جاباما
۱۱۱۵۸۱۴
۸ نظر
۵۰۲۵
۸ نظر
۵۰۲۵
پ

زیرکی زن جوان باعث دستگیری متجاوز شد

وقتی هوا کاملا تاریک می‌شد، راننده زانتیا راهی خیابان‌ها می‌شد و در نقش مسافرکش، زنان جوان را گروگان گرفته و آنها را تسلیم نیت شوم خود می‌کرد.

همشهری: وقتی هوا کاملا تاریک می‌شد، راننده زانتیا راهی خیابان‌ها می‌شد و در نقش مسافرکش، زنان جوان را گروگان گرفته و آنها را تسلیم نیت شوم خود می‌کرد.

مدتی قبل زنی جوان وحشتزده و سراسیمه به اداره پلیس پایتخت رفت تا از یک راننده متجاوز شکایت کند. وی گفت: تا دیروقت در محل کارم بودم و وقتی از آنجا خارج شدم هوا کاملا تاریک شده بود. می‌خواستم تاکسی اینترنتی بگیرم اما موبایلم شارژ نداشت و خاموش شد. ناچار کنار خیابان منتظر تاکسی ایستادم که یک خودروی زانتیای سفید رنگ مقابل پایم ترمز کرد.

زیرکی زن جوان باعث دستگیری متجاوز شد

چون ماشین زانتیا بود جا خوردم و ترسیدم سوار شوم اما وقتی دیدم دو مسافر دیگر هم سوار ماشین هستند نظرم عوض شد. علاوه بر این راننده مرد میانسالی بود و با توجه به اینکه مدل ماشین قدیمی بود مطمئن شدم که او واقعا مسافرکش است. در صندلی عقب نشستم و کمی جلوتر مسافر‌ها پیاده شدند و راننده زانتیا بعد از پیاده شدن 2مسافر، ناگهان تغییر مسیر داد. آنجا بود که متوجه شدم او نقشه شومی در سر دارد.

به او اعتراض کردم و خواستم توقف کند. اما او بدون توجه به حرف‌های من به راهش ادامه داد. هرچه التماسش می‌کردم فایده‌ای نداشت تا اینکه تصمیم گرفتم در ماشین را باز کرده و خودم را به پایین پرتاب کنم اما درهای صندلی عقب از داخل باز نمی‌شدند. او به سمت جاده بهشت زهرا رفت و در بیابان‌های آن اطراف توقف و با تهدید به من تجاوز کرد. پس از اجرای نقشه شوم، راه افتاد و مرا در نزدیکی خانه‌ام رها کرد.

نقشه سریالی

با شکایت این زن، گروهی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران مأمور شدند تا ردی از زانتیا سوار پیدا کنند. همچنان که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت شکایت دیگری پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت که نشان می‌داد راننده زانتیا به‌صورت سریالی، زنان را به دام انداخته و آنها را تسلیم نیت‌های شیطانی خود می‌کند.

دومین قربانی نیز مانند نخستین شاکی به‌عنوان مسافر سوار خودروی زانتیا شده و راننده شیطان صفت به سمت بیابان‌های بهشت زهرا رفته و با تهدید به وی تجاوز کرده بود. دو شاکی پرونده به حدی ترسیده بودند که وقتی راننده زانتیا آنها را رها کرده بود، نتوانسته بودند شماره پلاک آن را یاد داشت کنند. با وجود این چهره نگاری از متهم توسط دو شاکی انجام شد و مأموران به سراغ آلبوم مجرمان سابقه دار رفتند. اما در این شاخه از تحقیقات نیز به بن بست رسیدند تا اینکه سومین شاکی سرنخی در اختیار تیم تحقیق قرار داد.

فرار زیرکانه

سومین شاکی که تازه‌عروس 18ساله بود به مأموران گفت: وقتی زانتیای سفید مقابلم توقف کرد، چون سن راننده بالا بود و مسافر داشت اصلا به او شک نکردم. به خیال اینکه مسافرکش است سوار شدم اما وقتی مسافر‌ها پیاده شدند تازه فهمیدم درهای ماشین خراب است. همان لحظه بود که راننده تغییر مسیر داد و من به او اعتراض کردم. ترسیده بودم و نمی‌دانستم باید چه کار کنم تا از دست مرد شیطان‌صفت خلاص شوم.

به شوهرم زنگ زدم و موضوع را به او اطلاع دادم اما همین اتفاق باعث شد تا راننده با من درگیر شود. هر لحظه ممکن بود تصادف کند به همین دلیل به رانندگی خود در جاده خلوت بهشت زهرا ادامه داد و ناگهان فکری به سرم زد. شیشه ماشین را پایین دادم ودستم را پایین بردم و با تمام وجود تلاش کردم تا در را از بیرون باز کنم. تلاشم موفقیت آمیز بود و بعد از اینکه در ماشین را باز کردم خودم را به بیرون انداختم. با اینکه آسیب دیده بودم خلاف حرکت زانتیا فرار کردم اما یادم افتاد که شماره ماشین را برنداشته‌ام برگشتم و دیدم زانتیا توقف کرده است. همان لحظه شماره ماشین را به ذهنم سپردم و بعد با تمام توانی که داشتم دویدم تا اینکه به یک کیوسک رسیدم و از صاحب آن درخواست کمک کردم.

راننده زانتیا با دیدن این شرایط فرار کرد و در آن لحظه یادم آمد هنگامی که با راننده درگیر بودم، عینک طبی‌ام از داخل کیفم افتاده و فکر می‌کنم به زیر صندلی ماشین مرد متجاوز رفته است.

انکار عجیب

با سرنخی که آخرین شاکی در اختیار تیم تحقیق قرار داد، مأموران موفق شدند راننده زانتیا را شناسایی و دستگیر کنند و وقتی خودروی او را بررسی کردند معلوم شد که دستگیره درهای عقب خراب بوده و در از داخل باز نمی‌شود؛ این مسئله با اظهارات شاکیان مطابقت داشت. علاوه بر این زیر صندلی شاگرد، یک عینک طبی که متعلق به آخرین شاکی بود نیز کشف شد. با وجود این مدارک و شواهد متهم 55ساله منکر تجاوز و آدم‌ربایی بود.وی گفت: مدتی قبل همسرم مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و باعث شد خانه و زندگی ام را از دست بدهم و راهی مسافرخانه‌ها شوم. این اتفاق باعث شده بود که از همسرم کینه به دل بگیرم و حال خوبی نداشتم. اما من تجاوز را قبول ندارم. وی ادامه داد: چون دستگیره در ماشینم خراب بود برخی از زنان تصور می‌کردند که من نیت شوم دارم و بی‌دلیل با من درگیر می‌شدند به‌طوری‌که عینک یکی از آنها زیر ماشین من پیدا شده است.

اما من نه به کسی تجاوز کردم و نه کسی را گروگان گرفتم فقط آنها را ترساندم تا دلم را از کینه و نفرتی که از زنان دارم خالی کنم.وی ادامه داد: تمام زنانی که از من شکایت کردند به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شدند و من تمام آنها را به مقصد رساندم. حالا نمی‌دانم چرا از من شکایت کرده‌اند.

اگرچه متهم منکر تجاوز و آدم‌ربایی بود، اما با توجه به شواهد موجود مانند نظریه پزشکی درخصوص تجاوز به زنان، شناسایی متهم توسط شاکیان، پیدا شدن عینک طبی یکی از شاکیان در ماشین متهم و شواهد دیگر، مرد 55ساله به اتهام تجاوز و آدم‌ربایی بازداشت شده است. وی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و شاکیان احتمالی که به این شیوه و شگرد در دام راننده زانتیا گرفتار شده‌اند می‌توانند برای شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران یا شعبه ششم دادسرای جنایی تهران مراجعه‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی همه چیز !!!!!!!

    • عباس بابایی✔

      اگه دستگیره درها خراب بوده مسافرهای قبلی چطور پیاده میشدن ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که مرد هستم جرعت نمیکنم سوار یک زانتیا بعنوان مسافر بشم بعد شما خانم به همین راحتی پریدی توش:؟!!! سانسور نکن

      • بدون نام

        کاربر عباس یکم فکر کنی بد نیستا.اول بهشون تجاوز میکرد بعد میرسوند نزدیک خونشون و خودش از بیرون براشون در باز میکرد. فهمیدی عقل کل

    • حسین

      باز هم مشهد ...

    • بدون نام

      این واقعه مربوط به مشهدنیست،در تهران رخ داده!!!به ابتدای خبرتوجه کنید!

    • kazee

      بابا عقل کل‌‌‌‌....! مگه نمیگن چند تا مسافر دیگه هم تو ماشین بودن؟ برا هر کدوم راننده پیاده میشده ،در رو براشون باز میکرده؟

    • فاطمه

      خواهش به هر ماشینی سوار نشوید تازگی ها آدم از پدر خودش می ترسه من خودم به شخصه به چشم خودم اعتماد ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج