۱۱۱۵۴۷۴
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

انگلیسی‌ها هم به ادن هازارد رحم نکردند

نشریات انگلیسی نیز انتقادات تندی را نسبت به عملکرد ادن هازارد مطرح کردند.

ورزش سه: با وجود اینکه زین الدین زیدان در چند مقطع از ادن هازارد حمایت کرده اما این بازیکن در زمین مسابقه نتوانسته خوب عمل کند و این اتفاق یکبار دیگر و در بازی شب گذشته لوس بلانکوس برابر چلسی رخ داد؛ جایی که در جریان شکست ۲-۰ رئال و ناکامی این تیم در رسیدن به فینال، ستاره بلژیکی یک عملکرد کاملاً خنثی را از خود ارائه داد.

انگلیسی‌ها هم به ادن هازارد رحم نکردند

هازارد در جریان بازی شب گذشته تنها یک شوت در چارچوب از خود به ثبت رساند و هیچ پاس کلیدی در جریان مسابقه ارسال نکرد. اگر چه او دقت پاس او 86 درصد بود اما این مسئله هرگز برای رئال مادرید کارگشا نبود. او همچنین در نیمی از دوئل ها به پیروزی رسید و تنها چهار دریبل موفق در طول مسابقه داشت.

اما انتقاد از عملکرد هازارد تنها به اسپانیا معطوف نشده و نشریات کشورهای دیگر از جمله انگلیس نیز نمایش شب گذشته این بازیکن را مورد نقد قرار داده اند؛ تا جایی که دو نشریه معتبر گاردین انگلیس و اکیپ فرانسه به ستاره بلژیکی نمره بسیار پایین 3 را داده اند.

انگلیسی‌ها هم به ادن هازارد رحم نکردند

در این بین اکیپ بیشترین انتقادات را نسبت به هازارد مطرح کرد و مدعی شد که کریم بنزما در خط حمله رئال تنهاست و هازارد بعد از بازگشت علاوه بر فرم نامطلوب از اضافه وزن نیز رنج می برد.

دیگر نشریه انگلیسی یعنی Evening Standard نیز تاکید کرد که ادن هازارد هرگز نتوانست در مقابل تیم سابق خود زهردار ظاهر شود و اصلاً عملکرد او برای به خطر افتادن دروازه چلسی کافی نبود.

انگلیسی‌ها هم به ادن هازارد رحم نکردند

از سمت دیگر دیلی‌میل نیز درباره عملکرد شب گذشته هازارد نوشت: " او هنوز با بهترین نسخه خود فاصله دارد. او آماده نیست، سرعت بالایی ندارد و تهدیدآمیز عمل نمی‌کند."

در این بین ایندیپندنت نیز انتقادات تندی را نسبت به هازارد مطرح کرد اما نکته جالب اینکه نشریه تایمز انگلیس بهترین نمره یعنی 6 را به ادن هازارد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج