۱۱۱۴۰۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوگبا: بازی با لیورپول اهمیت بیشتری دارد

در آستانه بازی امشب منچستریونایتد برابر لیورپول، پل پوگبا، هافبک شیاطین سرخ، درباره این بازی و اهمیت آن صحبت کرده است.

ورزش سه: شاگردان اوله گنار سولسشر امشب در خانه میزبان رقیب سنتی خود، لیورپول، هستند. یونایتد امیدوار است تا بتواند برای دومین بار در این فصل، در اولدترافورد شاگردان یورگن کلوپ را شکست دهد. سولسشر و شاگردانش در دیدار قبلی دو تیم در اولدترافورد در چارچوب FA Cup توانستند ۳-۲ برابر قرمزها پیروز شوند.

یکی از کسانی که خیلی دلش می خواهد یونایتد پیروزی دوم را به دست آورد، پل پوگبا است. ستاره فرانسوی در بازی قبلی که در ماه ژانویه برگزار شد، ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد و مشتاق است که در یک مسابقه حساس دیگر با یکی از بزرگترین رقبا یونایتد در اولدترافورد به میدان برود.

پوگبا درباره این بازی گفت: "روشن است که همه بازی ها مهم هستند اما بازی برابر لیورپول مهم تر است. ما رقابت و دشمنی دیرینه بین دو باشگاه را می دانیم.

اما باید به خودمان فکر کنیم؛ ما در جایگاه دوم هستیم و می خواهیم آنجا بمانیم و منچسترسیتی را تحت فشار قرار دهیم، بنابراین واضح است که این یک بازی بسیار مهم برای ما است و می خواهیم که حتما در این بازی پیروز شویم."

پیش از پیروزی در بازی ژانویه برابر لیورپول در FA Cup، پوگبا در هیچ پیروزی برابر قرمزها شرکت نداشت و پیش از آن برد ۳-۲ تمام بازی های دو تیم که پوگبا در آنها حاضر بود به تساوی ختم شده بودند.

پوگبا افزود: "مطمئنا ان بازی خیلی مهم بود چرا که من قبلا و از زمانی که به اینجا آمدم برابر لیورپول پیروز نشده بودم. ان پیروزی برای من خیلی مهم بود و امیدوارم که بتوانیم در بازی امشب هم دوباره طعم پیروزی را بچشیم."

منچستریونایتد اکنون در رده دوم جدول با سیتی صدرنشین ۱۳ امتیاز اختلاف دارد که دیگر امیدی به رسیدن به رقیب همشهری در جدال بر سر قهرمانی ندارد. با پیروزی برابر لیورپول در بازی امشب می تواند اختلاف خود با لستر در رده سوم را به هفت امتیاز افزایش دهد، همچنین امیدهای شاگردان یورگن کلوپ برای رسیدن به تاپ فور را بر باد دهد.

پوگبا افزود: "برنامه ما همیشه حمله کردن است، چرا که اینجا لیگ برتر است. این لیگ این شکلی است. تمام بازی ها دشوار هستند و ما فقط باید برای این موضوع آماده باشیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج