۱۱۱۴۹۶۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اعلام جزئیات قرارداد مورینیو با جالوروسی

یک منبع ایتالیایی جزئیات قراردادی که به موجب آن ژوزه مورینیو از فصل آینده هدایت رم را برعهده خواهد گرفت، فاش کرد.

تسنیم: یک منبع ایتالیایی جزئیات قراردادی که به موجب آن ژوزه مورینیو از فصل آینده هدایت رم را برعهده خواهد گرفت، فاش کرد.

جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا جزئیات قرارداد سه ساله ژوزه مورینیو با تیم فوتبال رم که از پایان ماه ژوئن سال جاری آغاز می‌شود را اعلام کرد.

آقای خاص که بعد از ۱۱ سال دوباره به سری A برمی‌گردد، بابت هر فصل حضورش در رم هفت میلیون یورو حقوق خواهد گرفت به جز سال اول که ۱۶ میلیون یورو حقوق خواهد گرفت. در حقیقت ما به‌التفاوت این دو رقم، مبلغی است که باشگاه تاتنهام به‌عنوان غرامت فسخ قرارداد مورینیو به آقای خاص می‌پردازد. مورینیو که دو هفته پیش از تاتنهام اخراج شد، در هر فصل از این تیم ۱۶ میلیون یورو حقوق می‌گرفت و دو فصل دیگر با سفیدپوشان لندن قرارداد داشت.

مورینیو اگرچه برای پیوستن به رم به حقوقی کمتر از نصف آنچه از تاتنهام می‌گرفت، رضایت داده اما ظاهراً موافقت تاتنهام با پرداخت غرامت ۹ میلیون یورویی به او بابت فسخ قراردادش هم تأثیر بسزایی در تصمیم مرد پرتغالی برای پیوستن به جالوروسی داشته است. یکی دیگر از دلایلی که سبب شد مورینیو پیشنهاد رمی‌ها را بپذیرد، معافیت مالیاتی است که در ایتالیا شامل حال او می‌شود.

طبق قوانین کشور ایتالیا، آن دسته از افرادی که طی سه سال اخیر در این کشور زندگی نکرده‌اند، از ۵۰ درصد تخفیف در پرداخت مالیات درآمدهای‌شان برخوردار می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مورینیو هرچند ازش خوشم نمیاد باید میرفت تیم هایی مثل بایرن و یووه که مربی هاشون فصل بعد میرن البته بایرن که مربیش گرفت منظورم بعد اخراج و بیکار شدنش برای تیم رم زیادی بزرگ یا رم براش خیلی کوچک اون باید همیشه در لیگ قهرمانان بببنیم در حال حاضر رم تیم هفتم هشتم ایتالیاس و سال دیگه حتی تو لیگ اروپا هم نیست و این یک پسرفت و افول در دوران مربی گریش به حساب میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج