۱۱۱۵۱۷۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

چالش تازه برج «آزادی» پس از شلیک توپ نوروزی!

مدیر مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی پس از انتشار تصاویری از تخریب سنگ فرش پارکینگ اختصاصی این مجموعه توسط شهرداری منطقه ۹ تهران، در این زمینه توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری مهر: مدیر مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی پس از انتشار تصاویری از تخریب سنگ فرش پارکینگ اختصاصی این مجموعه توسط شهرداری منطقه ۹ تهران، در این زمینه توضیحاتی را ارائه کرد.
چالش تازه برج «آزادی» پس از شلیک توپ نوروزی!
سید عباس عظیمی مدیر موزه و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در پاسخ به پرسش ما درباره صحت شایعات و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی مبنی‌بر تصرف و تخریب سنگ فرش پارکینگ اختصاصی این مجموعه توسط شهرداری، بیان کرد: متاسفانه مجموعه پارکینگ اختصاصی برج آزادی که بیش از ۱۵ سال در اختیار مجموعه بوده است، فعلاً تحت عنوان تغییر کاربری از مدیریت این مجموعه خارج شده و مباحث مطرح شده در این زمینه صحت دارد.
عظیمی تأکید کرد: اگر این ماجرا به همین شکل ادامه پیدا کند، تاثیر جدی بر فعالیت‌های مجموعه تا حد تعطیلی کامل آن خواهد داشت. موضوعی که می‌بایست برای برون رفت از آن سریعاً متولیان امر چاره اندیشی کنند.
وی افزود: به هیچ عنوان قصدی برای مصاحبه و گفتگو درباره این اتفاق نداشتم، اما با توجه به تصاویری که هم اکنون در فضای مجازی منتشر شده، این توضیح را می‌دهم که این اتفاق روی داده، در حال پیگیری هستیم و به محض انجام مذاکرات کامل با مدیران شهرداری و تصمیم‌گیری‌های نهایی در این زمینه، اطلاع رسانی لازم خواهد شد.
طی روزهای گذشته تصاویری از پارکینگ اختصاصی برج آزادی که طی سال‌های اخیر در اختیار مجموعه بود، در فضای مجازی منتشر شده که شائبه تصرف و تخریب سنگ فرش این محوطه را به بینندگان القا می‌کرد. این در حالی است که خارج شدن مدیریت این محوطه از اختیار برج آزادی، باعث توقف فعالیت‌های گردشگری و فرهنگی هنری این مجموعه به واسطه عدم دسترسی شهروندان به پارکینگ خواهد شد و متاسفانه نزدیک‌ترین پارکینگ عمومی از برج آزادی هم در محدوده استاد معین و حدود یک کیلومتر دورتر است.
در ابتدای سال ۱۴۰۰ هم در میدان آزادی توپ جنگی برای تحویل سال نو شلیک شد که این اتفاق موجب بروز خسارت‌هایی به ساختمان برج شد و بازتاب‌های انتقادی بسیاری در رسانه‌های داخلی و خارجی پیدا کرد. چالش تصرف پارکینگ دومین چالش جدی این مجموعه فرهنگی در سال جدید محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از خیلی وقت پیش میخواهند آزادی را از بین ببرن وهمیشه دنبال بهانه بودند.اگر چنین است چرا قبلا کارشناسی نمیکنید مثل دولت تدبیر تا اتفاقی رخ ندهد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج