۱۱۱۶۰۳۰
۵۱۶۱
۵۱۶۱
پ

روایت زندگی ناصر نظامی پیشکسوت دوبله

«زندگی نظامی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پرتره‌ای از ناصر نظامی صداپیشه، یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود.

خبرگزاری صبا: «زندگی نظامی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پرتره‌ای از ناصر نظامی صداپیشه، یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود.
روایت زندگی ناصر نظامی پیشکسوت دوبله
به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «زندگی نظامی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی تازه ترین مستند از مجموعه مستندهای دوبله و صداست که در شبکه مستند سیما تهیه و تولید می شوند.
توکلی درباره این مستند گفت: آبان ماه سال ۹۸ پس از گفتگویی که با ناصر نظامی در دفتر شبکه داشتم، فیلمبرداری «زندگی نظامی» کلید زده شد، با گذشت چند روز از فیلمبرداری در منزل استاد و استودیو، متاسفانه او دچار عارضه قلبی شده و برای ادامه درمان راهی کانادا شد.
وی افزود: قرار بر این بود که بعد از بازگشت او فیلمبرداری در محل تولدش ادامه یابد که شوربختانه ویروس کرونا مانع ادامه کار شد و در نهایت همین فیلم که البته از نظر من فیلم کاملی هم هست، تدوین و برای پخش به شبکه مستند تحویل داده شد.
توکلی عنوان کرد: نظامی علی‌رغم اینکه گوینده تیپ‌های جدی است، انسان مهربانی‌ست و به جوانان و حضور آن‌ها در حرفه دوبله اهمیت می‌دهند، در جریان تولید فیلم نهایت همکاری را با ما داشت و افسوس که فرصت بیشتری برای پرداختن به ابعاد مختلف زندگی‌اش فراهم نشد.
این تهیه کننده و کارگردان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با روزهای فیلمبرداری پیامی به دست او رسید مبنی بر اینکه بیژن علیمحمدی دوبلور فقید سکته کرده است، این اتفاق تلخ هم در فیلم درج شده و به یادگار مانده است.
وی در پایان بیان کرد: نظامی گویندگی و مدیر دوبلاژی انیمیشن، سریال و فیلم‌های سینمایی خارجی و ایرانی مانند «دراکولا»، «زنان کوچک»، «آرتور»، «دور دنیا در هشتاد روز»، «ای کی یو سان»، «شرلوک هولمز»، انیمیشن «بتمن» را در کارنامه دارد اما از معروف‌ترین نقش‌هایش می‌توان به دوبله نقش اول «مرد شش میلیون دلاری» اشاره کرد.
«زندگی نظامی» بعد از حدود ۲ سال برای نخستین بار یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ و دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۹ از شبکه مستند پخش می‌شود.
روایت زندگی ناصر نظامی پیشکسوت دوبله
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج