۱۱۱۵۰۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

امیری و نعمتی، مدافع کناری می‌مانند؟

کادر فنی پرسپولیس برای بازی‌های لیگ قهرمانان تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرد که مهمترین‌هایش بردن سیامک نعمتی و وحید امیری یک خط عقب‌تر و بازی دادن به آنها در خط دفاعی بود.

ایران ورزشی: کادر فنی پرسپولیس برای بازی‌های لیگ قهرمانان تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرد که مهمترین‌هایش بردن سیامک نعمتی و وحید امیری یک خط عقب‌تر و بازی دادن به آنها در خط دفاعی بود. این تغییر هم از جهت آن صورت گرفت که ترافیک بازیکن در خط میانی و حمله زیاد شده بود هم اینکه با حضور نعمتی و امیری در خط دفاعی قدرت تیم در کانال‌های کناری در فاز حمله بیشتر می‌شد. البته برای دفاع چپ یک توجیه محکمتر هم وجود داشت و آن غیبت سعید آقایی و فرشاد فرجی در سفر به هند بود.

حالا و در بازگشت به مسابقات لیگ برتر پرسپولیس دو بازی سرنوشت‌ساز مقابل سپاهان و استقلال در پیش دارد که می‌تواند در قهرمانی تأثیر مستقیم بگذارد که حتماً برای کادر فنی پرسپولیس حساسیت‌های بیشتری در خصوص چیدمان بهترین ترکیب به وجود آورده است.با در نظر گرفتن اینکه کادر فنی از عقب آوردن نعمتی و امیری تا حدود زیادی جواب گرفته هیچ بعید نیست در دو بازی آینده هم از این دو بازیکن در پست مدافع راست و چپ استفاده کند. برای دفاع چپ که احتمالش خیلی بیشتر هم هست وقتی بدانیم سعید آقایی چیزی حدود چهار هفته دور از تیم بوده و در شرایط مسابقه نیست.جالب اینکه حتی اگر نعمتی و امیری هم یک خط عقب بیایند دغدغه‌های شیرین کادر فنی برای خط میانی تمام نخواهد شد چون جدا از اینکه از بین مثلث نوراللهی، سرلک و کامیابی‌نیا (در صورت سلامت هر سه نفر) یکی باید بیرون بماند از بین عالیشاه و پهلوان هم فقط یکی بازی خواهد کرد که با توجه به نمایش‌های مثبت آنها در هند انتخاب نهایی برای مربیان فوق‌العاده سخت خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج