۱۱۱۵۰۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

میلیچ: امیدوارم با استقلال توافق کنم

اختلاف‌نظر میان باشگاه استقلال و هرویه میلیچ همچنان پابرجا است و هنوز مدیران این باشگاه موفق به تعیین تکلیف قرارداد این بازیکن نشده‌اند.

ایران ورزشی: اختلاف‌نظر میان باشگاه استقلال و هرویه میلیچ همچنان پابرجا است و هنوز مدیران این باشگاه موفق به تعیین تکلیف قرارداد این بازیکن نشده‌اند. میلیچ که بعد از جدایی در زمان مربیگری محمود فکری به خواست فرهاد مجیدی به استقلال برگشت حالا در وضعیتی قرار گرفته که اگر قراردادش تمدید نشود، بدون شک آخر فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.

اخیراً مذاکراتی میان دو طرف انجام شده که هیچ توافقی به وجود نیامده است. سخنگوی باشگاه استقلال نیز به دنبال سؤالات متعددی که پیرامون این موضوع پرسیده شده، این پاسخ را داده است: «قبل از اینکه این بازیکن به ایران برگردد توافقاتی انجام شد که قرارداد وی با چه مبلغ و چه مدتی تمدید شود. به محض بازگشت مقداری از طلب وی پرداخت شد. بعد از حضور وکیل میلیچ در مذاکرات بخشی از توافقات اولیه را نپذیرفتند و موارد جدیدی را مطرح کردند که بخشی از خواسته‌های میلیچ را باشگاه قبول نکرد و این مسأله باعث شد تا مذاکرات طولانی‌تر شود. بعد هم وارد بازی‌های آسیایی شدیم، هرچند در عربستان مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفت اما در نهایت منافع باشگاه هم برای ما مهم است. ما توافقاتی با وی انجام دادیم و امیدواریم که موارد اختلاف حل شود. با بازیکنان دیگر هم مذاکراتی شده و قرار شد بعد از بازگشت تیم از عربستان قراردادهای رو به اتمام تمدید شود. البته جدا شدن بازیکنان یا ماندن آنها بر اساس نظر کادر فنی خواهد بود.»

حجت نظری توضیحات واضحی درباره چرایی تمدید نشدن قرارداد میلیچ با باشگاه استقلال ارائه نکرده اما تحقیقات در این راستا نشان می‌دهد که باشگاه استقلال از میلیچ خواسته مالیات دریافتی‌اش را خودش پرداخت کند. مالیاتی که حدود ۳۰ درصد از دریافتی او از باشگاه استقلال است که میلیچ حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده است. از سویی باشگاه استقلال نیز منافع مالی خود را در خطر می‌بیند و از طرفی هم میلیچ می‌خواهد دستمزد بیشتری را از همکاری با استقلال به دست آورد. آخرین پیشنهادی که میلیچ و مدیربرنامه‌هایش به باشگاه استقلال ارائه کرده‌اند افزایش دستمزد است. در مذاکراتی که به تازگی میان دو طرف انجام شده میلیچ از باشگاه خواسته قراردادش تا ۳۰۰ هزار دلار افزایش یابد تا او نیز ۳۰ درصد از مالیات این مبلغ را شخصاً پرداخت کند.

ادامه مذاکرات بعد از دربی

اما نظر میلیچ درباره ماندن در استقلال همان است که همیشه گفته است. او که از صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شدت خوشحال است درباره اینکه چه زمان قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند، چنین گفته است: «من با عشق و علاقه به ایران برگشتم تا در خدمت باشگاه استقلال باشم. علاقه زیادی به ایران دارم. ضمن اینکه در کنار آقای مجیدی به عنوان سرمربی تیم احساس راحتی دارم. دوست دارم همچنان در استقلال باشم اما ماندن من در استقلال نیاز به توافق جدید با باشگاه دارد که در حال رایزنی هستیم. امیدوارم باشگاه استقلال قراردادم را تمدید کند چون از حضور در استقلال بسیار راضی‌ام و دوست دارم همچنان در خدمت این باشگاه باشم.»

اینطور که پیدا است باشگاه استقلال نیز برای تمدید قرارداد با میلیچ علاقه‌مند است اما به شرط آنکه میلیچ موضوع پرداخت مالیات را بپذیرد. بعد از به بن‌بست رسیدن مذاکرات اخیر که عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز به آن اشاره کرده، قرار است ادامه مذاکرات میان مدیران باشگاه استقلال و میلیچ بعد از دربی انجام شود. جمعه هفته آینده استقلال و پرسپولیس رخ در رخ هم قرار می‌گیرند که اگر آبی‌ها دراین بازی به برتری برسند بدون شک مدیران باشگاه نیز با میل و رغبت بیشتری مذاکرات با میلیچ را ادامه خواهند داد.

باشگاه استقلال باید دریابد که نباید اجازه دهد اتفاقاتی که در سال‌های اخیر رخ داد و ستاره‌های این باشگاه جدا شدند، دوباره تکرار شود. حفظ ستاره‌های استقلال که هرویه میلیچ نیز یکی از همین بازیکنان محسوب می‌شود منجر به امیدواری بیشتری برای فصل بعد خواهد شد که مدیران استقلال باید به این موضوع حساس باشند و اجازه ندهند مانند فصول قبل ستاره‌ها از کف بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج