۱۱۱۵۳۴۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فرهاد چرا لیست نمی‌دهد؟

طبق اطلاعات رسیده به‌نظر می‌رسد عدم‌مشخص بودن شرح وظایف در بین مدیران باشگاه و شکاف عمیق مدیریتی بین مدیرعامل با اعضای هیات‌مدیره باعث شده است تا مجیدی فعلا دست نگه دارد تا ببیند در باشگاه درخصوص مسائل کلان با چه کسی طرف‌حساب است.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت از عربستان تمرینات خود را از سه‌شنبه گذشته به‌منظور حضور پرقدرت در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آغاز کرد و این درحالی است که تعداد بازیکنان تمدیدی و عدم‌تعیین تکلیف آنها درحالی که کمتر از ۱۰ هفته تا پایان رقابت‌ها باقی‌مانده و همچنین عدم‌ارائه لیست خرید برای فصل آینده همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باعث‌شده است تا نگرانی‌هایی را در اردوگاه آبی به‌وجود بیاورد.

نکته قابل توجه این که فرهاد مجیدی نیز هنوز لیست خود برای بازیکنان تمدیدی و آنهایی که برای فصل آینده به آنها نیاز دارد را به باشگاه ارائه نداده و همچنین خریدهای فصل آینده نیز به‌جز امین قاسمی‌نژاد هنوز مشخص نیستند. بنابراین بزرگ‌ترین ابهام و سوالی که این روزها در پیرامون باشگاه استقلال به‌وجود آمده این است که چرا هنوز فرهاد مجیدی لیست تمدیدی‌ها و فهرست خرید برای فصل آینده را ارائه نکرده است، هرچند برای خرید بازیکنان کمی زود به‌نظر می‌رسد اما لیست تمدیدی‌ها و آنهایی که فرهاد برای فصل آینده به آنها نیاز دارد همچنان بدون تعیین تکلیف باقی‌مانده تا جایی که مددی نیز روز گذشته اعلام کرد مجیدی هنوز لیستی نداده و باید در این خصوص منتظر ماند.

با این حال طبق اطلاعات رسیده به‌نظر می‌رسد عدم‌مشخص بودن شرح وظایف در بین مدیران باشگاه و شکاف عمیق مدیریتی بین مدیرعامل با اعضای هیات‌مدیره باعث شده است تا مجیدی فعلا دست نگه دارد تا ببیند در باشگاه درخصوص مسائل کلان با چه کسی طرف‌حساب است.

نکته قابل توجه اینکه هرچند با توجه به اینکه گفته می‌شود رقابت‌های لیگ تا اوایل مرداد طول خواهد کشید، شاید کادرفنی استقلال و سرمربی این تیم تعیین‌تکلیف تمدیدی‌ها را یک مقدار زود می‌دانند اما از سوی دیگر مجیدی، فصل گذشته نیز تا لحظه آخر جدایی از استقلال هرگز هیچ لیستی را به احمد سعادتمند برای جذب بازیکنان موردنظر و حتی تمدیدی‌ها به وی ارائه نکرد و از آن جایی که سرمربی استقلال، مدیرعامل قبلی این باشگاه را قبول نداشت چه‌بسا این اتفاق نیز در دوره فعلی تکرار شده و باید برای پاسخ به این ابهامات منتظر ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس سرور استقلاله

      کلا فرهاد همین طوری هست چون اساسا مربی نیست که بخواد آینده نگر باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج