۱۱۱۳۶۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اعتراف تلخ کلوپ: سیتی لایق این موقعیت است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول شرایط برای کسب موفقیت در فصل بعد را دشوارتر می داند.

ورزش سه: شاید بدبین ترین هوادار لیورپول بعد از قهرمانی مقتدرانه فصل گذشته تصور نمی کرد کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز به رویای مرسی سایدی ها تبدیل بشود. اما در آستانه دیدار مقابل منچستریونایتد، یورگن کلوپ مدعی شد علیرغم شانس نه چندان زیاد، آنها تا آخرین لحظه برای رسیدن به این هدف مبارزه خواهند کرد.

یورگن کلوپ گفت: "کسب سهمیه به نحوه عملکرد سایر تیم ها بستگی دارد، اما بدون پنج پیروزی هیچ شانسی نداریم. اگر با ۱۵ امتیاز عقب هستیم چرا باید داستان را ببندیم؟ منچستریونایتد هنوز فکر می کند که می تواند قهرمان شود و این درست است. ما نیز هنوز تصور می کنیم می توانیم به لیگ قهرمانان برویم.

اما می دانیم که این هدف بسته به نتایج دیگر تیم هاست. البته بدون پیروزی در بازی های خود به جایی نخواهید رسید و آنقدرها هم ساده لوح نیستیم. این مهمترین بازی فصل است، ما با یونایتد بازی می کنیم، پس باید آماده این دیدار باشیم. به چیز دیگری فکر نمی کنیم و مطمئن باشیم که بهترین بازی خود را انجام می دهیم."

کلوپ با اشاره به شکست ۱-۳ مقابل سویا در فینال سال ۲۰۱۶ و البته برتری بزرگ یونایتد مقابل رم گفت: "از زمانی که من در انگلیس هستم، ما فقط یک بار در لیگ اروپا بازی کرده ایم که به فینال رسیدیم و البته به جز دیدار پایانی همه چیز خوب بود. پنجشنبه من یونایتدی را دیدم که از لیگ اروپا بسیار لذت می برد و همیشه اینطور بوده است.

با خودمان نمی گویم خدای من، ای وای قرار است در لیگ اروپا بازی کنیم. لیگ اروپا نیز تورنمنتی بزرگ است. اما من به این موضوع فکر نکرده ام زیرا می دانم که شانس ولو کمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا نیز وجود دارد، بنابراین باید شانس خود را امتحان کرده و در مورد اتفاقات فصل آینده فکر کنیم. ما مسئول اتفاقاتی هستیم که برای ما رخ می دهد. ما در چند سال گذشته دائما درگیر مسابقات نیمه نهایی و جنگ برای قهرمانی بوده ایم.

احتمال بازگشت در فصل آتی؟ منچسترسیتی سزاوار موقعیتی است که در آن قرار دارد. این فوتبال بوده و شرایط منصفانه است. سیتی در بسیاری از بازی ها برنده شده و البته منچستر یونایتد در دیدار رم مانند ۲۰ بازی دیگر در فصل جاری موفق به بازگشت شد.

من به دلایل دیگری در این فصل لحظات بدی را پشت سر گذاشتم و علت فقط این نبود که تیم های دیگر بیشتر از ما بازی می کنند. شرایط فصل بعد همیشه سخت تر می شود زیرا سیتی هرگز متوقف نمی شود و این واضح است. آنها متوقف نشده و متوقف نخواهند شد. یونایتد به زودی در حال ظهور است و همه می توانند این موضوع را ببینند. چلسی نیز تبدیل به یک تیم درخشان و بزرگ شده است.

توماس توخل هدیه ای را به ارث برده و می توانید ببینید که آنها واقعا خوب هستند، بنابراین شرایط آسان تر نخواهد شد. ما فقط در مورد سیتی صحبت نمی کنیم و تیم های دیگری نیز به طور حتم وجود خواهند داشت. ما باید با همه تیم های دیگر که فوق العاده قدرتمند بوده، اما مانند لستر کمتر مورد توجه هستند کنار بیاییم. هیچ کس نباید تاتنهام یا آرسنال را از بین مدعیان حذف کند. وستهام حالا در حال پیشرفت است، پس چگونه شرایط می تواند آسان تر باشد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج