۱۱۱۵۶۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دستگیری فروشنده مجازی سلاح در تهران

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی از شناسایی و دستگیری یک فروشنده سلاح در فضای مجازی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهم ۳ قبضه سلاح کمری و ۵۹ فشنگ جنگی کشف شد.

ایلنا: رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی از شناسایی و دستگیری یک فروشنده سلاح در فضای مجازی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهم ۳ قبضه سلاح کمری و ۵۹ فشنگ جنگی کشف شد.

سرهنگ " اکبر رسولی " در این خصوص اظهار داشت: ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد تحرکات فروشندگان سلاح در فضای مجازی از فعالیت فردی در این زمینه در تهران مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن تحرکات متهم از صحت اطلاعات مطمئن شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در حوالی بزرگراه "خرازی" در حالی که قصد انتقال سلاح به یکی از مناطق شمال غرب تهران را داشت، دستگیر و به پلیس امنیت عمومی تهران منتقل کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به کشف ۳ قبضه سلاح کمری، ۵۹ تیر جنگی و ۲ خشاب از مخفیگاه و خودروی متهم اظهار داشت: این متهم به صورت گسترده در فضای مجازی اقدام به تبلیغ فروش سلاح می کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسولی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب با انتقال سلاح به داخل کشور قصد ایجاد نا امنی را دارند، خاطرنشان کرد: تمام تحرکات فروشندگان سلاح و مهمات در داخل و خارج کشور تحت رصد پلیس و نیروهای امنیتی کشور است و ما به عنوان سرباز رهبری و خادم ملت اجازه نخواهیم داد تا عده ای وطن فروش امنیت شهروندان را مخدوش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج