۱۱۱۵۸۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توخل: از حضور چلسی در فینال خرسندم

سرمربی تیم فوتبال چلسی شایعه خوشحالی اش از ناکامی پاری سن ژرمن از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: «توماس توخل» که اکنون با چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته، در همین فصل جاری، سکان هدایت تیم پاری سن ژرمن را برعهده داشت.

او تا آخرین روزهای پاییز گذشته روی نیمکت پاریسی ها می نشست و تیم متمول را هدایت می کرد. البته به لحاظ وجود یکسری اختلافات با برخی مدیران باشگاه و نیز مصاحبه جنجالی اش با یک سایت که از سیاسی بودن مسابقات فوتبال در فرانسه انتقاد کرد، از مقامش کنار گذاشته شد.

توخل در مدت ۲ سالی که هدایت سن ژرمن را در اختیارداشت، ۹۵ برد، ۱۳ تساوی و ۱۹ باخت را در ۱۲۷ کسب کرد. او صاحب رکورد ۷۵.۶ درصد برد در لوشامپیونه و بالاترین میانگین امتیاز در این پیکارها با متوسط ۲.۳۷ شد.

از نظر کسب افتخار و عنوان، نیز ۲ قهرمانی لوشامپیونه، یک قهرمانی جام حذفی، یک قهرمانی جام اتحادیه و نایب قهرمانی اروپا را کسب کرد.

*شروع کار در چلسی

توخل بعد از گذشت چند روز از این اتفاق در تاریخ ۲۶ ژانویه سال جاری میلادی(۷ بهمن ۱۳۹۹ ) پیشنهاد مدیریت چلسی را پذیرفت و جانشین فرانک لمپارد شد.

در مدت چند ماه اخیر او توانست تحولی کاملا محسوس در تیم آبی پوش شهر لندن ایجاد کند و باعث شود چلسی نزول کرده، اکنون تا رده چهارم لیگ برتر بالا بیاید و حتی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود.

*رد یک شایعه

در روزهای اخیر که مسابقات دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به اتمام رسیده و چلسی تحت هدایت وی، با اقتدار به ایستگاه پایانی جام راه یافته، همینطور پاری سن ژرمن، تیم چند ماه قبل وی از رسیدن به ایستگاه پایانی بازمانده یک شایعه در مورد توخل انتشاریافته است؛ این که او از ناکامی و حذف پاریسی ها به واسطه اخراج چند ماه قبلش خوشحال است!

سرمربی ۴۷ ساله در مورد این موضوع واکنش نشان داد. او به سایت گل گفت:این احساس را نداشته و ندارم.

وی افزود:بدیهی است که از راهیابی چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا خوشحالم، نه این که سن ژرمن ناکام شده است. واقعا از موفقیت خودم خوشحالم نه چون در دسامبر گذشته مرا در سن ژرمن کنار گذاشتند. فقط و فقط خوشحالم که دومرتبه به فینال لیگ قهرمانان رسیدم. از این که سن ژرمن شکست خورد، حس خوبی ندارم. واقعا فکر و ذهنم در این جهت نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج