۱۱۱۵۳۲۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

توخل: با شایستگی رئال مادرید را شکست دادیم

توماس توخل از صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است.

طرفداری: توماس توخل از صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است.

به نقل از سایت یوفا و فوتبال لندن، تیم های چلسی و رئال مادرید در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در استمفورد بریج به مصاف هم رفتند. چلسی این بازی را با نتیجه ۲-۰ پیروز شد و در مجموع با نتیجه ۳-۱، به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد. توماس توخل، سرمربی چلسی حالا قرار است دومین فینال پیاپی لیگ قهرمانانش را تجربه کند. توخل در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:

فداکاری تان از ژانویه تاکنون ارزشش را داشت؟

ارزش تک تک روز هایش را داشت. از همان روز اول عضوی از یک باشگاه شگفت انگیز بودم و شدیدا حمایت می شدم. بابت حضور در کنار زمین هدایت این تیم واقعا سپاسگزارم. عملکرد پر انرژی اجرا کردیم؛ مملو از انرژی مثبت و عطش پیروزی. روحیه مان را نشان دادیم، سختی کشیدیم در لحظاتی هم رنج بردیم. در نیمه دوم یک عکس العمل بزرگ بروز دادیم و لحظه ای از کار دست نکشیدیم؛ حتی پس از شانس هایی که از دست دادیم. در دو فینال حضور داریم و آن فداکاری هایی که شخصا از روز اول انجام دادم، یقینا ارزشش را داشتند.

می توانستیم زودتر به گل برسیم

به شایستگی پیروز شدیم. نیمه اول کمی سخت بود چون آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند و باعث شدند کمی اذیت شویم. اما همه توپ های ما نیز خطرناک بودند. به هیچ وجه در دفاع کردن، عطش و اشتیاق مان به پیروزی را از دست ندادیم. در نیمه دوم حتی بهتر هم شدیم. می توانستیم خیلی زودتر از اینها به گل برسیم اما الان وقت انتقاد نیست. دستاورد بزرگی کسب کردیم و به تیم تبریک می گویم. از بازیکنانم منفی باف تر بودم. تاثیری که بچه ها روی من گذاشتند، بسیار چشمگیر و عظیم بود. فریب خوردم چون تیم به هیچ عنوان عقب ننشست.

هر ثانیه مقابل رئال مادرید خطرناک است

شما در فوتبال، ممکن است هر لحظه گل بخورید اما مقابل رئال مادرید، هر ثانیه خطرناک است. آنها می توانند از هیچ گل بسازند بنابراین همیشه مقابل آنها لبه پرتگاه قدم می زنید. برای طاقت آوردن در چنین مواقعی، حتی اگر همزمان چندین فرصت گلزنی هدر می دهید، باید تمرکز و انرژی مثبت داخل زمین را حفظ کنید.

عملکرد مندی

ادوارد مندی؟ یک انسان خوب، با دستان و ذهنیتی فوق العاده قوی. خوشحالم که توانست دوباره کلین شیت کند.

بازهم توخل، بازهم فینال اروپا

حضور دوباره در فینال اروپا استعداد مرا نشان می دهد؟ شاید هم اینگونه نیست چون این تیم با تیم قبلی من متفاوت است (با خنده)! بابت اینکه توانستیم چنین دستاوردی کسب کنیم، بسیار خوشحالم. بسیار سپاسگزارم که شانس این را پیدا کردم تا زندگی ام را در فوتبال بگذرانم، به خاطر این داشتن چنین شوقی به عنوان یک حرفه ای، انجام دادن چنین کاری در این سطح از فوتبال، هدایت چنین تیمی و البته دومین حضورم در فینال، خیلی خیلی سپاسگزارم.

بازی فینال

فینال مقابل منچسترسیتی چطور خواهد بود؟ این سوال را ۴ روز پیش از بازی از من بپرسید. صحبت در مورد فینال زود است، احتمال مصدوم شدن بازیکنان، روی فرم نبودن شان و هرچیزی وجود دارد. باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود. در کل امیدوارم به یک ترکیب خوب و آماده به استانبول برویم. کارمان هنوز تمام نشده است، راه زیادی برای رسیدن به استانبول طی خواهیم کرد و برای پیروزی در آنجا حاضر خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      توهم مثل کیسه خوش شانسی!
      درمقابل پورتوتوی قوطی کبریت بودید
      حق پورتوبو بیادنه شماکیسه کشها؟!

      پاسخ ها

      • تاج کبیر

        چرا اینقد میسوزی لنگی پماد بدم خد
        متتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج