۱۱۱۵۹۸۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

شیخ‌سلیمانی: تراکتور به سختی شکست می‌خورد

مدافع میانی تیم فوتبال پیکان گفت: تراکتور تیمی است که به سختی شکست می‌خورد، اما امیدوارم از این بازی خانگی ۳ امتیاز را بگیریم.

خبرگزاری تسنیم: میلاد شیخ‌سلیمانی در خصوص وضعیت فعلی پیکان در آستانه بازی با تراکتور گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد، در بازی قبلی هم نمایش خوبی برابر آلومینیوم اراک داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم. امیدوارم در بازی فردا برابر تراکتور ۳ امتیاز را بگیریم تا وضعیت‌مان را در جدول بهتر کرده و کارگران کارخانه ایران خودرو را هم خوشحال کنیم.

وی با تمجید از تراکتور و عملکرد خوبی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تراکتور از لحاظ فنی تیم خوبی است، تیمی که سخت گل می‌خورد و سخت می‌بازد. آنها در بازی‌های آسیایی هم نمایش خوبی داشتند و شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که تراکتور صعود کند اما این تیم به مرحله حذفی صعود کرد. با این هم ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و در بازی رفت هم روی بدشانسی شکست خوردیم، تمام هدف ما این است که باخت دور رفت را جبران کنیم.

شیخ‌سلیمانی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» تصریح کرد: این فصل می‌توانست برای من بهتر باشد و در مجموع به صورت کامل از عملکردم راضی نیستم. امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

مدافع پیکان در خصوص اینکه اینکه کدام تیم در این فصل قهرمان خواهد شد، عنوان کرد: ۳ تیم بالای جدو شانس دارند اما از بین سپاهان و پرسپولیس یک تیم قهرمان خواهد شد. فکر می‌کنم شانس هر دو تیم برابر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تراکتور با این همه هزینه تازه دلخوش به شکست نخوردنه!تراکتور به کمتر از برد نباید راضی باشه،در هر بازی چه داخلی چه بین المللی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش تراکتور تیم درجه دو ایرانه و همین حد بیشتر نمیتونه در برابر تیم های تراز اول ایران مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان عمل کنه

      • بدون نام

        خودکشی.کنید.تراختور قهرمان.اسیاخواهدشد

    • بدون نام

      آقا چرا جوابیه منو برای آقای ۱۳/۴۸ بارگذاری نکردید

    • بدون نام

      اگه داورهای کشورمون مثل آسیا داوری می کردند و بدون ترس از نام توخالی برخی تیم ها قضاوت می کردند الان فقط تراکتور و سپاهان و فولاد صدرنشین بودند
      مدافعین پرسپولیس تو آسیا جرائت بحث با داور رو نداشتند چون میدونستند اضافه حرف بزنند اخراجن ولی تو ایران فقط دست بلند نمیکنند جوری حمله می کنند به داور که بنده خداها از ترس قضاوت درستی نمیتونند بکنند
      اینست علت موفقیت برخی تیم ها در ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج