۱۱۱۳۶۶۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

افتتاح خط تولید فیلتر خودرو در سایپاخزر

خط تولید انواع فیلترهای خودرو در شرکت سایپاخزر با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران- ایدرو- و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به بهره برداری رسید.

سایپانیوز: خط تولید انواع فیلترهای خودرو در شرکت سایپاخزر با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران- ایدرو- و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به بهره برداری رسید.

این خط تولید که در شهرستان قائم شهر واقع شده است در فاز نخست فیلترهوا و سوخت خودرو را تولید می کند و تولید فیلترهای کابین و روغن را نیز در فازهای توسعه ای در دستور کار خود دارد.

خط تولید انواع فیلترهای خودرو در فضایی بالغ بر ۶۸۰۰ متر ایجاد شده و ظرفیت تولید سالانه سه میلیون فیلتر را دارد و شرکت های سایپایدک، مگاموتور و سازه گستر به عنوان مشتریان اصلی این شرکت به شمار می روند و این کارخانه منبع اصلی تولید و تامین فیلترهای مورد نیاز برای تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.

ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی این کارخانه اسفندماه سال ۹۹ با دستور سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عملیاتی شد و خط تولید آن روز پنجشنبه -نهم اردیبهشت- با حضور محسن صالحی نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش، نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صمت استان مازندران، فرماندار قائم شهر و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا به بهره برداری رسید.

خط تولید انواع فیلتر خودرو در شرکت سایپاخزر در فاز نخست برای ۱۲۰ نفر شغل ایجاد کرده و قابلیت اشتغال زائی برای ۵۰ نفر دیگر در سه شیفت کاری را دارد.

رئیس ایدرو در نشست بررسی مسائل واحدهای بازدید شده تاکید کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای ارتقای کمی و کیفی این واحدها آماده حمایت و پشتیبانی های تخصصی است.

بر پایه مصوبات این نشست مقرر شد ساز و کارهای کارشناسی نحوه تسریع و عملیاتی سازی این حمایت‌ها در برنامه زمانی مشخص، با تعامل طرفین نهایی و تدوین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر مهم!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      فکرکردم افتتاح خط تولیدخودروبرقی است

    • بدون نام

      واقعا مسخره هست. کارخونه ی عظیم نساجی رو تعطیل کردن به جاش خط تولید فیلتر رو زدن که زیر راه پله هم میشه تولیدش کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج