۱۱۱۴۱۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش پیروز قربانی به احتمال حضورش در استقلال

پیروز قربانی کاپیتان اسبق استقلال گفت: صحبتی با من نشده و در مقطع فعلی تمایلی به کار ندارم و چیزی هم به پایان مسابقات نمانده و انشالله برای فصل بعد باید ببینیم قسمت چیست

خبرورزشی: روزی که فرهاد مجیدی سرمربیگری استقلال را پذیرفت با فراز کمالوند و پیروز قربانی نشستی برگزار کرد و قصد داشت از این دو نفر در کادر خود استفاده کند که قربانی بعد از یک روز انصراف داد و در سایپا ماند هرچند که سه هفته بعد هم از سایپا جدا شد. حالا فراز کمالوند سرمربی سایپا شده و این تصور به وجود آمده که چه بسا مجیدی دوباره بخواهد از پیروز قربانی در کار خود استفاده کند.

قربانی به این شائبه اینگونه جواب داد: صحبتی با من نشده و در مقطع فعلی تمایلی به کار ندارم و چیزی هم به پایان مسابقات نمانده و انشالله برای فصل بعد باید ببینیم قسمت چیست.

کاپیتان اسبق استقلال درباره عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت :خوشحالم که سه تیم ایرانی از گروه های خود صعود کرده اند البته دور از انتظار بود تیم پرمهره فولاد نتواند از گروهش صعود کند اما درباره استقلال باید بگویم این تیم شروع خوبی داشت و با دو پیروزی پرگل برابر نمایندگان عربستان و عراق نشان داد استقلال از شرایط فنی و روحی خوبی برخوردار است. البته در ادامه فشردگی مسابقات برای بازیکنان آزار دهنده بود و خوشبختانه با پیروزی در بازی آخر صعود این تیم قطعی شد. من فقط می‌توانم بگویم استقلال در فاز هجومی عملکرد خوبی دارد اما در فاز دفاعی در بحث دفاع انفرادی و تیمی باید شرایط را بهبود ببخشد چون در مراحل بالاتر از حریفان قوی‌تری برابر تیم ما قرار می گیرند.

قربانی با اشاره به میزبانی سایر کشورها از مسابقات بین‌المللی گفت: دو بحث داریم اول اینکه ما از نظر دیپلماسی ورزشی و صاحب نظر بودن در کنفدراسیون فوتبال آسیا دچار ضعف هستیم اما بحث مهم تر این است که با توجه به امکانات موجود آیا واقعاً شایستگی میزبانی از گروه مسابقات را داریم. از چند ورزشگاه و زمین تمرین استاندارد برخورداریم بحث هتل‌ها و حمل و نقل هم جای خود. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم ما همه شرایط خوب را داریم ولی AFC دارد دشمنی می کند. البته این را هم باید بگویم کنفدراسیون فوتبال آسیا با اختلاف ضعیف‌ترین کنفدراسیون درمیان قاره های دنیاست و این را به سادگی می توان از محتوای کلاس های مربیگری آسیا متوجه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج