جاباما
۱۱۱۳۸۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیروانی: جواب استقلالی‌ها را به خودشان پس می‌دهیم

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس از نحوه قرنطینه کردن و برنامه‌ریزی برای بازی‌های سرخ‌پوشان ناراحت است.

خبرورزشی: سرپرست تیم پرسپولیس تهران بیشتر از هر چیز نگران شرایط بازیکنان این تیم است که پس از حدود ۲۰ روز دوری از خانه و خانواده باید یک هفته قرنطینه شده و بعد بلافاصله به مصاف سپاهان بروند. افشین پیروانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی در خصوص بازی برگشت با استقلال تهران و برنامه‌ریزی سازمان لیگ هم صحبت‌هایی انجام داده است که در زیر می‌خوانید:

تصاویر ویدئویی از بدو بازگشت شما به ایران در فرودگاه منتشر شد که به نظر می‌رسید خیلی عصبی و ناراحت هستید؟

ما مشکلی با قانون نداشته و تابع آن هستیم منتها شاید شما ندیده باشید اما راننده اتوبوسی که می‌خواست ما را ببرد ماسک نزده بود.

ظاهراً افرادی هم آنجا بودند که می‌خواستند با بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری بگیرند!

به هر حال این مسائل وجود دارد. ما در حالی در هتل آکادمی قرنظینه شدیم که شرایط برای قرنطینه مهیا نیست. از طرفی دیگر جواب تست کرونای بچه‌ها زمان می‌خواست یا اینکه معلوم نبود ما کجا و چگونه باید تمرین کنیم؟ از آن گذشته مرتب شنیده می‌شود که پرسپولیس باید روز جمعه همین هفته و بعد از ۶ روز قرنطینه شدن بلافاصله به مصاف سپاهان اصفهان بروند. آیا می‌شود؟

نمی‌شود؟

بازیکنان ما حدود ۲۰ روز از خانواده خود دور بوده‌اند. پس از انجام آن بازی‌های درخشان به عنوان صدرنشین و اولین تیم ایرانی صعود کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شدند. حالا دوباره یک هفته دیگر هم باید از خانه و خانواده دور باشند. آیا روح و روان این بچه‌ها را درنظر گرفته‌اند؟ اشکالی ندارد و ما قرنطینه شدیم ولی باید برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

بعد از سپاهان اصفهان هم باید در دربی برگشت به مصاف استقلال تهران بروید؟

سال گذشته را به یاد دارید؟ آقای مظلومی سرپرست وقت استقلال گفت چون دربی حساسیت خودش را دارد، تا پرسپولیس بازی‌هایش را انجام ندهد دربی را انجام نمی‌دهیم. آقای سهیل مهدی هم در برنامه فوتبال برتر و در حضور میثاقی آن را تأیید کرد. حالا هم ما همان حرف استقلالی‌ها را پس می‌دهیم و می‌گوییم تا زمانی که تعداد بازی‌های ما با استقلال برگزار نشود در دربی بازی نمی‌کنیم.

یحیی گل محمدی هم در مصاحبه‌ای مدعی شد از قهرمانی پنجم پرسپولیس می‌ترسند! این صحبت‌ها را تأیید می‌کنید؟

مگر غیر از این است؟ این رفتارها با پرسپولیس منطقی نیست. ما فقط عدالت و مساوات می‌خواهیم. اینکه تعداد بازی‌های ما و استقلال برابر شود. اینکه اجازه دهند در حالت طبیعی و نرمال به مصاف سپاهان اصفهان برویم.

همچنین سرمربی پرسپولیس گفته است وقتی بازیکنان تیم شما قبل از بازی با الوحده متوجه شدند که باید بلافاصله پس از رسیدن به ایران قرنطینه شوند به هم ریختند و...؟

شما خودتان را جای بازیکنان پرسپولیس بگذارید. حدود ۲۰ روز از خانواده‌های خود دور بوده اید و باز خبر می‌رسد باید بلافاصله پس از رسیدن به تهران قرنطینه شوید. آیا به هم نمی‌ریزید؟!

شاید به خاطر جهش جدید ویروس کرونا در هند بوده است؟

به هرحال رسانه ای شدن خبر قرنطینه پرسپولیس، بچه‌ها را به هم ریخت. با این وجود باید از اعضای تیم پرسپولیس و بازیکنان تشکر کنیم که با تمام وجود جنگیدند تا به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند. این موفقیت را به هواداران پرشمار و با معرفت پرسپولیس تبریک می‌گویم که انرژی مثبت خودشان را همواره به ما رسانده و انگیزه اصلی پیروزی‌های ما بوده و هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج