جاباما
۱۱۱۵۰۸۷
۱۵۰ نظر
۵۰۱۴
۱۵۰ نظر
۵۰۱۴
پ

روحانی: از نظر من تحریم‌ها شکسته شده است

رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: من به عنوان رئیس دولت به مردم اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم باشیم تحریم به زودی برداشته می‌شود.

ایسنا: رئیس جمهور با بیان اینکه کار مذاکره کنندگان ما در وین بسیار بزرگ بوده است، تاکید کرد: اگر طرف مقابل به طور کامل به قانون عمل کند این مذاکرات زود تمام می شود. چرا که مسیر ما در این مذاکرات صحیح و درست بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت اظهار کرد: امروز مردم ایران ثمره ایستادگی، صبر و مقاومت شان را در وین می بینند. اگر دغل کاری و جناح بازی نشود و گزارش درست به گوش مردم برسانیم این نشان عظمت ملت ایران و نشان این است که طرف های برجام فهمیده اند راهی جز بازگشت به قانون، تعهدات و قطعنامه ۲۲۳۱ وجود ندارد.

روحانی: از نظر من تحریم‌ها شکسته شده است

وی ادامه داد: این پیروزی دولت در ماه های پایانی آن است. من به عنوان رئیس دولت به مردم اعلام می کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می شود؛ چرا که طرف مقابل می داند راهی جز اینکه به قانون، مقررات و تعهدات در برجام بازگردد وجود ندارد.

رئیس جمهور همچنین یادآور شد: امروز همه در دنیا یک صدا می گویند راهی جز اجرای برجام برای صلح و امنیت منطقه و جهان وجود ندارد. حالا در این میان شاید در گوشه ای صهیونیست ها چیزی بگویند که البته آنها کسی نیستند.

وی همچنین گفت: در زمینه کرونا به مردم قول می دهم به زودی میلیون ها دوز واکسن داخلی و خارجی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

روحانی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به موضوع کرونا و تلاش برای مهار آن در کشور تاکید کرد: ما به راحتی می توانیم در ماه های پیش رو میلیون ها واکسن به کشور وارد کنیم و این واکسن ها تزریق شود. حتما اگر همه دست به دست هم بدهیم و دست بخش خصوصی را برای واردات واکسن باز بگذاریم تمام افرادی که بخاطر سن شان و بیماری های زمینه ای شان در خطر هستند واکسن خواهند زد. یعنی گروه یک، گروه دو و بخشی از گروه سه تا پایان تیر واکسن می زنند.

وی اضافه کرد: ان شاءالله واکسن داخلی هم به میدان می آید، واکسن خارجی هم آماده است و ما امیدواریم ده ها میلیون دوز واکسن در هفته های آینده در اختیار مردم مان قرار گیرد. ما در یک جا یک بیست میلیون و در یک جا یک 10 میلیون داریم و اگر همه دست به دست هم دهیم سریع وارد می شود. بانک مرکزی هم با وجود اینکه در تامین ارز مشکل دارد اما اعلام کرده است که در زمینه واکسن من بلادرنگ پول را پرداخت می کنم.

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: بنابراین قولی که ما به مردم درباره کرونا و تحریم دادیم پای قولمان هستیم و تا امروز بوده ایم و تا روز آخر هم خواهیم بود. ما به مردم قول داده ایم که در این ماه های پایانی باقیمانده همچنان اهداف مان را دنبال می کنیم. هدف ما این است که تحریم را برداریم، کرونا را مهار کنیم، معیشت مردم بهتر شود و طرح های نیمه تمام را تا آنجا که می توانیم تکمیل و افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی وظیفه مهمی بر دوش دارد و کار بزرگی انجام می دهد عنوان کرد: این روزها که می بینید قیمت دلار کاهش پیدا می کند به معنای افزایش ارزش پول ملی و کاهش تورم است تا مردم راحت تر بتوانند اجناس مورد نیازشان را با قیمت عادلانه تر خریداری کنند. ما حرکتی را که این روزها شاهد هستیم در روزهای آینده هم این مسیر ادامه پیدا می کند و شاهد آن خواهیم بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود به در پیش بودن روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و از وصایای حضرت امام است. زلزله علیه صهیونیست ها را در منطقه امام ایجاد کرد و صهیونیست ها از ابتدا علیه انقلاب، ملت ایران، امام، رهبری و رزمندگان کینه خاصی داشتند. خودشان هم گفته اند که انقلاب اسلامی یک زلزله در منطقه بود. در تاریخ هم اگر بگردیم از صهیونیست ها بدتر پیدا نمی کنیم. البته یک گروهی مثل داعش هم آمدند که آنها هم جلاد بودند.

روحانی افزود: صهیونیست ها از ابتدا خیلی تلاش کردند علیه ملت ایران فعالیت کنند و انقلاب و ملت ایران را سرنگون کنند. ریشه بسیاری از مشکلات ما هم همین صهیونیست ها هستند. بطور مثال در سال 93 برجام تمام شده و توافق نهایی شده بود اما صهیونیست ها و ارتجاع منطقه در اروپا سر آمریکا کلاه گذاشتند و گفتند چرا عجله می کنید، صبر کنید ما قیمت نفت را پایین می بریم و آن وقت هر چه بگویید ایران گوش می دهد. حتی نفت را از 110 دلار تا 25 دلار پایین آوردند و فشار آوردند که برجام به تاخیر افتاد و در سال 94 نهایی شد. وقتی هم برجام پیروز شد باز توطئه های بزرگی کردند تا آن را به هم بزنند.

روحانی با تاکید بر اینکه در سال 94 هیچ کس در دنیا عصبانی تر از صهیونیست ها نبود خاطرنشان کرد: در آن زمان همه دوستان ما در کشورهای منطقه از عراق و سوریه و افغانستان گرفته تا سایر دوستان مان مثل حزب الله به من تلفنی تبریک گفتند اما صهیونیست ها عصبانی و ناراحت بودند که چرا آمریکا قبول کرد و از همان زمان به دنبال توطئه رفتند و آن را ادامه دادند تا اینکه از طریق انتخابات آمریکا توانستند توطئه خود را عملی کنند و کار بزرگی کردند که ترامپ پیروز شد. چرا که می دانستند او ناشی است و سرش کلاه گذاشتند تا برجام را به هم بزنند.

رئیس جمهور ادامه داد: بعد از به هم زدن برجام فکر کردند همه چیز تمام شده و با تحریم و جنگ اقتصادی انقلاب ما تمام می شود. اینکه ترامپ می گفت ایران سه ماه بیشتر نمی ماند حرف صهیونیست ها بود. چرا که او این چیزها حالی اش نمی شد و می گفت ایران سه ماه بیشتر دوام نمی آورد. به همین دلیل می گویم مقاومت و صبر و اتحاد ملت ایران در این سه سال و نیم در تاریخ بی نظیر است. ملت یکصدا و مقاوم دست به دست هم دادند و در این جنگ اقتصادی پیروز شدند.

وی اضافه کرد: ما جنگ اقتصادی را شکست دادیم و آنها فهمیدند به اهدافشان نمی رسند. هدف اصلی آنها سرنگونی نظام و از بین بردن و تکه پاره کردن ایران بود اما به آن اهداف نرسیدند و هیچ وقت هم نمی رسند. از طرفی صهیونیست ها تلاش می کردند بین ما و کشورهای منطقه فاصله بیندازند. می دانید که چه تلاش هایی در مقابل کشورهای عربی منطقه کردند تا آنها از ما فاصله بگیرند ولی این توطئه آنها هم در حال شکست خوردن است.

روحانی با بیان اینکه امروز روز عزای صهیونیست ها در روز قدس 1400 است تاکید کرد: امروز هم جنگ اقتصادی که صهیونیست ها از طریق آمریکا راه انداختند و هم فاصله ای که می خواستند بین ایران و کشورهای منطقه به وجود بیاورند در مسیر شکست خوردن است و کشورهای منطقه دارند به این نتیجه می رسند که با ایران خوب باشند و حتی می گویند ما با برجام مشکلی نداریم. دو فتنه بزرگ صهیونیست ها به خاطر مقاومت ملت ایران در این سه سال و نیم امروز در حال شکست نهایی است. توطئه علیه ملت ایران در برجام و توطئه علیه روابط خوب ایران با همسایه ها هر دو در حال شکسته شدن است.

روحانی در ادامه عنوان کرد: مسیر هم برای پایان تحریم هموارتر است و امیدواریم طرف مقابل هر چه سریعتر در مقابل قانون سر فرود بیاورد. ما به کمتر از برجام راضی نمی شویم حتی اگر گوشه ای از آن ساییده شود قبول نداریم و حقوق ملت ایران در توافق باید بطور کامل به جا بیاید.

رئیس دولت دوازدهم همچنین بیان کرد: ان شاءالله با ادامه راه و مسیر دیپلماسی وزارت امور خارجه و کمک بقیه دستگاه ها که در کنار وزارت خارجه در وین هستند و کسانی که تلاش می کنند روابط بهتری در منطقه داشته باشیم به حول و قوه الهی موفق و پیروز خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظر تو برا مردم آب و نون نمیشه

      پاسخ ها

      • یه بدبخت

        خیلی هم خوب میشه اگر شما کاسبان تحریم و تندروهای کوته بین بگذارند

      • بدون نام

        هزاران درود بر روحانی

      • بدون نام

        دوباره شنبه شد ای بابا...

      • محمد

        حسن خودتی

      • حمد امین

        نشر نامیدی گناه است.

      • بدون نام

        همشون دروغگو هستند

      • بدون نام

        چهار سال پیش با ترامپ توافق میکردین حتما باید بایدن معاون اوباما میامد

      • الناز

        خدا بخیر کنه

      • بدون نام

        حاج اقا اون کمر ماهست ک شکسته

      • بدون نام

        یادش بخیر یه ماه پیش گفت از نظر من پیک کرونا دیگه تمام شده است

      • بدون نام

        صلح و آرامش منطقه را شما بهم زدین

    • بدون نام

      نظرت هیچ اهمیتی نداره تا وقتی که قیمت ها تکون نخوره و سطح زندگی بهتر نشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برا شماها نه فرقی نداره ولی برای ما که هشتمون گرو نهمون هست خیلی توفیر داره. شماها نفستان از جای گرم بلند میشه

      • بدون نام

        روحانی درست میگه . تحریم شکسته شده و من صداشو میشنوم .

      • منوچهر

        بازم یه مشت چاخان تحویل مردم میده

      • بدون نام

        ماهم شما را راستی آزمایی کنیم به ارزان شدن بعد قبول وتشکر

    • بدون نام

      از نظر من . ما هنوز بدبختیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا کاسبان تحریم هستند ملت روز خوش نمیبینه

    • عزیز ج

      بورسو درست کن نمخاد نظر بدی

    • بدون نام

      ازنظرمنم همه چی سال جدید پنجاه درصد گرون شده برنج لوازم خانگی میوه خشکبار سیمان .....به نظرت ربطی داره به برداشته شدن تحریمها؟

    • بدون نام

      هفتم فروردین1400
      روحانی:: از نظر من پیک کرونا تمام شده است!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یادآوری قشنگی بود!

    • بدون نام

      خدا کنه این روزای سخت و تلخ بگذره، تلاش دولت برای رفع تحریم ها و گشایش در زندگی مردم قابل تقدیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه فایده ، کاسبان تحریم هرکاری میکنند تا برجام پا نگیره. ۴۰۰ میلیارد دلار پول دور زدن تحریم برا این کاسبان بدجور مزه کرده.

      • سلطان ادب

        امثال شمایند که مملکت شده این

      • بنام

        کاسبان تحریمها بس کنند ملت بیچاره است

      • بدون نام

        کاسبان تحریم اگر هم باشه همشون اصلاح طلبن

      • بدون نام

        اگر بشود

      • بدون نام

        یعنی شماها که منفی دادین نمیخواین این روزای تلخ وسخت بگذره؟

      • بدون نام

        مگه شک دارید که دولت تلاشش رفع تحریم هاست ؟مخالفانش که ازجمله برنامه هاشون غنی سازی ۹۰درصدیه که آمریکا سینه خیز بیاد بسمت ما

    • بی نام بی نام

      بازتوحرف زدی؟

    • علی

      واویلان نظر داد باز

    • بهرام پ

      دروغ میگوید ، همیشه دروغ میگویند ، فردای ما بدتر از امروز خواهد بود

    • نامnaser

      ازپشت شیشه ماشین دیدید؟

    • آرمان عظیمی

      درد چقدر بکشیم تا این شخص متوجه شود آمریکا و غرب، 8 سال سر او کلاه گذاشته اند و هنوز هم در، روی یک پاشنه می چرخد!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پایین آمدن دلار و طلا از اثرات لغو تحریمهاست

      • بدون نام

        دلار ۲۳ تومن پایینه؟؟؟

    • بدون نام

      تو را خدا نگو میشه مثل فرمایش قبلی که فرمودید از پیک کو رونا عبور کردیم که دوبار دچار شدیم و هنوز کُشت و کُشتار آن ادامه دارد.

    • رویا

      سواره رو چه غم پیاده؟
      سیرو چه غم گرسنه ؟

    • بدون نام

      تازه خودروسازان گرون کردند کجای کاری حسن!!!!!بعد تعطیلات عید در جلسه هیئت دولت خطاب به وزیر سمت و صنعت و اقتصاد مگه نمیگفتی هرچیزی گرون شده بسه دیگه منبعد نزارید گرون بشه!!!!!

    • بدون نام

      ممنون آقای روحانی
      مچکریم بابت این همه خدمت که برای کشورانجام دادی
      تاریخ به همه ثابت خواهدکرد
      کاسبان تحریم فعلا درحال سکته کردن هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدوارم جک گفته باشی

    • حسن آبی

      فقط برو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا دق مرگ نکنه مارو نمیره. پر رو هم هست هاااا رویی داره اصلا!!!!!

    • بدون نام

      از نظر شما چند ماه پیشم کرونا تموم شده بود، ...

    • بدون نام

      تو دل دلواپسهارو خالی نکن آقای روحانی

    • یوسف

      از یک طرف قیمت ها رو افزایش میدید از یک طرف فقط حرف میزنید کدوم درست؟

    • .

      دلار 3 تومنی و کردی 30 تومن ، الان قطره چکانی داری کم میکنی میگی دلار پایین میاد ارزش پول بالا میره ؟
      نکنه انتظار داری بابت مقاومت خودمون از شما تشکر کنیم؟

    • سید جواد موسوی

      باز خدا به داد ما برسه ،هر وقت یه مطلبی رو بیان کردی فرداش آشوب وولوله شد،تو خواهشن حرف نزن این چند مدت خیلی کوتاه هم بری ودیگه برنگردی،دولت تدبیرو دروغ

    • وطنم ای شکوه جاویدان

      نان رو هم گران کردید، به سلامتی اونم از سفره مردم حذف میشه با یارانه 45 هزار تومانی نان 1000 تومانی میشه 22.5 نان خرید.
      با حلوا حلوا دهان شیرین نمیشه( البته با شکر کیلو 18 هزار و روغن نباتی کیلویی 35 هزار تومان دیگه حلوا هم نمیشه درست کرد)
      کاری کنید رانت و پارتی بازی حذف بشه و قیمت ها با بودجه عموم مردم در تناقص نباشه

    • بدون نام

      نظر تو برا مردم آب و نون نمیشه

    • بدون نام

      اگر کاسبان تحریم بزارن

    • بدون نام

      بنظرشماقیمتاچرا پایین نمیاد اینو دیگه بنظرمن خودتون نمیزارید

    • بدون نام

      از نظر تو ایران هم بهتر ازسوییسه کلا

    • بدون نام

      دیگه بهترین حالت این مملکت میخاد بشه سال 80یا90 که میلیار میلیار دلار نفت میفروختید .اونموقعه مگه مردم چطوری زندگی میکردن همه داغون....

      پاسخ ها

      • بچه‌ نظام‌ اباد‌ تهران‌

        از نظر تو مردم تو رفاه کامل هستند ولی واقعا برعکس از موقعی که اومدی مردم گدا گدا شدند

    • بدون نام

      دروغ گو
      هر وقت دلار شد به اندازه روز اومدنت اون موقع بيا حرف بزن

    • بدون نام

      تحريم ها شكسته ميشود و دلار ارزان ولي ايران خودرو و سايپا 9% قيمت ها را گران كردند
      حرفت و باور كنيم يا دم خروس و

    • بدون نام

      تحريم ها شكسته شد اما همه چيز گران
      نمونه خودرو و نان

    • بدون نام

      ،،اونیکه شکسته کمر مردمه،،عزت مردمه،،،آبروی این ملت بدبخته

    • بدون نام

      تو این چندسال هر چی گفتی دقیقا بر عکس شد خداخوذش رحم کنه

    • Saeed

      درود بر شرفت روحانی
      اگر میزاشتن اوصاع ما الان اینجوری نبود...

    • بدون نام

      برو فکری به حال قیمت نان و برنج و اجاره خونه و ... بکن

    • بدون نام

      برای گفتی.سوم آنها سیر.تحریم برداشته بشه بازفایده برای خودشون هست.

    • محسن

      از جیب ملت تو بورس بودجه تامین شد

    • بدون نام

      اگه به نظر تو بود که پیک چهارم کرونا هم قرار نبود داشته باشیم.

    • رضا

      اقای روحانی قبول دارم که هیچ ریس جمهوری تو شرایط سختی که شما بودی قرار نگرفته وهرکسی دیگه ای جا شما بود مطمعنن بهتراز شما نمی تونس کار کنه خیلی گلی

    • بدون نام

      اگه به نظر تو باشه اینجا سوییسه

    • مجتبی محمدی

      سلام آقای دکتر روحانی اگه تحریم ها شکسته شده پس چرا قیمت ماشین پایین نمیاد پراید دوباره شده ۱۱۴ تو خدا جلو قیمت ماشین بگیرید

    • بدون نام

      نظر بده کی بودی تو شیطون

    • o

      شما دیگه تشریفت رو ببر و لطفا دیگه نظر نده که بدترمیشه

    • شمسی لیوه

      تدارک چی خوبی هم نیستی!!

    • بدون نام

      پس کو ارزونی

    • علی

      راست میگن اقای روحانی ۲درصد بودجه کشور از فروش نفت تامین شدش بقیه ۹۸درصد بودجه از جیب مردم بیچاره و از بورس تامین شدش

    • بدون نام

      ان شاالله که زودتر تحریم‌های ظالمانه برداشته شود

    • الی

      کو کجا کی شکسته شد ...

    • بدون نام

      بااین نظربایدمنتظرتحریمهای سختتری باشیم چون هروقت چیزی گفتی برعکس شد.خدابه دادمردم برسه

    • مردم

      مردم باور نکنید...خبری نیست..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر دلار داری کلک

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      از نظر شما پیک کرونا هم تموم شده بود

    • م ح ص

      ۹۸ درصد هم اتکا به جیب مردم بوده است

    • بی نام نامدار

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      بله حسن جون نظرات مختلف داریم ولی به نظر من این کمر مردمه که شکسته؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟

    • محمو جواد

      یه دو ماه هیچی نگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره واقعا دو ماه هیچی نگه لااقل اعصابمون راحت باشه

    • بدون نام

      عه باریکلا مگه توهم نظر میدی نظر شما اصلا مهم نیست پس نظر نده

    • بدون نام

      به پیر به پیغمبر این عمدا این حرفا را میزنه که نمک رو زخم مردم بریزه و حرصشونا در بیاره

    • نیماکوشا

      چقدر حررررررف و سخن!

    • احمد

      از نظرتو بورسهم جای سرمایه گذاری بود!!!

    • بدون نام

      آقا تو چرا اینقدر دروغ میگی مگه تو در لباس پیامبر نیستی

    • بدون نام

      نظر تو که مهم نیست مهم قیمت هاست که هیچ تغییری نکرده

    • بدون نام

      چرا نمیمیرید

    • من نه منم

      امیرکبیرزمان مایی

    • بدون نام

      الا برکة له

    • بدون نام

      علی برکة له

    • بدون نام

      از نظر تو که اصلا تحریمی نبوده،با آرامش داشتی زندگیت می کردی،این مردم عادی هستند که که دیگه توان قد علم کردن رو ندارن

    • بدون نام

      نه خیلی تورم آمده پایین البته آنهایی که منافعشان درخطره نمی گذارن تورم بیاد پایین ؟؟!!

    • بدون نام

      خدا کنه

    • بدون نام

      مردم بدبخت شدن به بهانه تحربم. دیگه هیچ امیدی نداریم فقط خدا

    • حسین

      نتیجه گیری : تحریم ها چند برابر خواهد شد.

    • اف،ام

      باش‌تا‌صبح‌دولتت‌بدمد!

    • امیر

      نظر تو که اصلا مهم نیست

    • بدون نام

      از نظر شما خیلی چیزها شکسته شده
      رییس‌جمهور تاریخ ایران ؟

    • بدون نام

      وااای خدایا شکرت
      چقدر منتظر نظر تو بودیم

    • رضا راد

      ازنظر شما همه چیز گل وبلبله

    • اسلامی

      بازه هم خواب دیدی

    • حسین

      ازنظر فریدون کرونا وتحریم شکسته شده ولی فکرکنم کمر مردم که شکسته شده

    • رضا

      چیزی که شکسته کمر مردم بینوا ودلشکسته ونامید ازدولت

    • بدون نام

      فعلا که کمرمردم شکسته به جای تحریم ها

    • نادر

      اره از نظر تو مملکت گل و بلبله

    • بدون نام

      از نظر من نظر تو مهم نیست

    • داود

      وقتی نظرات رو میخونم به ساده لوحی بعضیا میخندم که هنوز این دولت رو نشناختن و ...

    • بدون نام

      این کمر مردمِ که شکسته شده

    • بدون نام

      هشت سال قبل هم میگفتی که تحریم ها لغو شده
      ولی دیدیم چ کلا گشادی سرمان رفته

    • بدون نام

      جان مادرت این یه چند صباح رو سکوت کن

    • حسن روحانی

      تروخدا تروجدتون به پیر به پیغمبر جان هر کسی دوست دارید باور کنید تحریم ها برداشته شده شما چشم بصیرت ندارید من دارم میبینم لغو شده بابا باور کنید

    • نعمت فتحی

      ازنظر شمابل ولی از نظرماهیچ چون هیچ برای ما تغیر نکرده

    • بدون نام

      از نظرتو خیلی چیزها شکسته است

    • بدون نام

      یا واقعاً تو ایران نیستی یا اگه هستی خودتو زدی به کوچه علی چپ بابا مردم پنج کیلو روغن نمیتونن بخرن

    • بدون نام

      دروغگو

    • مخلص ازادگان جهان

      مگر نظر شما هم مهمه پدر ملت در اوردید

    • بدون نام

      این حسن کلید ساز بازم حرف زد

    • م.ص.

      پس پولها چی شد؟!

    • بدون نام

      شما که تحریم نبودی، مردم تحریم بودن

    • حبیپ

      از نضره تو که همه چید مهیا هست بله

    • بی نام

      بله حتما . شما که راست گفتی و راست میگی

    • حبیپ

      ۱۱۰۶اگه تو خواب ببینی که دولت مردان واسه تو و مردم کاری کنند

    • سننه

      نظر تو واس هیچ کس مهم نیست

    • بدون نام

      اره بخاطرانتخاباته

    • بدون نام

      چرا دلار اومده پایین ،قیمت جنس و کالا....نمیاد پایین؟؟خخخخ

    • بدون نام

      آقای روحانی روی سر ما شاخ میبینی ؟!!

    • بدون نام

      از نظرما هیچیز نشکسته این ما هستیم شکستیم از این گرونی اینک تحریم برداشته بشه ببینم چیزی ارزون میشه

    • گله دار

      نظرتو بزار در کوزه آبشو بخور

    • بدون نام

      نتیجه ی رای تعصبی واحساسی.

    • بدون نام

      از نظر تو کرونا هم مهار شده

    • ...........

      یکی رفته بود خاستگاری دخترشاه به همه میگفت 50 درصدش حله مونده 50 درصد دیگه اش 50درصد حل نظر موافق خودش بوده خخخخخخخ

    • بدون نام

      درود بر شرفت ۴سال اشک مردم در امده چه کسانی از نداری دق کردند یا زندان رفتند یا خانواده از هم پاشیده....خواهشمندیم!؟

    • صالحی

      دیگه اثبات شده حرفاتون رو برعکس باید معنی کنیم

    • بدون نام

      خخخخخ۸سال اینومیگههههه

    • ممد

      بهتره تو یکی نظر ندی

    • بدون نام

      این کمر ما است که زیر بار گرانی شکست ولی هیچ یک از مسئولان صداش رو نشنید!

    • بدون نام

      اره ازنظر جنابعالی دراین هشت سال ایران را گلستان کردیه

    • نفس

      خواهشا هیچی نگو

    • م

      نظرتون برای خودتون محترم! از سر ذوق زدگی حرفی نزن که نشه جمعش کرد! تا حالا که نظرات شما جز خسارت برای ملت خیری نداشته.

    • بدون نام

      تو رو خدا این چند ماهه دیگه حرف نزن!

    • بدون نام

      ﻧﻆﺮﺗﻮﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﺗﻮﺳﻔﺮﻩ ﻣﺮﺩﻡ ﭼﻲ ﻫﺴﺖ

    • بدون نام

      اقای بنفش
      خجالت بگش

    • م

      آقای روحانی پس لطفاگرانی های مربوط به تحریم
      هارو بردارید آنوقت تحریم برداشته شده

    • رحیمی

      نه آقاخواب دیدی خوابت به خیراین کمرمردم بیچاره است که شما شکسته اید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج