهای حوزه خلیج فارس از بازیکنان و مربیان خارجی برای تقویت فوتبال‌شان بهره گرفتند و در بعضی مواقع حتی از طریق تغییر ملیت بازیکنان اقدام کردند، اما با این وجود بازیکنان ایرانی استعداد بیشتری دارند.

وی افزود: شاگردان گل‌محمدی در فاز تهاجمی تیمی بدون نقص عمل می‌کنند، اما برای قهرمانی و رسیدن به فینال بعضی مسائل سرخ‌پوشان جای کار دارد. شاگردان گل‌محمدی در برگشت به دفاع سرعت کمتری نشان دادند که این مشکل به دو نکته وابستگی داشت. اول عملکرد مدافعان کناری پرسپولیس در این مرحله و دوم نگاه هافبک‌های دفاعی که تئوری دفاعی نداشتند. برای مثال وحید امیری که بازیکن خیلی خوبی است و در فاز تهاجمی از سمت چپ عالی عمل می‌کند نتوانست در پست مدافع چپ موفق عمل کند. یا اینکه سیامک نعمتی که در زمان برانکو معمولا بازی در پست هافبک را تجربه می‌کرد، باید برای بازی در دفاع راست توجیه شود. عملکرد مدافعان کناری پرسپولیس باعث ایجاد فرصت برای رقبا و تنها شدن مدافعان وسط تیم مانند سیدجلال حسینی می‌شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از طرف دیگر در فوتبال امروز جهان، هافبک دفاعی تعریف وظایف خودش را دارد و حتی می‌تواند فضای پشت مدافعان را پوشش بدهد. با این وجود احمد نورالهی و کمال کامیابی‌نیا به دنبال گلزنی بودند در حالی که از آنها باید خواسته شود که بیشتر به عملکرد دفاعی تیم کمک کنند.

ابراهیمی در مورد لزوم رعایت برخی هماهنگی‌های پیش از مسابقه بین پرسپولیسی‌ها تصریح کرد: در بعضی مسابقات شاهد بودیم بازیکنان در وسط زمین برای ضربه پنالتی با کادرفنی صحبت می‌کنند. برای کنعانی‌زادگان و سرمربی پرسپولیس اصلاً مناسب نیست که این هماهنگی‌ها درون زمین مسابقه انجام شود.

وی درباره بازگشت پرسپولیس به ایران و ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: از نظر بدنی بازیکنان پرسپولیس خیلی آماده هستند؛ اما به دلیل اینکه مدتی را در کنار خانواده‌شان نبوده‌اند بهتر است که از نظر روحی و روانی به تیم توجه بیشتری شود. به نظرم پرسپولیس به زمان استراحت بیشتری نیاز دارد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نباید فراموش کرد که پرسپولیس در کنار گل‌محمدی سه مهره ارزشمند دیگر در کادرفنی خودش دارد. حمید مطهری، افشین پیروانی و کریم باقری به همراه سرمربی تیم از تجارب‌شان برای این مدت قرنطینه و دوری از خانواده بازیکنان پرسپولیس باید بهره بگیرند. پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و تیم‌های دیگر مانند سپاهان و استقلال هم دارای شانس هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا مسعود براشون جام و داور می خره

      پاسخ ها

      • کریم پرسپولیسی

        پمادلازم باکمک علی کریمی بالااومدین نطقتون بازشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج