جاباما
۱۱۱۴۲۷۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کمالوند: نتایج، قرارداد مربیان را تعیین می‌کند

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت: مربیان مدت قرادادشان مشخص نیست و نتایج زمان حضور یک مربی را مشخص می‌کند.

ایرنا: سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت: مربیان مدت قرادادشان مشخص نیست و نتایج زمان حضور یک مربی را مشخص می‌کند.

فراز کمالوند در مورد جدایی ناگهانی‌اش از استقلال و تغییر سه باشگاه در چند ماه اظهار داشت: شغل ما مربیگری فوتبال است و یک مربی فوتبال از فردای خودش خبر ندارد.

کمالوند: نتایج، قرارداد مربیان را تعیین می‌کند

وی ادامه داد: زمانی که من در شاهین بودم فرهاد مجیدی به من پیشنهاد داد و من به تیم پر افتخار استقلال آمدم. در ۴۸ ساعت گذشته هم با سایپا صحبت‌هایی انجام دادیم و از امروز در خدمت سایپا هستم.

وی افزود: سرمربی استقلال فرهاد مجیدی است و حضور و عدم حضور من در استقلال تاثیر نخواهد داشت. فرهاد مجیدی مربی خوب باهوشی است. مسوول فنی فرهاد مجیدی است و من به عنوان مشاور هر چیزی به ذهنم می‌رسید به او می‌گفتم. فکر نکنم حضور من تاثیری در این زمینه داشته باشد. استقلال با فرهاد مجیدی فینالیست آسیا خواهد شد.

مدیرفنی پیشین استقلال اضافه کرد: فرهاد مجیدی به بازی هجومی علاقه دارد و کیفیت استقلال در بخش حمله زیاد بود. تیم از نظر قوای جسمانی تحلیل نرفته بود. بازیکنان هم در آن آب و هوای گرم غیرت گذاشتند.

وی ادامه داد: نمی دانم چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا هر سه روز یکبار مسابقات را برگزار کرد. راه های بسیار بهتری برای برگزاری آن وجود داشت.

کمالوند در خصوص ایراداتی که به ساختار خط دفاعی استقلال گرفته می‌شد، اضافه کرد: بازیکنان در خط دفاع هم فوق العاده زحمت کشید. الان یعنی الاهلی که پنج گل از ما خورد ساختار تیمی‌اش ضعیف بود؟ من اعتقاد ندارم که ساختار دفاعی تیم مشکل داشته باشد. هواداران دوست دارند بازی هجومی ببینند. هر چقدر بازی‌ها جلوتر رفت کیفیت بهتر شد. در گروهی که بسیار گروه سختی بود به عنوان تیم اول توانستیم صعود کنیم و به هواداران، مدیریت باشگاه و فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به دیدار آخر استقلال برابر الشرطه اضافه کرد: همه بازیکنانمان عملکرد خوبی داشتند. معمولا دیاباته پنالتی خراب نمی کرد اما قسمت بود در آن بازی استرس بیشتری به ما وارد شود. مهم خوشحالی هواداران بود و مطمئنم استقلال امسال موفق ظاهر خواهد شد.

سرمربی سایپا در مورد نحوه جدایی‌اش از این تیم اضافه کرد: من زمانی که به استقلال رفتم با خواست مجیدی این اتفاق افتاد و برای جدایی‌ام هم اول فرهاد مجیدی موافقت کرد. من اطمینان دارم ۱۴۰۰ سال خوبی برای استقلال است.

وی در خصوص مدت قراردادش با سایپا اضافه کرد: مربیان مدت قرادادشان مشخص نیست و نتایج زمان حضور یک مربی را مشخص می کند. امیدوارم شرایط خوبی را برای سایپا ایجاد کنیم. من چند بار چنین تیم هایی را که در خطر سقوط بودند در جدول حفظ کردم و امیدوارم با سایپا هم موفق به این کار شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      مدت حضور یا مقدار قرداد

    • عزیز ج

      نتایج جنابعالی چه بوده

    • پیرمرد پرسپولیسی

      اگر براساس نتایج باشد،قراردادشما نباید خیلی چشمگیر باشد، چون نتایجتان درشاهین بوشهر فاجعه بار بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج