۱۱۱۵۷۴۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

توصیف دیپلمات اروپایی از دور جدید مذاکرات وین

با افزایش گمانه‌زنی ها درباره احیای برجام، یک دیپلمات بلندپایه اروپایی دور جدید مذاکرات برجام را بسیار مهم توصیف کرد که احتمالا طولانی‌تر از دورهای قبلی خواهد بود.

ایرنا: با افزایش گمانه‌زنی ها درباره احیای برجام، یک دیپلمات بلندپایه اروپایی دور جدید مذاکرات برجام را بسیار مهم توصیف کرد که احتمالا طولانی‌تر از دورهای قبلی خواهد بود.

خبرنگار ارشد وال‌استریت ژورنال به نقل از این دیپلمات اروپایی در توئیتی نوشت: کارهای زیادی باید انجام شود و کار بسیار بسیار پیچیده‌ای برعهده داریم. وی افزود: جزئیات زیاد و مسائل مختلفی وجود دارد که باید حل‌ و فصل شوند.

توصیف دیپلمات اروپایی از دور جدید مذاکرات وین

این دیپلمات اروپایی عنوان کرد: اکنون در حال آغاز دور بسیار مهمی از مذاکرات هستیم که احتمالاً طولانی‌تر از سه دور قبلی خواهد بود. به گفته او هر کدام از طرف‌ها نظر متفاوتی دارد که توافق باید چگونه باشد و اکنون باید آن را روی کاغذ بیاوریم.

او این مطلب را پس از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام بیان کرد که در نتیجه آن مقرر شد رایزنی های کارشناسی و فنی و کار بر روی متون پیش نویس بلافاصله آغاز شود. در این جلسه که با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ در گراندهتل وین برگزار شد همه طرف‌ها یکبار دیگر بر جدیت خود برای حصول نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کردند.

پیشتر رئیس هیات روسیه در مذاکرات برجام گفته بود؛ کمیسیون مشترک در جلسه امروز خود دور جدیدی از مذاکرات مربوط به احیای کامل توافق هسته ای را آغاز کرد.

«میخائیل اولیانوف» در توئیتی افزود که شرکت کنندگان درباره ضرورت سرعت بخشیدن به روند احیای کامل برجام توافق کردند و «به نظر می‌رسد که هیات‌ها تا زمانی که برای رسیدن به هدف (توافق نهایی) نیاز باشد آماده ماندن در وین هستند»

جلسات اخیر اعضای برجام در راستای احیای توافق هسته‌ای از طریق لغو تحریم های اعمال شده آمریکا بر ایران و بازگشت دوجانبه آمریکا و ایران به پایبندی به توافق هسته‌ای، از ۱۳ فروردین ماه امسال در حال برگزاری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج