۱۱۱۳۶۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تیم منتخب تیم‌های ایرانی هفته ششم لیگ قهرمان

هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم به پایان رسید.

ایلنا: هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار شد و تیم‌ها جایگاه خود را در این دوره از رقابت‌ها شناختند.

در این میان از بین چهار نماینده ایران یعنی پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد بهترین بازیکنان این هفته را در قالب تیم منتخب معرفی کردیم:

دروازه‌بان: رشید مظاهری (استقلال)

گلر استقلال نقش ویژه ای در برتری این تیم مقابل الشرطه ایفا کرد و اگر چند واکنش به موقع او نبود ممکن بود برتری خفیف منجر به صعود این تیم رخ ندهد. مظاهری یک کلین شیت با ارزش مقابل الشرطه به ثبت رساند و یکی از خوب‌های تیمش در این دیدار بود و در بین برترین‌ها قرار گرفته است.

مدافع میانی: عارف غلامی (استقلال)

آبی‌های پایتخت اگرچه ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا در دفاع متزلزل نشان دادند ولی رفته رفته بهتر شدند و در دیدار با الشرطه به خوبی مقابل حملات حریف ایستادگی کردند. یکی از نفرات کلیدی استقلال در خط دفاع عارف غلامی بود که به خوبی با قطع توپ و یارگیری توانست از پس وظایف دفاعی خود بربیاید.

مدافع میانی: حسین کنعانی زادگان (پرسپولیس)

پرسپولیس در این دیدار از نبود جلال حسینی ضربه خورد و خط دفاع انسجام همیشگی را نداشت و فرشاد فرجی هم از آمادگی صد در صد به دور بود و در این شرایط وظیفه کنعانی زادگان سنگین تر از همیشه بود و با وجود اینکه سرخپوشان دو گل دریافت کردند او چندان مقصر نبود و روز کم اشتباهی را مقابل الریان پشت سر گذاشت و یک گل هم برای تیمش زد تا در برد پرسپولیس موثر باشد.

مدافع راست: میلاد فخرالدینی (تراکتور)

فخرالدینی با استفاده از تجربه خودش این روزها یک وزنه در ترکیب تراکتور است و به نوعی عصای دست خطیبی در سمت دفاع راست تیمش محسوب می‌شود و در طول تورنمنت هم عملکرد قابل قبولی داشت. او در بازی با الشارجه بارها خط دفاع حریف را با نفوذهایش آزار داد و در وظایف دفاعی هم کم نقص ظاهر شد.

مدافع چپ: مهران درخشان مهر (فولاد)

اگرچه فولاد نتیجه را به الوحدات واگذار کرد و به دلیل حذف زودهنگام این تیم از رقابت‌ها انگیزه‌‌ای برای بازیکنان این تیم وجود نداشت ولی درخشان مهر، مدافع چپ جوان فولادی ها روز خوبی پشت سر گذاشت و بهترین بازیکن در روز نه چندان خوب تیمش بود.

هافبک میانی: سامان نریمان جهان (تراکتور)

نریمان جهان از خریدهای خوب خطیبی برای تراکتور است که به خوبی وظیفه بازیسازی برای این تیم را انجام می‌دهد و در بازی با الشارجه هم به خوبی یک پاس گل برای عباس زاده ارسال کرد تا در برتری تیمش تاثیر گذار باشد.

هافبک هجومی: احسان پهلوان (پرسپولیس)

پهلوان در دیدار مقابل الریان یکی از خوب های تیمش است که در این بازی برخلاف همیشه مزد عملکرد خوبش را با گلزنی گرفت و مثل دیدارهای دیگر اینطور نبود که بازی خوبش به چشم نیاید. او چند موقعیت دیگر هم روی دروازه حریف برای خود و هم تیمی هایش ایجاد کرد.

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

ترابی مثل همیشه محور و منشأ حملات پرسپولیس و انتقال توپ از فاز دفاع به حمله این تیم بود و اکثر موقعیت هایی که پرسپولیس در این بازی روی دروازه حریف ایجاد کرد از سوی ترابی پایه گذاری شده بود و تاثیر این بازیکن روی روند هجومی سرخپوشان بیش از یک پاس گلی است که در این بازی برای کنعانی زادگان ارسال کرد.

مهاجم: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

این روزها حسابی روی اوج است و نفر اصلی و کلیدی تراکتور در پیروزی با ارزشی است که در دیدار با الشارجه به دست آورد و هر دو گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا شانس‌های تیمش را برای ماندن در بازی‌ها همچنان زنده نگه دارد و با دو گل زده می‌تواند بهترین بازیکن هفته بین تیم‌های ایرانی هم لغب بگیرد.

مهاجم: شهریار مغانلو (پرسپولیس)

ستاره بی چون و چرای تیمش در دیدار مقابل الریان بود و علاوه بر گل زیبایی که به ثمر رساند دو بار هم در طول بازی توپ را به تیر دروازه کوبید و یک ضربه ایستگاهی او را هم گلر الریان به سختی مهار کرد و اگر خوش شانس تر بود می‌توانست حتی در این بازی هت‌تریک کند.

مهاجم: مهدی قایدی (استقلال)

قایدی مثل اکثر دیدارهای استقلال در این دوره ستاره بی چون و چرای تیمش بود و در روزی که نه گل زد و نه پاس گل داد توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد و دیگر پنالتی این تیم که روی میلیچ اتفاق افتاد و به گل تبدیل شد روی پاس فوق العاده او به مدافع کروات این تیم رقم خورد تا برتری خود را به اثبات برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج