۱۱۱۴۳۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لوکاکو: این فصل، بهترین فصل دوران حرفه‌ای بود

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر از اینکه این تیم توانست سرانجام فاتح اسکودتو شود، ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری تسنیم: روملو لوکاکو در پی مسجل شدن قهرمانی اینتر در رقابت‌های فصل جاری سری A ایتالیا با توقف آتالانتا در خانه ساسولو در فاصله چهار هفته مانده به پایان این رقابت‌ها به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: برای تمامی هواداران اینتر در سراسر جهان، تیم، کادرفنی، رئیس باشگاه و همه خوشحالم.

مهاجم بلژیکی اینتر که با خودرو به جمع کاروان خودرویی هواداران اینتر در خیابان‌های شهر میلان پیوست تا با آنها جشن قهرمانی بگیرد، افزود: این فصلی فوق‌العاده برای ما بود و افتخار می‌کنم که برای اینتر بازی می‌کنم. می‌خواستم به اینجا بیایم و با هواداران جشن بگیرم. به دوستانم گفتم که این بهترین روش جشن قهرمانی بود که می‌توانستم تجربه کنم.

ستاره ۲۷ ساله اینتر که با به ثمر رساندن ۲۱ گل در ۳۳ بازی سری A نقش بسزایی در قهرمانی نراتزوری در این رقابت‌ها آنهم پس از ۱۱ سال داشت، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: برای من و بسیاری از هم‌تیمی‌هایم این اولین قهرمانی‌مان در رقابت‌های لیگ است، بنابراین این لحظه‌ای بود که می‌خواستیم با هواداران‌مان سهیم شویم.

لوکاکو در پایان درباره اینکه آیا این بهترین فصل دوران حرفه‌ای‌اش بوده است، خاطرنشان کرد: فصل گذشته هم خوب بود، اما بله این فصل بهترین فصل دوران حرفه‌ای بود. این فصلی فوق‌العاده بود و امیدوارم اوضاع همینطور ادامه پیدا کند. مایم از همه تشکر کنم و واقعاً خوشحالم.

اینتر در حالی به نوزدهمین قهرمانی‌اش در سری A دست یافت که به سلطه ۹ ساله یوونتوس در این رقابت‌ها هم پایان داد و این کار را با آنتونیو کونته سرمربی پیشین راه‌راه پوشان تورین انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج