۱۱۱۳۸۱۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

مهدوی: پرسپولیس باعث افتخار همه فوتبال ایران است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم میتواند با اقتدار قهرمان آسیا شود.

میزان: محمدرضا مهدوی درباره صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن گفت: واقعاً به عنوان یک ایرانی به پرسپولیس افتخار کردم. به نظر من پرسپولیس باعث افتخار همه فوتبال ایران است. با اینکه خیلی نمی‌توانستم تلویزیون نگاه کنم، اما حتما بازی‌های پرسپولیس را به خاطر نمایش روان و جذابی که دارد نگاه می‌کردم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در هر خط زمین بسیار مقتدر است و یک تیم بسیار کامل. نقاط ضعف پرسپولیس کمتر شده و نقاط قوتش بیشتر، واقعا باید به کادر فنی پرسپولیس برای داشتن همچین تیمی در آسیا تبریک گفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تقابل این تیم با استقلال تاجیکستان در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیس مقتدرترین تیم آسیا است و تیم‌های دیگر باید از این تیم بترسند. مطمئن باشید با این کیفیت فنی که پرسپولیس دارد می‌تواند مقتدرانه قهرمان آسیا شود، مگر اینکه حوادث غیر عادی رخ بدهد. تیم استقلال تاجیکستان هم در شرایط عادی نمی‌تواند دردسری برای پرسپولیس باشد.

مهدوی ضمن تبریک به فرشاد فرجی بابت بازی خوبش در ترکیب پرسپولیس، در خصوص گل‌های یک شکلی که پرسپولیس از روی ارسال از جناحین دریافت می‌کند عنوان کرد: وقتی توپی روی تیر یک ارسال می‌شود دفع آن کار بسیار سختی است، مخصوصا اگر حریف بازیکن سرزن قهاری داشته باشد. گل خوردن از روی تیر یک، نقطه ضعف تمام تیم‌های جهان است و نمی‌شود فقط به پرسپولیس ایراد گرفت. به هر حال می‌شود این مسئله را هم حل کرد.

وی درباره احتمال جدایی چندین بازیکن در پایان فصل از پرسپولیس گفت: انسان همیشه باید در مقاطع مختلف زندگی خود تصمیمات مهمی بگیرد. شما وقتی لباس تیمی مثل پرسپولیس را به تن دارید عزت، احترام و افتخار دارید، اما در یک مقطعی باید به فکر خانواده هم بود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: فوتبالیست‌ها مثل هنرمند‌ها یا مشاغل دیگری نیستند که بتوانند تا سنین بالا هم درآمدزایی کنند. عمر حرفه‌ای یک فوتبالیست نهایتاً ۱۰ سال است پس در این سال‌ها باید تلاش کنند تا به اندازه کافی سرمایه جمع کند تا در روز‌های پس از فوتبال مشکل مالی نداشته باشد. در نهایت هم لژیونر شدن آرزوی هر فوتبالیستی است پس نمی‌شود به کسی در این خصوص ایراد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ها والا افتخار قاره هس

    • بدون نام

      آبروی ایران در دنیا پرسپولیس کبیر

    • سام

      خیلی با مزه جک میگه .......ای دروغ که میگی راسته

    • پارسوماشیم

      خواب دیدی خیر باشه

    • almasi

      خخخخخخ هرایرانی

    • مسلم

      پرسپولیس سروراستقلاله...سکوت...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج