۱۱۱۳۹۸۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا با ۱۵ امتیاز و صدرنشینی باید میهمان باشیم؟

با انجام مسابقات روز آخر مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات مشخص شد و بدین ترتیب تیم استقلال تاجیکستان رودرروی سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

ایران ورزشی: با انجام مسابقات روز آخر مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات مشخص شد و بدین ترتیب تیم استقلال تاجیکستان رودرروی سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

استقلال تاجیکستان که باشگاه جوانی است ۱۴ سال قدمت دارد و در گروهی که الهلال و شباب الاهلی امارات حضور داشتند با وجود باخت دو بر یک در بازی آخرش مقابل آلمالیق ازبکستان تنها با ۱۰ امتیاز و در شرایطی ویژه به عنوان صدرنشین گروه اول مسابقات شناخته شد تا صعودی تاریخی به مرحله دوم این مسابقات داشته باشد.

استقلال تاجیکستان در حالی به عنوان حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی شناخته شد که طبق قرعه میزبان پرسپولیس خواهد بود. مسابقاتی که در یکی از تاریخ‌های ۲۳ یا۲۴ شهریور ماه برگزار می‌شود.دیروز بلافاصله بعد از صعود این باشگاه به مرحله یک هشتم نهایی باشگاه استقلال تاجیکستان اعلام کرد از پرسپولیس در شهر دوشنبه میزبانی خواهد کرد. مسأله‌ای که هر چند رسمی نیست اما فعلاً این تیم به عنوان میزبان معرفی شده و باید دید تصمیم‌ ای اف سی در خصوص مسابقات مرحله بعد با توجه به تقابل دو تیم ایرانی و عربستانی و مشکلات میزبانی چه خواهد بود.

در عین حال پرسپولیسی‌ها از تصمیمات‌ ای اف سی شاکی‌اند و می‌گویند واقعاً عجیب است که با بهترین عملکرد و کسب ۱۵ امتیاز و صدرنشینی باید در تک بازی مرحه یک هشتم نهایی میهمان باشند. اعضای تیم پرسپولیس می‌گویند چگونه ممکن است در شرایطی که نسبت به بقیه تیم‌ها بیشترین امتیاز را به دست آورده و صعودشان را در پایان هفته چهارم قطعی کرده‌اند باید در مرحله بعد میهمان باشند اما تیم‌هایی که در روز پایانی صعود کرده‌اند از حریفانشان در یک هشتم نهایی میزبانی کنند؟

نگرانی بزرگ پرسپولیسی‌ها در خصوص ورزشگاه شهر دوشنبه است که ۲۰ هزار صندلی دارد اما زمین چمنش مصنوعی است و این مسأله کادر فنی پرسپولیس را به شدت نگران کرده و آنها امیدوارند حداقل بازی‌ها در یک کشور به صورت متمرکز برگزار شود تا مجبور نباشند در چمن مصنوعی بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاتاهر

      چون پانزده امتیازتون معادل پنج امتیازه باتیمهای در پیتی بازی کردین حالا چرا میلرزین البته حق دارین استقلال ایران و استقلال تاجیک فرقی ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه بوهایی داره میاد......
        ، آب بریز اونجایی که میسوزه
        .........

      • خودم

        البته راست میگی استقلال ایران و تاجیک نداره ما هر دوتاشو میبریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج