جاباما
۱۱۱۵۷۶۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست جالب توجه پرسپولیسی‌ها از سپاهان

مدیران پرسپولیس تصمیم دارند در جلسه هماهنگی پیش از بازی مقابل سپاهان از آنها درخواست کنند تقدیری از بازیکنان و یا کادر فنی قرمزها انجام ندهند.

فوتبالی: مدیران پرسپولیس تصمیم دارند در جلسه هماهنگی پیش از بازی مقابل سپاهان از آنها درخواست کنند تقدیری از بازیکنان و یا کادر فنی قرمزها انجام ندهند.

ماجرا از این قرار است که تیم سپاهان پس از حضور محمدرضا ساکت در این تیم تصمیم می گیرد پیش از آغاز مسابقه مقابل رقبا در اصفهان و در راستای کارهای فرهنگی و ارج نهادن به بازیکنان سابق این تیم از کادر فنی و یا بازیکنانی که در این تیم سابقه فعالیت داشته اند تقدیر کند، گویا باشگاه پرسپولیس علاقه ای به انجام این کار از سوی سپاهانی ها ندارد و تصمیم دارند این موضوع را به مدیران این تیم منتقل کنند تا این مراسم برگزار نشود.

درخواست جالب توجه پرسپولیسی‌ها از سپاهان

باشگاه سپاهان معمولا با تابلو فرش یا محصولات سنتی و صنایع دستی شهر اصفهان، از برخی اعضای تیم های مهمان قدردانی و تقدیر می کند این بار اما دست اندرکاران تیم پرسپولیس تصمیم گرفته اند زیر بار تقدیر نروند، پرسپولیسی ها معتقدند این تقدیر و تمجیدها آن هم پیش از شروع مسابقه حس مبارزه و برتری جویی را نزد بازیکن یا مربی مهمان از بین می برد، برهمین اساس در نظر دارند از مسئولان تیم میزبان بخواهند که اگر بنابر تقدیر است و می خواهند از شخصی در تیم پرسپولیس قدردانی کنند بهتر است این مراسم را پس از سوت پایان بازی از سوی داور انجام دهند، هر چند بسیار بعید است سپاهانی ها حاضر باشند بعد از پایان بازی این اقدام را انجام دهند و شاید نتیجه بازی بعد از سوت داور باب دل یکی از دو تیم نباشد و در آن زمان انجام این کار شاید معنایی نداشته باشد.

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان که همواره در تهران و اصفهان با حاشیه های بسیاری روبه رو بوده است، فصل گذشته و پس از اینکه سپاهانی ها حاضر نشدند بدون حضور تماشاگران در زمین حضور پیدا کنند موجب شد با رای کمیته انضباطی و در ادامه تایید استیناف نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی شود.

این دو تیم حالا پس از آن اتفاق برای اولین بار در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت و با توجه به اینکه بر سر قهرمانی در لیگ برتر با هم رقابت نزدیکی دارند، قرمزها نمی خواهند اتفاقات حاشیه ای و تقدیرهای مرسوم روی کیفیت بازی و روحیه بازیکنان این تیم تاثیر بگذارد.

در چند روز گذشته نیز برخی کانال های هواداری در فضای مجازی با انتشار خبری مدعی شدند که کاروان پرسپولیس در سفر به اصفهان با خود آب معدنی خواهد برد تا داستان معروف آب معدنی ها در اصفهان تکرار نشود اما علیرضا اشرف با انتشار توییتی این خبر را تکذیب کرد.

دیدار حساس تیم های پرسپولیس و سپاهان یکشنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مواظب فرش ها باشید خخخخخخخ

    • میثم

      اصفهانی های زرنگ از کی می‌خوان تقدیر کنن مثلا؟؟؟؟

    • بدون نام

      فرش خخخخخخخخخ

      افشین خان خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج