۱۱۱۴۳۴۷
۶ نظر
۵۳۷۰
۶ نظر
۵۳۷۰
پ

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

در این مطلب با شما هستیم تا به بررسی اجمالی شخصیت‌های سریال the split پرداخته و تناسبی که بین شخصیت افراد و نوع پوشش آن‌ها وجود دارد را با شما در میان بگذاریم.

برترین‌ها: در این مطلب با شما هستیم تا به بررسی اجمالی شخصیت‌های سریال the split پرداخته و تناسبی که بین شخصیت افراد و نوع پوشش آن‌ها وجود دارد را با شما در میان بگذاریم.

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

اگر از علاقمندان سریال‌های به زبان انگلیسی به حساب بیایید، حتما تعریف سریال The Split را شنیده‌اید. این سریال خوش ساخت و سرگرم کننده را BBC در ژانر درام حقوقی تهیه کرده است و وظیفه نوشتن و خلق سریال هر دو بر شانه ابی مورگان قرار گرفته است. تا به امروز دو فصلِ این سریال پخش شده است و همین دو فصل و ۱۲ اپیزود برای ابی مورگان و البته سایر عوامل این سریال کافی بود تا مخاطب را لابلای ماجرا‌ها و مشکلات این خانواده حقوقدان گیر بیاندازد.

درام The Split درحقیقت داستان خانواده دفو را روایت می‌کند. خانواده‌ای که تقریبا تمام اعضای آن وکیل هستند و همه این وکلا جز بزرگترین دختر این خانواده، حنا، که در شرکت حقوقی رقیب کار می‌کند، در یک شرکت حقوقی خانوادگی مشغول فعالیت هستند. ابی مورگان به عنوان خالق این سریال به خوبی از پس تعریف شخصیت این زنان مرتبط، اما به شدت متفاوت، برآمده است و پرونده‌های متفاوت حقوقی، از جمله عوامل گیرایی و جذابیت این سریال است.

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

اولین قسمت این درام جذاب در تاریخ ۲۴ آپریل سال ۲۰۱۸ از شبکه BBC One و برای بریتانیایی‌ها پخش شد و از همان زمان مخاطبان زیادی پیگیر ماجرا‌های این خانواده هستند. The Split موفق به ثبت امتیاز IMDB ۷.۷ شده است و ستاره‌هایی، چون نیکولا واکر، بری آسما و استفان منگن در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Split در کنار نقد‌های خوبی که در زمینه داستان و البته بازی بازیگرانی، چون نیکولا واکر دریافت کرده، موفق شده است در زمینه طراحی لباس هم نظر‌ها را به خود جلب کند. لوسی دایک، تهیه کننده این سریال به درستی به تاثیر دوچندان طراحی لباس در موفقیت این سریال اشاره کرده است: "ما در این سریال داستان وکلایی را روایت می‌کنیم که ممکن است تنها برای یک پرونده، ۱۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کنند و بدیهی است که این افراد نسبت به افراد معمولی جامعه، زمان و انرژی بسیار بیشتری را صرف ظاهر خود می‌کنند.

جسیکا هابز کارگردان این سریال هم عقیده دارد بیشترین حجم اطلاعات در مورد یک شخصیت توسط پوشش و انتخاب لباس به مخاطب ارائه می‌گردد. هابز البته تمام درخشش The Split در زمینه فشن و انتخاب موفق لباس‌های شخصیت‌ها را نتیجه زحمت‌های ری هولمن، طراح لباس این سریال می‌داند. ری در این باره می‌گوید: " تقریبا تمام شخصیت‌های اصلی این سریال در پرونده‌هایی به شدت با اهمیت و البته با بار مالی بسیار زیاد حاضر می‌شوند و با‌لطبع باید ظاهری فوق‌العاده داشته باشند و مدیریت این ظاهر بخشی از حرفه آن‌ها به حساب می‌آید. به همین دلیل بسیاری از لباس‌های استفاده شده در این سریال را از برند‌های لوکسی، چون الکساندر مک کوئین و نوبلتون تهیه کردم و در نهایت برای پرکردن جا‌های خالی، لباس‌هایی با طراحی خودم را به آن‌ها افزودم. "

نیکولا واکر در نقش حنا استرن

حنا استرن بزرگترین دختر خانواده دفو است و برای پیچیده‌تر شدن مشکلات این خانواده، در شرکت حقوقی نوبل و هیل که رقیب شرکت خانوادگی دفو می‌باشد، کار می‌کند. حنا در یک زندگی مشترک طولانی و فرسایشی حضور دارد و مادر سه فرزند است. این شخصیت اصلی The Split هم برای بازی فوق‌العاده نیکولا واکر و هم برای انتخاب لباس هوشمندانه‌اش بسیار مورد تحسین قرار گرفت. نیکولا واکر درباره پوشش شخصیت حنا چنین می‌گوید:"شخصیتی در موقعیت اجتماعی و حرفه‌ای حنا باید بتواند با انتخاب لباس‌هایش خیال موکلان ثروتمندش را راحت کند. علاوه بر این سعی شده است پوشش حنا حس در کنترل بودن را به بیننده منتقل کند. "

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

ری هولمن پوشش حنا در این سریال را کلاسیک، القا کننده حس امنیت، اندکی زره مانند و البته به شدت شیک توصیف می‌کند.

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

آنابل شولی در نقش نینا دفو

نینا خواهر کوچکتر حنا است و همچون او یک وکیل تخصصی طلاق می‌باشد. نینا البته بر خلاف حنا برای شرکت حقوقی خانواده دفو مشغول به کار است.

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

آنابل شولی در مورد نینا می‌گوید:" نینا شخصیتی به شدت پر جنب و جوش و فوق‌العاده دارد. پوشش این شخصیت احساساتی و هیجان انگیز با رنگ‌های روشن، متمایز از دیگران است".

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

طراح لباس The Split هم درباره طراحی لباس شخصیت نینا اینگونه توضیح می‌دهد:" من به طور اختصاصی چندین دامن و کت برای این شخصیت طراحی کردم و تمام سعیم را کردم تا با انتخاب هوشمندانه لباس، توانایی حرفه‌ای نینا را به مخاطب القا کنم. در حقیقت این شخصیت پر جنب و جوش مانند یک وکیل موفق لباس می‌پوشد. "

فیونا باتن در نقش رز دفو

رز کوچکترین دختر خانواده دفو است و به غیر از جوانی، تفاوت بزرگی با دیگر اعضای خانواده دفو دارد. رز در حقیقت تنها عضو این خانواده می‌باشد که وکیل نیست و او مشغول شغل پرستاری و نگه‌داری کودکان است.

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

رز بنا بر گفته بازیگرش فیونا باتن، نه تنها مانند دیگر اعضای خانواده‌اش، یک وکیل کله گنده نیست، بلکه هیچ علاقه‌ای هم به دنیای پر زرق و برق آن‌ها ندارد.

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

ری هولمز درباره طراحی لباس کوچکترین عضو خانواده دفو می‌گوید:" لباس‌های رز را از دو منبع متفاوت تهیه کردم. اولین منبع مغازه‌های لباس‌های دست دوم بود و این لباس‌های دست دوم را با لباس‌هایی که عمدتا از فروشندگان خیابانی تهیه کرده بودم، مخلوط کردم و نتیجه این معجون، پوشش رز در این سریال بود. "

دبورا فیندلی در نقش روث دفو

روث مادر حنا و شخصیت اصلی این خانواده زن سالار است و علاوه بر رتق و فتق امور داخلی خانواده، مدیریت شرکت خانوادگی دفو را هم بر عهده دارد. ظاهر روث در این سریال شخصیتی مقتدر با استعداد رهبری را معرفی می‌کند.

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

وقتی در مصاحبه‌ای از دبورا فیندلی درباره حسش نسبت به پوشش شخصیت روث پرسیدند، دبورا اینگونه پاسخ داد:" پوشش و آرایش روث به من حسی شبیه به احساس قدرت و اتوریتی می‌دهد. "

بررسی استایل شخصیت‌های سریال the split

ری هولمن طراح لباس The Split هم تنها تفاوت پوشش روث با لباس دیگر وکلای این خانواده را داشتن رگه‌ای از سنت می‌داند و معتقد است همین اشاره به سنت، باعث تفاوت پوشش روث از دیگران می‌شود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل احمدی

      این سریال واقعا عالی هست عالی
      در ارتباط با آقایون سریال هم لطفا گزارش بنویسید .

    • میتی از مشد

      خیلی سریال بی روحی است

    • بدون نام

      در حال پخش از شبکه من و تو با دوبله فارسی هست و واقعا سریال قشنگ و دیدنیی هست

    • فامیل دور

      لااقل از 4تا بازیگر خوشگل تر استفاده میکردید...

    • بدون نام

      چه عجب فکر کردم ادامه این بخش رو فراموش کردید

    • بدون نام

      خوبه پس ببینیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج