۱۱۱۵۸۴۵
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

نگرانی استقلالی‌ها بابت اتمام قرارداد ۱۰ بازیکن

استقلال یک مشکل همیشگی دارد، اینکه بازیکنان کلیدی این تیم قراردادشان تمام می‌شود و مدیران باشگاه در اواخر فصل برای تمدید مجدد با این بازیکنان به مشکل می‌خورند تا جایی که استقلال در فصل نقل و انتقالات بیشترین ریزش را در بازیکن خواهد داشت و همین معضل پایه و اساس بزرگترین مشکل استقلال می‌شود.

ایران ورزشی: استقلال یک مشکل همیشگی دارد، اینکه بازیکنان کلیدی این تیم قراردادشان تمام می‌شود و مدیران باشگاه در اواخر فصل برای تمدید مجدد با این بازیکنان به مشکل می‌خورند تا جایی که استقلال در فصل نقل و انتقالات بیشترین ریزش را در بازیکن خواهد داشت و همین معضل پایه و اساس بزرگترین مشکل استقلال می‌شود. براین اساس مهم‌ترین دل‌نگرانی هواداران استقلال این است که مدیران این تیم قبل از اینکه نتوانند دیگر کاری انجام دهند سر فرصت با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده وارد مذاکره شوند و بتوانند رضایت آنها را برای فصل بعد جلب کنند، شاید این مقدمه‌ای باشد برای پیروز شدن استقلال در فصل نقل و انتقالات.

در همین راستا اما از چند روز قبل زمزمه‌های تمدید قرارداد ستاره‌های استقلال مطرح شده است. در این باره مدیران باشگاه وعده دادند که اجازه نمی‌دهند مانند گذشته بازیکنان سر از تیم‌های دیگر بیاورند. با این حال اما نگرانی‌های زیادی در این خصوص وجود دارد. طرفداران استقلال نگران هستند که با پایان مسابقات داخلی و لیگ بیستم، ستاره‌ها راهی تیم‌های دیگر بشوند و در دیدارهای حذفی آسیا در استقلال نباشند. این مسأله سال گذشته درباره علی کریمی و روزبه چشمی رخ داد و حالا استقلالی‌ها نگرانند بازهم شاهد چنین مسائلی باشند.

از این رو طرفداران استقلال از همین حالا پیگیر تمدید با ستاره‌های تیم‌شان هستند. خصوصاً حالا که قرارداد ۱۰ بازیکن در پایان فصل تمام می‌شود و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار آنها است. با بررسی وضعیت قراردادی بازیکنان کنونی استقلال می‌توان دریافت سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته ۱۰ بازیکنی هستند که قراردادهای‌شان در پایان فصل تمام می‌شود و باشگاه باید از حالا برای حفظ آنها اقدام کند.

در این بین داریوش شجاعیان قرارداد مشروط با استقلال دارد و احتمال دارد در صورت دریافت مبلغ ماندگار شدنش زودتر از سایرین مشخص شود. شاید اما برای رضایت بازیکنان دیگر استقلال مدیران این تیم با ارقامی از سوی بازیکنان مواجه شوند که در حد توان باشگاه نباشد، همانطور که فصل پیش نتوانستند رضایت علی کریمی را بگیرند و یا با بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، دانشگر و حتی رشید مظاهری چندین و چند جلسه گذاشتند. درست است که زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و شاید در این برهه بهانه مدیران این باشد که تمرکز بازیکن به هم می‌خورد اما تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی در چنین شرایطی برای استقلال از نان شب هم واجب‌تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جریان چیه لنگی همش میخوای استرس بدی به هوادارهای تاج یعنی لنگ گل و بلبل هست و هیچ مشکلی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش،چی میگی؟
        پرسپولیس سرورته

    • بدون نام

      آفرین

      پاسخ ها

      • ابوالفضل نیک سیما

        استقلال سرور آسیا است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج