جاباما
۱۱۱۵۶۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عربستان: در مکان مناسب با استقلال بازی می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت: اطمینان داریم که تیم‌های الهلال و النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مکان‌های مناسب با استقلال و تراکتور ایران بازی خواهند کرد.

مهر: رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت: اطمینان داریم که تیم‌های الهلال و النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مکان‌های مناسب با استقلال و تراکتور ایران بازی خواهند کرد.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی شهریورماه برگزار خواهد شد که تیم استقلال ایران باید به مصاف الهلال عربستان برود و تراکتور هم حریف النصر است. طبق اعلام قبلی کنفدراسیون آسیا، استقلال باید در تهران میزبان الهلال باشد و تراکتور به عربستان برود، با وجود این، هنوز صحبت‌هایی در مورد احتمال تغییر نحوه و زمان برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی وجود دارد.

در روزهای گذشته برخی از رسانه‌های سعودی از تلاش فدراسیون فوتبال این کشور برای گرفتن میزبانی مراحل نهایی لیگ قهرمانان و انجام مسابقات به صورت متمرکز خبر دادند. از سوی دیگر، مدیران تیم استقلال هم اعلام کردند اقداماتی را برای گرفتن میزبانی دیدار با الهلال و حفظ حق میزبانی انجام داده‌اند.

«یاسر المسحل» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در تازه‌ترین گفتگوی خود اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیمی برای تقابل نمایندگان ایران و عربستان نگرفته است.

یاسر در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «دوری مع الولید» گفت: فدراسیون فوتبال (عربستان) از النصر و الهلال حمایت می‌کند ولی تاکنون مکان بازی‌های این دو تیم مقابل باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده است.

وی تاکید کرد: با تمام قدرت از آنچه که به نفع الهلال و النصر است حمایت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با بیان اینکه اطمینان دارد الهلال و النصر در مکان‌های مناسب با استقلال و تراکتور بازی می‌کنند، گفت: AFC همیشه برای مسابقات الهلال و النصر زمین‌های بی طرف را انتخاب می‌کرد. در تصمیم گیری مناسب برای بازی‌های الهلال و النصر در لیگ قهرمانان اطمینان داریم.

«سلطان المهوس» خبرنگار عربستانی هم با اشاره به صحبت‌های یاسر المسحل، اعلام کرد قانون بازی نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف هنوز در حال اجرا است و در صورت برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم به صورت تک بازی، وضعیت به صورت «استثنایی» تغییر خواهد کرد؛ همانطور که این اتفاق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال رخ داد و تیم‌های فولاد و استقلال ایران راهی عربستان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج