۱۱۱۵۲۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اشد مجازات برای عوامل تیراندازی در خوزستان

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: کسانی که با استفاده از سلاح و تیراندازی در آیین‌ها، نظم و امنیت عمومی را به هم می‌زنند منتظر برخورد شدید باشند.

فارس: معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: کسانی که با استفاده از سلاح و تیراندازی در آیین‌ها، نظم و امنیت عمومی را به هم می‌زنند منتظر برخورد شدید باشند.

ولی الله حیاتی معاون امنیتی استانداری خوزستان امروز درخصوص رسم غلط تیراندازی در خوزستان و استفاده از سلاح‌ در آیین‌ها، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه براساس برخی رسوم رایج غلط بین عشایر و طوایف، بعضی اشخاص اقدام به استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در آیین‌های عزا و عروسی به ویژه شهرستان‌های دارای بافت قومیتی خوزستان می‌کنند که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و برهم زدن نظم و امنیت عمومی، به کرات موجب فوت و مجروح شدن افرادی می‌شود.

وی گفت: از آنجا که استفاده از هرگونه سلاح جرم مشهود تلقی می‌شود، دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی با مسببان و تحریک‌کنندگان این اقدامات برخورد قاطع به عمل آورده و آنها را به اشد مجازات برسانند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: از بزرگان طوایف، شخصیت‌ها و افراد با نفوذ نیز درخواست دارم با ارشاد و توجیه جوانان و فرهنگ سازی در این زمینه از بروز هرگونه حادثه تاسف بار احتمالی ممانعت به عمل آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج