جاباما
۱۱۱۴۷۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بارش باران در ۲۰ استان کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در ۲۰ استان کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا خبر داد.

ایسنا: مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در ۲۰ استان کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا خبر داد.

صادق ضیاییان، اظهار کرد: امروز (۱۴ اردیبهشت) فعالیت سامانه بارشی در استان‌های سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و نیمه شمالی فارس خواهد بود و ‌پیامد آن رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش، تگرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: در استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، مرکزی، همدان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان بارش ‌پراکنده، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

مدیرکل ضپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (۱۵ اردیبهشت) سامانه بارشی در استان‌های سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان، یزد، هرمزگان، شمال شرق فارس فعال خواهد بود، گفت: سامانه بارشی دیگری در این روز از شمال غرب وارد کشور خواهد شد.

وی درباره فعالیت این سامانه بارشی جدید اظهار کرد: فعالیت آن در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران است.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روزهای ‌پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۶، ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت) بارش در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از شرق، جنوب شرق و مرکز کشور ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز (۱۴ اردیبهشت) افزایش نسبی دما حدود ۵ تا ۸ درجه در سواحل دریای خزر و از فردا (۱۵ اردیبهشت) تا آخر هفته جاری کاهش نسبی دما بین ۸ تا ۱۲ درجه در سواحل دریای خزر و اردبیل رخ خواهد داد، اظهار کرد: فردا و ‌پنج‌شنبه (۱۵ و ۱۶ اردیبهشت) دریای خزر و از امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) تا آخر هفته شرق دریای عمان مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) کمبی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و روز ‌پنجشنبه (۱۵ اردیبهشت) نیمه ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج